Skąd wyciek i co to jest ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jelon111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 10:30
Lokalizacja: Gdańsk

Skąd wyciek i co to jest ?

Post autor: jelon111 » ndz wrz 06, 2009 10:58

Golf III, 1,9 TD, 75 KM

Jestem laik także proszę o pomoc:

1. Skąd ten wyciek foto 1 i cóż to jest foto 2 ?

2. Po wymianie paska: alternatora, wspomagania oraz uszczelki pod pokrywą zaworów auto zaczęło "klekotać", zrobiło się mułowate, palić olej (wcześniej nie było konieczności dolewki oleju) oraz kopcić na czarno, podczas zmiany biegów/dodawania gazu oraz zawsze podczas jazdy pod górkę :grrr:

Z góry dziękuje za odpowiedzi :pub:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 06, 2009 11:00

na foto nr 1 jest pompa podciśnienia a na foto nr 2 pompa podciśnienia i wężyk idący do serwa układu hamulcowego.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 12:18 przez Sztomel, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

jelon111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 10:30
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jelon111 » ndz wrz 06, 2009 12:34

czy są jakieś uszczelki do wymiany w tej pompie - warto wymieniać czy zostawić jak jest ?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 06, 2009 12:38

jeśli jest wyciek spod pompy to jest tam pierścień uszczelniający, nie napisałeś skąd Ci cieknie ale tu masz schemat :
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 12:43 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

jelon111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 10:30
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jelon111 » ndz wrz 06, 2009 20:41

dzięki za schemat i namiar na etke :bigok:

[ Dodano: 10 Wrz 2009 22:13 ]
Sztomel czy można "ot tak" po prostu wymienić te uszczelki czy trzeba o czymś pamiętać/czegoś nie robić?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 16, 2009 15:07

spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać - to nie rozrząd, wyjmujesz pompę, wymieniasz uszczelki i ponownie ją montujesz.
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 16:37 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr wrz 16, 2009 15:47

Sztomel pisze:spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać
Jak już wymontuje pompę to niestety trzeba
Sztomel pisze:to nie rozrząd
Właśnie rozrząd...Ups ,sory kolego Sztomel zagapiłem się bo mi się tematy pomyliły .Tak to jest jak się otworzy w zakładkach kilka tematów i napisze odpowiedz nie w tym co trzeba...
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 20:34 przez munior, łącznie zmieniany 7 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 16, 2009 16:06

munior pisze:Sztomel napisał/a:
spokojnie możesz wymieniać, nie trzeba niczego ustawiać
Jak już wymontuje pompę to niestety trzeba
Sztomel napisał/a:
to nie rozrząd
Właśnie rozrząd...
piszemy tu o pompie podciśnienia a nie o wtryskowej ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » śr wrz 16, 2009 19:41

Dołączam się do pytania o wężyk na foto 2.
U mnie jest on podobnie przytwierdzony do pompy (jak na foto 1.), tylko że jest luz po środku i końcówka tak jakby nie wchodzi w "gniazdo". Czy to tak ma być, czy powinno być to bardziej sztywne, żeby się nie ruszało?.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 16, 2009 20:15

berti666 pisze:jest luz po środku i końcówka tak jakby nie wchodzi w "gniazdo". Czy to tak ma być, czy powinno być to bardziej sztywne, żeby się nie ruszało?.
jak się domyślam to piszesz o końcówce wężyka wchodzącej do serwa hamulców, jeśli wspomaganie hamulców działa poprawnie to tego nie ruszaj.


Obrazek

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » czw wrz 17, 2009 14:34

chodzi o 2 koncowke wchodzaca do pompy nie do serwa, hamulce sa tylko wydaje sie jak by slabe troche w porownaniu do mojego 2 auta (opla astry f mk1)


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości