Brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

carlos58
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sie 04, 2009 22:03
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: carlos58 » sob wrz 05, 2009 21:33

Ja też miałem problem z notlaufem, kierowniczki chodziły, logi pokazały niedoładowanie, ok 0,3bar- powód?- Uszkodzony map sensor, po wymianie (pomógł kolega adamm) na razie notlauf nie występuje. Raz przed wymianą sensora udało mi się osiągnąć ok 215km/h, czy to możliwe? Mam 1.9 AJM 115KM, ale mam też problem otóż aby podłączyć się pod komputer muszę odłączyć klimatronic bo inaczej nie łączy, stało się tak po wymianie zegarów.
Powiedzcie mi jeszcze jakie parametry spradzić czy silnik i turbo pracują bez problemów i czy w jaki sposób zaprogramować domykanie szyb z pilota bo działa to tylko po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w zamku.
pozdro



marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » ndz wrz 06, 2009 12:27

Twoja prędkość mnie trochę zszokowała bo mój AJM idzie maksymalnie 200 km/h na 6 biegu...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 06, 2009 12:55

marcinb87 pisze:Twoja prędkość mnie trochę zszokowała bo mój AJM idzie maksymalnie 200 km/h na 6 biegu...
mój głupi i słaby ALH 90 KM idzie 195 więc 115 km/h przy AJM to normalność, nawet AHF-y i ASV-y 110 KM powinny iść 115 km/h przy standardowych skrzyniach biegów
a jeśli chodzi o błędy przepływki i klapy gaszącej (dotyczy kolegi BRZOZA) to problem jest z elektryką a nie samą przepływką czy klapą gaszącą czyli wtyczka, piny w gniazdku i instalacja od przepływki oraz wtyczka/piny i instalacja zaworu N239 lub samego sterownika wraz z serwomotorem sterowania klapą gaszącą zalanego olejem jeśli to silnik ATD lub AXR bo tam klapa jest sterowana elektrycznie.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 13:09 przez Sztomel, łącznie zmieniany 4 razy.


Obrazek

marcinb87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: marcinb87 » pn wrz 07, 2009 18:45

Jednak problem nagłego spadku mocy dalej mnie dotyczy...
Przejechałem dzisiaj ok. 500 km i dosyć często wciskałem gaz do dechy. I nagle spadek mocy, oczywiście postój wyłączenie silnika i znowu wszystko ok.

Po powrocie podłączyłem VAG-a i wyskoczył błąd numer 17965.
Dodam jeszcze że zaświeciła mi się kontrolka od oleju (pomarańczowa) i świeci się cały czas chodź poziom oleju jest w normie ale to chyba nie ma nic wspólnego ze spadkiem mocy...


Przypomnę ze turbina wyczyszczona i gruszka wymieniona..

Za co mam się teraz zabrać ? :(



dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Post autor: dudi_silesia » śr wrz 09, 2009 14:42

Sztomel pisze: mój głupi i słaby ALH 90 KM idzie 195 więc 215 km/h przy AJM to normalność, nawet AHF-y i ASV-y 110 KM powinny iść 215 km/h przy standardowych skrzyniach biegów
Mój AHF 110hp ledwie dobija do 200 km/h po dłuższym bujaniu na prostej :chytry:
Wymieniałem przepływkę, znajomy mechanik sprawdzał wszystkie parametry, błędy etc. i wszystko gra...
Nawet w książce z VW masz, że 110hp 5b leci 195 więc wytłumacz skąd ta teoria o 215km/h?

W ogóle ostatnio mam wysokie spalanie: przy prędkości 120-160 na A4 Katowice-Wrocław wyrzucił mi 7,0 litra/100km. Coś nie halo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości