Schodzi powietrze z koła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » czw wrz 03, 2009 21:26

duber pisze:sory tak se tylko pomyslalem co nas czeka na forum niedlugo ;)
Cudów nie robię. Swap na PB-ka i lekkie podniesienie mocy. Więc szału nie będzie.
duber pisze:jeszcze jak masz skręcane fele moze ci uciekac powietrze.albo sprawdzasz w dni sloneczne i jak chlodno.cisnienie tez sie zmienia wtedy
Fele nie są skręcane. Opony były nowe, wentyl sprawny w 100% itp. Fela dokładnie sprawdzona - wszystko powinno być git. Nic nie ma wbitego w gumę, więc ja nie wiem dlaczego schodzi. A widocznie guti, wie co jest grane i na pewno mi powie, bo mnie tak samo wkurza jak ktoś założy temat na który nawet nie trzeba udzielać odpowiedzi, ale czy bym zakładał temat jak bym wiedział co jest grane? Guti na pewno ma jakieś problemy osobiste i musi się trochę wyładować, ale niech troszkę pomyśli, czy oczywiste zawsze jest oczywiste? :green_fuck:


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Goffy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: sob lut 21, 2009 01:03
Lokalizacja: FKR..
Kontakt:

Re: Schodzi powietrze z koła

Post autor: Goffy » czw wrz 03, 2009 21:26

Xabingo pisze:Witam!
Z tyłu mam nabite 2,1bara przy oponie 185/55R15 i co jakiś czas schodzi do 1,7bara.
W poniedziałek wymieniłem wkład wentylka na nowy i nabiłem do 2,1 i dziś (środa) rano było już 1,9bara. Pozostałe opony trzymają luksus. Co może być przyczyną?
Cały wentylek trzeba wymienić?
Kup wóz [taki z Dr. Queen np.] na drewnianych kołach i nie będziesz miał tego problemu IMO..

Zakładanie tematu na forum odnośnie powietrza w kole to już lekkie przegięcie.. jesteś na tym forum widze nie od dziś wiec zakładanie tematów o problemie cisnienia powietrza w kole jest jakby to powiedziec, hm.. albo pozostawie to dla siebie.

Pozdrawiam i oby wiecej takich tematów nie było na tak poważnym forum jakim jest vwgolf.pl

CU :bigok:
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 21:27 przez Goffy, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Czarny dupowóz.. MK3 1,8 GT 90PS..
>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219697 <<<

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw wrz 03, 2009 21:37

Xabingo pisze:Fele nie są skręcane. Opony były nowe, wentyl sprawny w 100% itp. Fela dokładnie sprawdzona
no to ja stawiam na kosmitów , innej przyczyny nie ma , to z felgi sprawne, to ze opona ok, to ze wentyl nowy to nie gwarantuje Ci w 100 % szczlnosci , wiesz jak sa skladane opony bezdętkowe ? na klej ! i bywa tak , ze czasem za mało posmaruja, opona pracuje podczas jazdy , ta resztka kleju pusci i dlatego schodzi powietrze !
Xabingo pisze:ale czy bym zakładał temat jak bym wiedział co jest grane?
no najpierw trzeba chwile pomyslec, a pozniej pisac głupoty , wsadz koło do wanny i zobaczysz o czym nie pomyslales !
Xabingo pisze:Guti na pewno ma jakieś problemy osobiste i musi się trochę wyładować,
to czy mam problemy czy nie, to nie Twoja sprawa, ja po prostu nie lubie mało myslących ludzi, ktorym wszsytko trzeba podac jak na tacy , bo sami nie pomyślą.
Szczerze to nie wiem jak ty swapa zrobisz, jak ty masz problm z opona i juz uciekającym powietrzem i juz piszesz z masz problem nie do rozwiązania,wstydziłbys sie !
Xabingo pisze:czy oczywiste zawsze jest oczywiste?
wiesz, czasem warto nic nie mówic i wydac sie głupim , niz sie odezwac i rozwiac wszelkie wątpliwości. mogłes tego juz nie pisac,
dla mnie oczywiste jes to ze jak CI powietrze ucieka to cudów nie ma! gdzies masz nieszczelnosc, wentyl , opona, rant felgi , felga , no kuzwa nic innego nie moze byc !!!
co ty dostales na komunie ? sanki ?

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 9:39 pm ]
nawet moze byc tak , ze za ostro wejdziesz w zakręt, opona sie przesunie na feldze i jak jest za mało kleju to powitrze ujdzie! , czasem moz byc tak , ze jak bedziesz szalał po jakiejs łace, trawa wejdzie miedzy opone a felge i tez Ci moze powietrze zejsc ( na swoim przypadku mówie)

a tego paluszka to sobie wsadz dzieciaku tam gdzie Ci słoneczko ni dochodzi, tyklo nie w ucho , bo słoneczko bedzie miało problem z przenikaniem na druga strone.
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 21:49 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw wrz 03, 2009 21:42

Fele nie są skręcane. Opony były nowe, wentyl sprawny w 100% itp. Fela dokładnie sprawdzona - wszystko powinno być git. Nic nie ma wbitego w gumę, więc ja nie wiem dlaczego schodzi.
Bo gumiarz miał ciężką noc i głowa go bolała rano, dał za mało pasty na oponę i spierdziela ci między opona a rantem, proste? Xabingo, nie ma cudów a konstrukcja koła z opona jest prosta jak budowa cepa. No ewentualnie jeszcze wada fabryczna opony wchodzi w grę.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
maciek1431
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt sie 25, 2009 19:23
Lokalizacja: Lubuskie FSW
Kontakt:

Post autor: maciek1431 » czw wrz 03, 2009 21:42

Panowie prosze o Porządek na forum bez kłótni OK :helm:


Od Kołyski Aż Po Grób Jedna Wiara Jeden Klub - VWGOLF
http://moto.allegro.pl/felgi-bbs-z-oponami-15-4x100-i2171795066.html
http://moto.allegro.pl/kleber-195-65-r15-i2171794219.html

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw wrz 03, 2009 21:44

2 strony na temat uciekajacego powietrza :helm: i tak do meczygumy i tak pojedziesz.wiec tez moim zdaniem temat zbędny.co by sie niedzialo z kolem sam niezrobisz.eeeeeeeeee



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw wrz 03, 2009 21:46

maciek1431 pisze:Panowie prosze o Porządek na forum bez kłótni OK :helm:
a bo mnie nerwa bierze jak czytam takie rzeczy , niedługo będa sie pytac w które prawo trzeba kręcic sruba , zeby wkrecac srube z prawym gwintem.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw wrz 03, 2009 22:08

wyczyść felgę-rant- sprawdz oponę na rancie -wentyl zmieniony-ok. właduj 3 atm... byc moze przez rant ucieka- ja tak miałem w bmw -wyczysciłem wszystko na git- władowałem 4 atm. i było ok- po dwóch dniach spósciłem do 2.2 i trzyma :bajer:


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw wrz 03, 2009 22:10

5zl u meczygumy,samemu bez odpowiednich narzedzi...



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » czw wrz 03, 2009 22:32

mate64 pisze:
Fele nie są skręcane. Opony były nowe, wentyl sprawny w 100% itp. Fela dokładnie sprawdzona - wszystko powinno być git. Nic nie ma wbitego w gumę, więc ja nie wiem dlaczego schodzi.
Bo gumiarz miał ciężką noc i głowa go bolała rano, dał za mało pasty na oponę i spierdziela ci między opona a rantem, proste? Xabingo, nie ma cudów a konstrukcja koła z opona jest prosta jak budowa cepa. No ewentualnie jeszcze wada fabryczna opony wchodzi w grę.


jak myślisz że ta pasta uszczelnia jesteś w błedzie :D



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw wrz 03, 2009 22:46

gumiś pisze:jak myślisz że ta pasta uszczelnia jesteś w błedzie :D
to w sumi taki smar, zeby opona slizgneła sie po feldze, doszla do rantu, ale nie zmienia to faktu ze jak jst tego za mało, opona nie dochodzi tak jak powinna do rantu i nieszczelnosc gotowa :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pt wrz 04, 2009 07:44

No i widzicie o tym bym nie pomyślał, że to wina tego smaru. Ale już nie piszcie, bo temat będzie miał trzecią stronę.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt wrz 04, 2009 08:36

gumiś pisze:
jak myślisz że ta pasta uszczelnia jesteś w błedzie :D

No cóż ty nie powiesz mądrego:
Acrylmed pisze:
Maść montażowa jest mieszaniną wosków, żywic, utwardzaczy i rozpuszczalników organicznych. Znajduje szerokie zastosowanie w punktach serwisowych świadczących usługi motoryzacyjne w zakresie montażu opon. Swoimi właściwościami zapewnia dokładne ułożenie opony na feldze, gwarantując jej uszczelnienie i skuteczne zabezpieczenie felgi przed korozją. Chroni stopki opon przy ich montażu i demontażu .
specjalny skład pasty montażowej ułatwia ułożenie stopki opony na rancie felgi, chroni oponę przed uszkodzeniami podczas montażu i demontażu, uszczelnia drobne nierówności i uszkodzenia felgi.
Zapewne smarowanie uszczelek odrobiną oleju też nie wspomaga ich szczelności prawda?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości