check engine
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
check engine
Witam
Od paru dni co jakis czas zapala sie kontrolka check engine ,wyczytałem w szukajce że w dieslu nie powinna sie zapalac ponieważ rolę błedów silnika przejeła spiralka swiecy żarowej.
Pierwszy raz zapaliła sie gdy przepaliła mi sie żarówka h7 ,wymieniłem żarówke i kontrolka zgasła ale ponownie sie włancza co jakis czas ,żarówki mam sprawne .
Od paru dni co jakis czas zapala sie kontrolka check engine ,wyczytałem w szukajce że w dieslu nie powinna sie zapalac ponieważ rolę błedów silnika przejeła spiralka swiecy żarowej.
Pierwszy raz zapaliła sie gdy przepaliła mi sie żarówka h7 ,wymieniłem żarówke i kontrolka zgasła ale ponownie sie włancza co jakis czas ,żarówki mam sprawne .
to zależy od wersji, w jednych tę rolę odgrywa spiralka świec a w innych check engine (zwłaszcza jeśli masz silnik PD - bo taki masz), podepnij pod Vaga i będziesz wiedział ale skoro zapala się i gaśnie co jakiś czas to spójrz na światła stopu czy zawsze działają.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 06, 2009 11:24 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Własnie zrobiłem mały tescik i za każdym razem swiatełka stopu sie zapaliły Hm..Sztomel pisze:to zależy od wersji, w jednych tę rolę odgrywa spiralka świec a w innych check engine (zwłaszcza jeśli masz silnik PD - bo taki masz), podepnij pod Vaga i będziesz wiedział ale skoro zapala się i gaśnie co jakiś czas to spójrz na światła stopu czy zawsze działają.
Kolego nie migała zgasła i teraz nie zapala sie czyli tak jakby problemu nie było. Swieci tylko przy włonczeniu zapłonu i po odpaleniu gasnie . Czyli normalka , bez vaga sie nie obejdzie bo nie wiadamo co było przyczyną tego stanu .Sztomel pisze:pinoklas pisze:Własnie zrobiłem mały tescik i za każdym razem swiatełka stopu sie zapaliły Hm..
a migała przy tym teściku kontrolka check ?
jeśli masz Vaga to sprawdź działanie czujnika hamulca w grupie 006, bez naciskania na pedał powinno być wskazanie "000" w polu drugim od lewej"
Własnie wczesniej sie zastanawiałem po lekim przychamowaniu chyba sie włonczył check engin .Jak podłoncze golfika pod vaga to sie odezwę.Sztomel pisze:masz rację, ale jestem prawie pewien, że winny będzie włącznik stopu.pinoklas pisze:bez vaga sie nie obejdzie bo nie wiadamo co było przyczyną tego stanu .
Byłem u mechanika koszt podłonczenia pod Vag 20zł > Wyskoczył jeden błąd przerwa na czujniku cieczy chłodzącej tym do komputera ,odczyt temp płynu -35 stopni , Koszt nowego to 29 zł . Wymiana 15 min i po sprawie.Sztomel pisze:OK, poczekamy na odpowiedź.pinoklas pisze:Jak podłoncze golfika pod vaga to sie odezwę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości