Jaki Intercooler??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki Intercooler??
Witam
Tak jak w temecie, jaki IC najlepiej zamontować do mk2 z silnikiem JR i turbawką K24?
Jak najmniej przeróbek zeby bylo i zeby byl wydajny?
Mile widziane wypowiedzi użytkowników którzy zakladali IC i napisali by tu o problemach jak i rozwiązaniach z montażem danej chlodnicy U siebie w aucie.
Tak jak w temecie, jaki IC najlepiej zamontować do mk2 z silnikiem JR i turbawką K24?
Jak najmniej przeróbek zeby bylo i zeby byl wydajny?
Mile widziane wypowiedzi użytkowników którzy zakladali IC i napisali by tu o problemach jak i rozwiązaniach z montażem danej chlodnicy U siebie w aucie.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 00:04 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja mam z Renault Master.Wydajny.
Fotki jak chcesz znajdziesz tutaj
Turbo mam też K-24
Fotki jak chcesz znajdziesz tutaj
Turbo mam też K-24
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 21:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest spory nawet ale musiales chlodnice przestawiac bardziej w strone silnika, duzo miales z tym problemow?Michaś_1977 pisze:Ja mam z Renault Master.Wydajny.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Coś Ty.Do dolnej belki przyspawałem tulejkę,aby chłodnica miała nowe gniazdo,a u góry zamocowałem ją kawałkiem płaskownika.Dzikuvip pisze: Jest spory nawet ale musiales chlodnice przestawiac bardziej w strone silnika, duzo miales z tym problemow?
IC zamontowałem na cybantach,przykręconych do górnego pasa.W sumie zeszło z wszystkim dwie godziny i było po robocie.Oczywiście nie licząc orurowania .
No ladnie, ladnie jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez? troszke on duzy jest
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pewnie,że jest.Jakby nie było,to nikt by nie zakładałDzikuvip pisze:jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez?
Idealnie obejmuje swoimi króćcami chłodnicę cieczy.Dzikuvip pisze:troszke on duzy jest
Jest wydajny,z montażem nie ma problemu i można wyrwać za niezłą kasę na allegro.
[ Dodano: 06 Wrz 2009 21:57 ]
I jeszcze jedno-IC niweluje kopcenie,gdy podkręcisz dawkę paliwa.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
ja na troche innym przykladzie bo do swojego aazeta wstawilem ostatnio zwykl ori ic od tdi 1z/afn i to jest nie do opisania, w zimniejsze pory auto wlasciwie caly czas leci do przodu jakby pierwszy raz mialo ostry start, w upal to kilka startow jest ok potem chwila odpoczynku jadac do np 2,3k obr i znow jest ok przy bardziej dynamicznej jezdzie. Na trasie zreszta tez poezja, nie umie puchnac jak to nasze klekoty bez ICka, co dziwne mi WG sie chyba dzieki temu odblokowal i cisnienie spadlo - to akurat raczej normalne.Dzikuvip pisze:jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez?
No na allegro szukalem to tak ze 150 trzeba dac,
No to powaznie się zastonowie na tym IC, dzieki Michaś_1977, za wszystkie info na temat tego IC
Moze jeszcze ktos ma inny IC zamontowany i sprawuje sie tez niezle??
[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2009 ]
No to powaznie się zastonowie na tym IC, dzieki Michaś_1977, za wszystkie info na temat tego IC
Moze jeszcze ktos ma inny IC zamontowany i sprawuje sie tez niezle??
[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2009 ]
No to widac ze nawet na zwyklych ori IC jest duza roznicapiotrekgal pisze:do swojego aazeta wstawilem ostatnio zwykl ori ic od tdi 1z/afn i to jest nie do opisania
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Dzikuvip, pozwolisz, że się podepnę pod twój temat
Mam intercooler do mercedesa sprintera i od Polo G40, pierwszy to większy od chłodnicy, drugi to coś a'la oryginał z SB...
Który lepiej zamontować, od sprintera to jak na moje oko za duży jak dla mnie, bo nie celuje w jakąś kosmiczną moc i myślę, że od G40 by styknął, ale mam mały problem, bo w nim jedno wyjście ma średnicę 55mm a drugie 50mm i kurcze nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek kolanek, czy to z gumy czy ze stali, no normalnie suchota u mnie w tym temacie, zwłaszcza jak chodzi o kolanka 50 -55mm... Może ktoś ma jakieś zbędne 4 kolanka w takich rozmiarach ?? albo jakiś pewny !! namiar na jakiś punkt z takimi kolankami ??
Mam intercooler do mercedesa sprintera i od Polo G40, pierwszy to większy od chłodnicy, drugi to coś a'la oryginał z SB...
Który lepiej zamontować, od sprintera to jak na moje oko za duży jak dla mnie, bo nie celuje w jakąś kosmiczną moc i myślę, że od G40 by styknął, ale mam mały problem, bo w nim jedno wyjście ma średnicę 55mm a drugie 50mm i kurcze nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek kolanek, czy to z gumy czy ze stali, no normalnie suchota u mnie w tym temacie, zwłaszcza jak chodzi o kolanka 50 -55mm... Może ktoś ma jakieś zbędne 4 kolanka w takich rozmiarach ?? albo jakiś pewny !! namiar na jakiś punkt z takimi kolankami ??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Lukas-182, poszukaj w sklepie z częściami do Żuka.
Ja mam kolanko 90* właśnie od niego.
Początkowy wymiar tego kolanka to ok.58mm i stopniowo się zwęża,więc przytniesz sobie go w odpowiednim miejscu.
W Żuku był montowany w układzie chłodzenia (gdzieś przy chłodnicy) i miałem obawy jak to się będzie miało z olejem,ale pół roku minęło i nic się gumie nie dzieje.
Ja mam kolanko 90* właśnie od niego.
Początkowy wymiar tego kolanka to ok.58mm i stopniowo się zwęża,więc przytniesz sobie go w odpowiednim miejscu.
W Żuku był montowany w układzie chłodzenia (gdzieś przy chłodnicy) i miałem obawy jak to się będzie miało z olejem,ale pół roku minęło i nic się gumie nie dzieje.
Spoko, nie ma sprawyMichaś_1977 pisze:Jak się zdecydujesz na ten FMIC,to pisz do mnie,podpowiem Ci jak najłatwiej zamontować.
Pewnie że pozwoleLukas-182 pisze:Dzikuvip, pozwolisz, że się podepnę pod twój temat
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
też mam bo mnie kolega na niego nakręciłMichaś_1977 pisze:mam z Renault Master.Wydajny.
Lukas-182, im większy tym lepszy
tak samo mam zrobione, ale w późniejszym etapie to przerobięMichaś_1977 pisze:poszukaj w sklepie z częściami do Żuka.
Ja mam kolanko 90* właśnie od niego.
Początkowy wymiar tego kolanka to ok.58mm i stopniowo się zwęża,więc przytniesz sobie go w odpowiednim miejscu.
W Żuku był montowany w układzie chłodzenia (gdzieś przy chłodnicy) i miałem obawy jak to się będzie miało z olejem,ale pół roku minęło i nic się gumie nie dzieje.
ja śmigam na 1.2-1.4 bara i dają radę... było auto hamowane niedawno i nic nie spadło z węży a mam ładną rzeźbę pod maskąLukas-182 pisze:Boja np. na 1.5 bara i nie wiem czy takie wodne długo potrzymają...
Czyli ogólnie... polecam IC od mastera, szkoda że aż taki szeroki jest... mógłby być trochę węższy wtedy obeszło by się bez przestawiania chłodnicy
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 20:25 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości