Witam, założyłem do swojego golfa 1.8GL do przodu wentylowane tarcze zacisk itp i teraz mam mały problem, w momencie hamowania blokuje mi tylko przód a tył minimalnie, dodam ze na drodze gruntowej (wiem ze przód hamuje 3 razy mocniej jak tył).
Odpowietrzone są dobrze.
Przed zmianą było ok
przód hamuje za mocno albo tył za słabo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- cegiel1989
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Można to w jakimś zakresie skorygować zmieniając ustawienie korektora.
To że teraz powstała różnica - zrozumiałe.Jakie miałeś średnice tłoczków w poprzednich zaciskach a jakie teraz - liczy się sumaryczna siła nacisku wynikająca z iloczynu ciśnienia i pola powierzchni tłoczka(to wyliczysz z jego średnicy)...
To że teraz powstała różnica - zrozumiałe.Jakie miałeś średnice tłoczków w poprzednich zaciskach a jakie teraz - liczy się sumaryczna siła nacisku wynikająca z iloczynu ciśnienia i pola powierzchni tłoczka(to wyliczysz z jego średnicy)...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- cegiel1989
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w zasadzie masz rację, do wentylowanych 256 czy 280 z przodu najbardziej spasowały by tarcze na tyłcegiel1989 pisze:Jedyne wyjście włożyć tarcze na tył
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 394 gości