jaka pompka paliwa w tym silniku??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » czw wrz 03, 2009 00:27

matisim pisze: ten drugi wężyk kory idzie od aparat zapłonowego- tu jest magia, ktoś go uciąl i tam gdzie powinien byc włożony jest wkręcony wkret :goof:
Obrazek

Masz zaznaczone gdzie trzeba podłączyć ten przewód. Wyżej powinienieś mieć zielony kapturek/ząślepkę (nr. 10) a poniżej podłączasz przewód (ten cienki z aparatu zapłonowego).



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw wrz 03, 2009 20:28

a u mnie wygląda to tak


tam gdzie ma być zaślepione jest wkręt. ponizej idzie kawalekwęzyka na którym jest trójnik. z jednej strony wężyk z trójnika idzie do parownika, z drugiej do tego zielonego zbiorniczka- jeśli go podłacze wogóle nie odpala. a ten wężyk od aparatu zapłonowego sobie wisi... :grrr:

[ Dodano: 07 Wrz 2009 23:40 ]
wie ktoś jakto podłączyć??

[ Dodano: 28 Wrz 2009 14:57 ]
potrzebuje PILNIE DOBRY schemat z podłączeniem podciśnienia w gaźniku i wogóle calego układu, w tym tygodniu mam zrobić ten cały układ tak jak powinien być z nauczycialem na praktykach ale bez schematu sie nie obejdzie.

pomoże ktoś :)
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 16:14 przez matisim, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości