SONDA LAMBDA ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SONDA LAMBDA ????
Witam. mam problem z sondą .Jakis rok temu pierwszy raz ze tak powiem sie spierdzieliła ...wyminiłem ją i po miesiacu stało sie to samo ...było ok przez rok i teraz ponownie mam objawy jak by sonda padła czyli nie rowne obroty spalanie kosmiczne ...co moze miec wpływ na to ze pada sonda ...moze cos z katalizatorem ?? nie mmazielonego pojecia oczekuje na propozycje rozwiazania tego problemu ...dzieki wielkie za wszsytkie porady. A przy okazji załaczam zdjecie gdyby ktos był zainteresowany kupnem auta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Kup oryginalna i badz przy wymianie, co by cie nie przekrecil znow na kicz..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Witam Pozwolcie ze sie podepne pod temacik Zakupilem sonde lambda i w najblizszym czasie chce sie zabrac za jej wymiane Mozecie mi napisac jak mam podpiac kabelki Opis niby mam taki
BLUE=Signal (Orignally Black)
WHITE=Earth (originally Grey)
BLACK x2 = (originally Whit)
Wystarczy stara odkrecic i zalozyc nową? Obroty czy cos bede musial wyregulowac? Moze lepiej u mechanika wymienić?
Jutro zobacze jak sa u mnie na wtyczce kable i jakie maja kolory
BLUE=Signal (Orignally Black)
WHITE=Earth (originally Grey)
BLACK x2 = (originally Whit)
Wystarczy stara odkrecic i zalozyc nową? Obroty czy cos bede musial wyregulowac? Moze lepiej u mechanika wymienić?
Jutro zobacze jak sa u mnie na wtyczce kable i jakie maja kolory
Piotrek
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Jesli piszesz ze dwa ray wymienial ci mechanik to piernik wie co on tam zalozyl. Moze uzywke moze jakis zamiennik. Zainwestuj w orginala i albo sam zamontuj albo badz przy tym jak beda ci montowac.
peterson musza zgadzac sie odpowiednio przwody. Ucinasz wtyczke w polowie starej sondy i ta nowa tez skracasz tylko z glowa zeby ci nie braklo przewodow do podpiecia. Dlugosc przewodow przy tak malym zakresie napiecia pracy sondy ma duze znaczenie. Laczysz odpowiednio przewody masz 2 do grzalki 1 do masy i 1 sygnalowy.
Jesli chodzi o samo polaczenie przewodow to ich nie lutuj. Ja zrobilem tak ze je po prostu skrecilem i na miejsce polaczenia zgrzalem wczesniej zalozone koszulki termokurczliwe a wszystki 4 na oncu owinolem tasma izolacyjna kilka razy.
Ja przerabialem wymiane sondy juz 2 raz i zawsze robilem to sam
Podepnij wedlug tego opisu co masz powinno byc dobrze.
peterson musza zgadzac sie odpowiednio przwody. Ucinasz wtyczke w polowie starej sondy i ta nowa tez skracasz tylko z glowa zeby ci nie braklo przewodow do podpiecia. Dlugosc przewodow przy tak malym zakresie napiecia pracy sondy ma duze znaczenie. Laczysz odpowiednio przewody masz 2 do grzalki 1 do masy i 1 sygnalowy.
Jesli chodzi o samo polaczenie przewodow to ich nie lutuj. Ja zrobilem tak ze je po prostu skrecilem i na miejsce polaczenia zgrzalem wczesniej zalozone koszulki termokurczliwe a wszystki 4 na oncu owinolem tasma izolacyjna kilka razy.
Ja przerabialem wymiane sondy juz 2 raz i zawsze robilem to sam
Podepnij wedlug tego opisu co masz powinno byc dobrze.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
MrSalieri, z kabelkiem to nie mam duzego wyboru bo jest go z 15cm Na zdjeciu widac takie koszulki z metalową wkładką byly razem z sondą Zacisne kabelki kombinerkami i owine izolacja bo te rozowe koszulki sa dosyc grube i boje sie ze przypale kabelek Jutro zrobie zdjecie wtyczki i sprawdze czy mi kolory sie zgadzają
Jak zaloze to odrazu odpalic samochodzik czy cos najpierw zrobic?
Jak zaloze to odrazu odpalic samochodzik czy cos najpierw zrobic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Piotrek
Dobrze byłoby później odpiąć akumulator na jakieś 20 min. czyli zresetować kompa.
Ostatnio zmieniony pn lut 06, 2006 22:02 przez jusci, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdro!
- MrSalieri
- Gadatliwa bestia
- Posty: 833
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontakt:
Ja te zlaczki co masz na zdjeciu wyrzucilem od razu do kosza bo sa o dupe rozbic.
Jesli juz chesz nimi robic jak zagnieciesz sprawdz czy przewody sa dobrze polaczone czy nie gonia luzno w tych zlaczkach. Pamietaj ze to polaczenie jest bardzo wazne.
Nie wiem jak jest u ciebie ze sterowaniem ale po operacji wymiany sondy w silnikach ze sterownikiem trzeba albo usunac blad sondy za pomoca VAGa albo zresetowac sterownik odlaczajac akumulator na okolo 20 min.
Jesli juz chesz nimi robic jak zagnieciesz sprawdz czy przewody sa dobrze polaczone czy nie gonia luzno w tych zlaczkach. Pamietaj ze to polaczenie jest bardzo wazne.
Nie wiem jak jest u ciebie ze sterowaniem ale po operacji wymiany sondy w silnikach ze sterownikiem trzeba albo usunac blad sondy za pomoca VAGa albo zresetowac sterownik odlaczajac akumulator na okolo 20 min.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 87 gości