[MK2 JP] Zamarza rozrusznik..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[MK2 JP] Zamarza rozrusznik..
Witam
Powiedzcie mi dlaczego w MK2 JP zamarza rozrusznik? Tak wnioskuje z zachowania auta. Paliwo jest niezamarzniete, aku jak nowka.. Potrzeba kilkanascie minut krecenia kluczykiem by zaczal krecic rozrusznik.. Przy niskich mrozach lub temp dodatniej zapala od dotyku..
Pozdro
Gitner
Powiedzcie mi dlaczego w MK2 JP zamarza rozrusznik? Tak wnioskuje z zachowania auta. Paliwo jest niezamarzniete, aku jak nowka.. Potrzeba kilkanascie minut krecenia kluczykiem by zaczal krecic rozrusznik.. Przy niskich mrozach lub temp dodatniej zapala od dotyku..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Re: [MK2 JP] Zamarza rozrusznik..
Mozesz miec rozwalona kostkę w stacyjce a dokładnie wypalone styki.Dziwne tylko ze jak jest ciepło to wszystko w porządku.Spróbuj jak ci nie chce zapalic poruszac kluczykiem na boki ,poprostu jednym słowem pomiąchaj nim w stacyjce podczas odpalania.Jak zapali to czyli ze jednak kostka. PozdroGitner pisze:Witam
Powiedzcie mi dlaczego w MK2 JP zamarza rozrusznik? Tak wnioskuje z zachowania auta. Paliwo jest niezamarzniete, aku jak nowka.. Potrzeba kilkanascie minut krecenia kluczykiem by zaczal krecic rozrusznik.. Przy niskich mrozach lub temp dodatniej zapala od dotyku..
Pozdro
Gitner
tak to predzej będzie stacyjka, rozbież ją i sprawdz stykiPikus pisze:ja przypuszczam ze to nie rozrusznik tylko stacyjka nie fonguje tzn styki. najpierw zaczolbym od tego potem byms ie wziol za rozrusznik. Moze to byc jeszcze elektro magnes przy rozruszniku
smary ze starości nie zamarzają tylko tracą swoje właściwości smarne, w rozruszniku jest bardzo mało smaru ,fibolek pisze:Ja fachurą nie jestem ale wiem że w rozruszniku jest jakiś smar i on właśnie ze starości zamarza ale wtedy to rzęzi chyba.
napewno nie zamarza Ci rozrusznik, dle pewności spr. jeszcze połączenia przewodów przy rozruszniku i akumulatorze

-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No wlasnie jak nie odpali to slychac takie rzezienie pod maska.. i jak dluzej potrzymam kluczyk to w koncu zalapie.. Do pozostalych: to nie stacyjka..fibolek pisze:Ja fachurą nie jestem ale wiem że w rozruszniku jest jakiś smar i on właśnie ze starości zamarza ale wtedy to rzęzi chyba.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
W tym wypadku pozostaje ci wyjąć rozrusznik i go wyczyscic .Gitner pisze:Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..
Pozdro
Gitner

-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
tam nie ma co zamarzac stawiam na bendix i tulejki do wymiany i bedzie cacy.Gitner pisze:Jak wspominalem wczesniej problem wystepuje tylko i wylacznie przy temperaturach sporo ujemnych. Od -5 w gore, zapala no problem.. Efekt jakby poprostu zamarzal i wtedy wlasnie slychac te rzezenie.. Normalnie odpala od pierwszego.. Jak juz sie uda odpalic przy tegim mrozie, gdy auto pojezdzi troszke (wystarczy 20 minut) potem moze stac godzine i dwie i zapali od razu. Cos zamarza w rozruszniku..
Pozdro
Gitner

-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
OKI w sobote go rozbiore..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości