Jaki Intercooler??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Jaki Intercooler??

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 06, 2009 20:44

Witam
Tak jak w temecie, jaki IC najlepiej zamontować do mk2 z silnikiem JR i turbawką K24?
Jak najmniej przeróbek zeby bylo i zeby byl wydajny?
Mile widziane wypowiedzi użytkowników którzy zakladali IC i napisali by tu o problemach jak i rozwiązaniach z montażem danej chlodnicy U siebie w aucie.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 00:04 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 06, 2009 21:23

Ja mam z Renault Master.Wydajny.
Fotki jak chcesz znajdziesz tutaj :dol: :bigok:
Turbo mam też K-24
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 21:25 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 06, 2009 21:38

Michaś_1977 pisze:Ja mam z Renault Master.Wydajny.
Jest spory nawet :grin: ale musiales chlodnice przestawiac bardziej w strone silnika, duzo miales z tym problemow?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 06, 2009 21:45

Dzikuvip pisze: Jest spory nawet :grin: ale musiales chlodnice przestawiac bardziej w strone silnika, duzo miales z tym problemow?
Coś Ty.Do dolnej belki przyspawałem tulejkę,aby chłodnica miała nowe gniazdo,a u góry zamocowałem ją kawałkiem płaskownika.
IC zamontowałem na cybantach,przykręconych do górnego pasa.W sumie zeszło z wszystkim dwie godziny i było po robocie.Oczywiście nie licząc orurowania :bajer: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 06, 2009 21:50

No ladnie, ladnie ;) jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez? troszke on duzy jest


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 06, 2009 21:56

Dzikuvip pisze:jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez?
Pewnie,że jest.Jakby nie było,to nikt by nie zakładał :bigok:
Dzikuvip pisze:troszke on duzy jest
Idealnie obejmuje swoimi króćcami chłodnicę cieczy.
Jest wydajny,z montażem nie ma problemu i można wyrwać za niezłą kasę na allegro.

[ Dodano: 06 Wrz 2009 21:57 ]
I jeszcze jedno-IC niweluje kopcenie,gdy podkręcisz dawkę paliwa.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » ndz wrz 06, 2009 21:59

Dzikuvip pisze:jest odczuwalna roznica w jezdzie z IC a bez?
ja na troche innym przykladzie bo do swojego aazeta wstawilem ostatnio zwykl ori ic od tdi 1z/afn i to jest nie do opisania, w zimniejsze pory auto wlasciwie caly czas leci do przodu jakby pierwszy raz mialo ostry start, w upal to kilka startow jest ok potem chwila odpoczynku jadac do np 2,3k obr i znow jest ok przy bardziej dynamicznej jezdzie. Na trasie zreszta tez poezja, nie umie puchnac jak to nasze klekoty bez ICka, co dziwne mi WG sie chyba dzieki temu odblokowal :helm: i cisnienie spadlo - to akurat raczej normalne.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz wrz 06, 2009 22:02

No na allegro szukalem to tak ze 150 trzeba dac,
No to powaznie się zastonowie na tym IC, dzieki Michaś_1977, za wszystkie info na temat tego IC :bigok:
Moze jeszcze ktos ma inny IC zamontowany i sprawuje sie tez niezle??

[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2009 ]
piotrekgal pisze:do swojego aazeta wstawilem ostatnio zwykl ori ic od tdi 1z/afn i to jest nie do opisania
No to widac ze nawet na zwyklych ori IC jest duza roznica


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 06, 2009 22:25

No na allegro szukalem to tak ze 150 trzeba dac,
To bardzo dobra cena.Ja w marcu dałem 200zeta.
Jak się zdecydujesz na ten FMIC,to pisz do mnie,podpowiem Ci jak najłatwiej zamontować.
Pozdr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 07, 2009 15:23

Dzikuvip, pozwolisz, że się podepnę pod twój temat :grin:

Mam intercooler do mercedesa sprintera i od Polo G40, pierwszy to większy od chłodnicy, drugi to coś a'la oryginał z SB...

Który lepiej zamontować, od sprintera to jak na moje oko za duży jak dla mnie, bo nie celuje w jakąś kosmiczną moc i myślę, że od G40 by styknął, ale mam mały problem, bo w nim jedno wyjście ma średnicę 55mm a drugie 50mm i kurcze nigdzie nie mogę znaleźć jakichkolwiek kolanek, czy to z gumy czy ze stali, no normalnie suchota u mnie w tym temacie, zwłaszcza jak chodzi o kolanka 50 -55mm... Może ktoś ma jakieś zbędne 4 kolanka w takich rozmiarach ?? :chytry: albo jakiś pewny !! namiar na jakiś punkt z takimi kolankami ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 07, 2009 16:08

Lukas-182, poszukaj w sklepie z częściami do Żuka.
Ja mam kolanko 90* właśnie od niego.
Początkowy wymiar tego kolanka to ok.58mm i stopniowo się zwęża,więc przytniesz sobie go w odpowiednim miejscu.
W Żuku był montowany w układzie chłodzenia (gdzieś przy chłodnicy) i miałem obawy jak to się będzie miało z olejem,ale pół roku minęło i nic się gumie nie dzieje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 07, 2009 16:54

Michaś_1977, a na jakim ciśnieniu śmigasz ?? Boja np. na 1.5 bara i nie wiem czy takie wodne długo potrzymają...



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn wrz 07, 2009 18:50

Michaś_1977 pisze:Jak się zdecydujesz na ten FMIC,to pisz do mnie,podpowiem Ci jak najłatwiej zamontować.
Spoko, nie ma sprawy :D
Lukas-182 pisze:Dzikuvip, pozwolisz, że się podepnę pod twój temat :grin:
Pewnie że pozwole :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 07, 2009 20:24

Michaś_1977 pisze:mam z Renault Master.Wydajny.
też mam bo mnie kolega na niego nakręcił :P
Lukas-182, im większy tym lepszy :)
Michaś_1977 pisze:poszukaj w sklepie z częściami do Żuka.
Ja mam kolanko 90* właśnie od niego.
Początkowy wymiar tego kolanka to ok.58mm i stopniowo się zwęża,więc przytniesz sobie go w odpowiednim miejscu.
W Żuku był montowany w układzie chłodzenia (gdzieś przy chłodnicy) i miałem obawy jak to się będzie miało z olejem,ale pół roku minęło i nic się gumie nie dzieje.
tak samo mam zrobione, ale w późniejszym etapie to przerobię :P
Lukas-182 pisze:Boja np. na 1.5 bara i nie wiem czy takie wodne długo potrzymają...
ja śmigam na 1.2-1.4 bara i dają radę... było auto hamowane niedawno i nic nie spadło z węży :) a mam ładną rzeźbę pod maską :P

Czyli ogólnie... polecam IC od mastera, szkoda że aż taki szeroki jest... mógłby być trochę węższy wtedy obeszło by się bez przestawiania chłodnicy :P
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 20:25 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości