problem z ciśnieniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

problem z ciśnieniem

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 07, 2009 17:24

Mam taki problem ze turbo zaczeło mi jakos mniej pompowac, nie wiem czym to jest spowodowane, wczesniej dmuchało 2b i bylo ok, teraz dmucha 1.2, 1.4 a przy wyzszych obrotach tak 5700-6000 upuszcza do 0.8-0.5... myuslalem ze ma dziure w układzie ale nie ma... turbo to holset , cos jest z westgatem? czy moze jakas inna przyczyna...?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 07, 2009 18:05

Ja bym obstawił WG, zapieczony może ?? Masz IC?? Bo jeśli tak to może nieszczelny...



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 07, 2009 18:16

wszystko szczelne, smarowałem wd40 westgate i w srodku i na zewnątrz i jako tak sie ruszał...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 07, 2009 18:21

a luzy na wirniku sprawdzałeś, może już sprężarka nie wydala... ??



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 07, 2009 18:38

nie luzow prawie nie ma, oleju tez nie wciaga...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 07, 2009 21:23

Kurczę, to może zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym ?? Ale sądzę, że tego to porządnie do takich modów już wcześniej zabezpieczyłeś :chytry:

Muszę to porządnie przemyśleć, jak na cos wpadnę to dam znać :grin:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 07, 2009 22:20

ja nad tym mysle od 3 tygodni.. juz nie wiem co mam zrobic;/ dlatego tu napisalem moze wiecej głow to i na cos sie wpadnie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 00:11

Lukas-182 pisze:Ja bym obstawił WG, zapieczony może ??
WG zazwyczaj zapieka sie w pozycji zamkniętej i turbo wtedy przeładowuje,czyli daje większe ciśnienie...
Lukas-182 pisze:Kurczę, to może zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym ??
Ten zawór jak upuszcza ciśnienie,to słychać charakterystyczny,nagły wystrzał ciśnienia.
tomogolf2, kopci golfina?
Bo ja myślę,że to może być wina pompy.
W moim jak głowiczka się kończyła,to ciśnienie też raptownie poleciało w dół.
Możesz jeszcze sprawdzić kąt wtrysku,bo on ma zasadniczy wpływ na to co dmuchnie suszara.
Pozdr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt wrz 08, 2009 09:13

pompe mam 11mm kopci tak jak zawsze kopcil, pompa chyba nie ma z tym nic wspolnego bo działa tak jak trzeba kat wstrysku tez dobrze ustawiony

[ Dodano: 08 Wrz 2009 09:17 ]
a dodam jeszcze ze mam spsoty eletrozawor w popmie, ma takie odchyly ze po wyjeciu kluczyka silnik dalej pracuje, zdejmie sie przewod idący do zaworku to silnik tez dalej pracuje, jedynym sposobonem na zgaszenie jest lekkie dodanie gazu na wylaczonym zapłonie, a jak sie odwiesi to jest normalnie:) ale to chyba nie ma jakies wiekszego wpływu na cisnienie?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 08, 2009 09:21

W jaki sposób przerabiałeś zawór upustowy w kolektorze?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt wrz 08, 2009 12:12

zawor na dolocie moze nie trzyma?? mialem podobnie lae dmuchal maks 0,6 bara bo egr byl nieszczelny. zmienilem na inny i jest ok.

[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 12:15 ]
tomogolf2, co masz za holseta?
od czego?
jak sie spisuje bo te vnt20 z 2.5tdi to chyba malo wytrzymale.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt wrz 08, 2009 14:41

Jeśli ucieka powietrze to byś wyraźnie słyszał syczenie, ja obstawiam elektrozawór, u mnie mam podobny problem i już próbowałem wszystkiego tylko ten zawór mi pozostał :?

[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:49 ]
Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach :chytry:

[ Dodano: 08 Wrz 2009 14:52 ]
Jeśli masz głowiczkę od transita bez przedwtdysku to najprawdopodobniej w tym tkwi problem, właśnie chciałem podmienić ten zawór ale dziad nie chce się odkręcić, muszę wyjąć chyba pompe :?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt wrz 08, 2009 15:55

JABcok20 pisze:zawor na dolocie moze nie trzyma??
zawor mam wyjety i zaspawany otwor... tamtedy nic nie ucieka
JABcok20 pisze:co masz za holseta?
holset hx27w od jakiegos kombajna podobno
t0mal pisze:Nie jeździsz przypadkiem na zaprzalowych gratach :chytry:
tak jezdze...
t0mal pisze:dziad nie chce się odkręcić
u mnie tez sie nie chce odkrecic...

dzis przerbilem układ na taki jak jest w zwykłym td 1 gumowe kolanko z turbo prosto do koletora ssacego... dmucha jeszcze mniej i jeszcze gorzej rosnie cisnienie...
JABcok20 pisze:jak sie spisuje
nie narzekałem pompował od 3700-3900 jest naprawde wielki turbolag ale jak juz sie wkreci to nie ma zmiłuj sie :)

[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:05 ]
hmm nie wiem czy ten zawoek cos pomoze, bo ewidentnie czuje ze dawke ma odpowiednia ale nie ma cisnienia, z tylu za mna kupa dymu zostaje jak jade przy jednakowych obrotach np 4000 a tak nie powinno byc...
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 16:07 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 3 razy.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt wrz 08, 2009 16:15

Czasami zdaża się, że *#cenzura#* uszczelkę między kolektorem dolotowym a głowicą, no ale to słychać syczenie jak pisałem.

[ Dodano: 08 Wrz 2009 16:22 ]
nawet przy kosmicznej dawce nie powinien kopcić przy jeździe ze stałą prędkością, to jest raczej wina wtryskiwaczy bądź paliwa, lejesz depresator przy tankowaniu? Jakie masz końcówki wtryskiwaczy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości