dziwne cykanie, stukanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
dziwne cykanie, stukanie
witam.
zauważyłem ostatnio że w moim mkIII 1.4 abd przy obciążeniu(jazda pod górkę na wyższym biegu lub podczas jazdy mocniejsze przyśpieszenie) słychać stuki w silniku. Nie bardzo mogę to zlokalizować bo na biegu jałowym tego nie słychać.
proszę o pomoc.
pozdrawiam
			
									
									zauważyłem ostatnio że w moim mkIII 1.4 abd przy obciążeniu(jazda pod górkę na wyższym biegu lub podczas jazdy mocniejsze przyśpieszenie) słychać stuki w silniku. Nie bardzo mogę to zlokalizować bo na biegu jałowym tego nie słychać.
proszę o pomoc.
pozdrawiam
Zawory mogą klepać. Ktoś pisał już, że razcej wymiana popychaczy.
			
									
									[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/10878][img]http://www.motostat.pl/user_images/10878/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
Albo zawory( a dokładnie popychacze zaworów) albo panewki wchodzą w grę. Przede wszystkim musisz zmierzyć ciśnienie oleju na wolnych i wysokich obrotach po rozgrzaniu silnika. Wtedy będzie więcej wiadomo na temat Twojego problemu.
			
									
									Mój Variant Yachting 
  viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
						- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
a do mierzenia ciśnienia potrzebuję jakiejś specjalistycznej aparatury???? jeśli tak to jak to dokładnie wygląda??? gdzie to musze zmierzyć i podpiąć??
			
													
					Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 11:07 przez robert14-83, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- jablonski89
 - Użytkownik

 - Posty: 270
 - Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
 - Lokalizacja: Konstantynów łódzki
 - Kontakt:
 
- 
				robert14-83
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 699
 - Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
 - Lokalizacja: sucha beskidzka
 - Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
 - Silnik: CXSA
 
- 
				oldstaszek
 - Forum Master

 - Posty: 1128
 - Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 - Lokalizacja: Brzeg
 - Kontakt:
 
Nieźle żeśta się koledzy rozpędzili...
Panewki - pierwszy głuchy łomot jest przy rozruchu a dopiero dalej przy obciążeniach.
Moim skromnym zdaniem kolega słyszy spalanie detonacyjne - jazda pod górę i pedał w podłodze.Odpuścił - cicho...Najpierw sprawdź wyprzedzenie zapłonu i świeczki...
 
			
									
									Panewki - pierwszy głuchy łomot jest przy rozruchu a dopiero dalej przy obciążeniach.
Moim skromnym zdaniem kolega słyszy spalanie detonacyjne - jazda pod górę i pedał w podłodze.Odpuścił - cicho...Najpierw sprawdź wyprzedzenie zapłonu i świeczki...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości
