problem z turbo dziura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Alchemik_2006
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
- Lokalizacja: GDA
Przy temp ok 30 stopni jestem w stanie wyczuć, że autko jest jakieś... "inne" że coś go muli. Nie ma się co dziwić jak przy dobrym przegonieniu autka po autostradzie temp w dolocie dochodzi do ok 100 stopni. Oryginalny IC w golfie to jakaś pomyłka przynajmniej jak dla silnika ASZ. Logi u siebie sprawdzałem i wszystko jest w jak najlepszym porządku, IC był ściągany i w środku jest czysty bez oleju.Zimny Chirurg pisze:To Ci odpowiem ze lipa. Ja czy włącze klime, czy jest 35 stopni to nie mam problemów z moca i jakiegoś przymulenia. Tak ze na VAGa i testy.
Sluchajcie podlaczylem sie do VAG`a i wszystko jest ok jesli chodzi o turbo,zadnych bledow nie wykazalo. Chyba naprawde upal i wlaczona klima na maksa sprawiaja ze auto zachowuje sie inaczej. Rozmawialem z gosciem ktory regeneruje turbosprezarki,wytlumaczylem mu jaki mam problem i powiedzial ze jesli auto nie pali wiecej (niz dotychczas), nie bierze oleju i nie kopci to wszystko powinno byc w porzadku. Powiedzial tez ze im mniej sie grzebie w ts tym lepiej.
u mnie niestety nie ma znaczenia czy jade z klimą czy bez auto poprostu muli zanim sie turbo włączy... a ono włącza się chyba za pozno choc nie wiem bo to mój 1 diesel i mam go tydzien byłem w serwisie ale oni tylko przypuszczają że to turbo bo wymiana przepływomierza i przewodów wysokiego cisnienia nic nie dała ...
jutro pojade do serwisu VW bo juz mnie to zaczęło denerwować
w moim przypadku turbo włącza sie około 2400rpm-2600rmp
jutro pojade do serwisu VW bo juz mnie to zaczęło denerwować
w moim przypadku turbo włącza sie około 2400rpm-2600rmp
moja maszyna :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262026
Olej w IC to standardowy problem, świadczyć to może nie tylko o tym że turbo przepuszcza. Mogą to być wydmuchy z odmy. Jest ona wyprowadzana nad pokrywą zaworów takim przewodem. Można to sprawdzić poprzez zaglądnięcie do przewodów. Ew. podczepienie buteli i sprawdzenie czy pluje olejem.
U mnei w AJM turbo zaczyna zabawę od około 1300-1500obr.
Zasady:
1. Lej olej do PD 505.01 najlepiej motula syntetyk
2. Wymien filtr powietrza, sprawdz czy za reflektorem nie jest zapchany wlot.
3. Przeczysc siatke przeplywomierza
4. Mozesz odczepic rure od IC pod autem zobaczyc czy sie leje, czy kapie czy co.
To że turbo od spodu może swiadczyc o zapieczeniu kierowniczek, ale nie jestem pewny.
W gorące dni standardowe ICek nie wyrabia i puchnie.
U mnei w AJM turbo zaczyna zabawę od około 1300-1500obr.
Zasady:
1. Lej olej do PD 505.01 najlepiej motula syntetyk
2. Wymien filtr powietrza, sprawdz czy za reflektorem nie jest zapchany wlot.
3. Przeczysc siatke przeplywomierza
4. Mozesz odczepic rure od IC pod autem zobaczyc czy sie leje, czy kapie czy co.
To że turbo od spodu może swiadczyc o zapieczeniu kierowniczek, ale nie jestem pewny.
W gorące dni standardowe ICek nie wyrabia i puchnie.
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Niezła chu.... z tymi przewodami. Serwis raczej ci nie pomoże chyba że metoda wymieniamy graty aż w końcu trafimy się sprawdzi Na naszym forum jest trochę ludzi z Poznania popytaj na forum i umów się na przejażdżkę z VAGiną Klima w upalny dzień zabiera trochę dołu ale ASZ i tak wstają dosyć wcześnie. Za przewody płaciłeś czy to w ramach eksperymentu Ci wymienili? Masz starą przepływkę żeby sprawdzić czy bangla czy im zostawiłeś?pepe88 pisze:przypuszczają że to turbo bo wymiana przepływomierza i przewodów wysokiego cisnienia nic nie dała ...
jutro pojade do serwisu VW bo juz mnie to zaczęło denerwować
w moim przypadku turbo włącza sie około 2400rpm-2600rmp
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 00:39 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.
witam taki sam problem poruszałem w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250501- i nic widocznie problem nie do przejścia byłem u kilku dobrych mechaników i każdy mówi że się czepiam a ja wiem że auto nie chodzi tak jak powinno pomału się do tego przyzwyczajam bo nie mogę odkryć co to może być ,ale nie poddaje się może w końcu się uda jedyną rzeczą której jeszcze nie sprawdziłem to wlot powietrza do filtra zastanawiam się również może map-sensor fiksuje tylko jak się upewnić bo taka zabawa w wymianę części jest kosztowna a efektów brak pozdrawiam
witam ponownie
wróciłem dzisiaj z salonu vw gdzie zostawiłem autko bo inne ASO nie znały przyczyny ...
pierwsze co to odrazu mi powiedzieli że turbo jest troche zatarte ale nie wiadomo w jakim stopniu, myśle że sie dowiem bo zostawiłem tam auto. Drugi powód który mi wymienili to cieknący czy nieszczelny zawór ERG. Nie mam pojecia co to jest. Wymieniał ktos to juz i jaki to koszt poza salonem VW?? A co do przewodów podciśnieniowych to były popękane i dostałem stare. A przepływke kupiłem ale okazała się dobra i mam nową w bagażniku.
wróciłem dzisiaj z salonu vw gdzie zostawiłem autko bo inne ASO nie znały przyczyny ...
pierwsze co to odrazu mi powiedzieli że turbo jest troche zatarte ale nie wiadomo w jakim stopniu, myśle że sie dowiem bo zostawiłem tam auto. Drugi powód który mi wymienili to cieknący czy nieszczelny zawór ERG. Nie mam pojecia co to jest. Wymieniał ktos to juz i jaki to koszt poza salonem VW?? A co do przewodów podciśnieniowych to były popękane i dostałem stare. A przepływke kupiłem ale okazała się dobra i mam nową w bagażniku.
moja maszyna :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262026
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości