opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ok, miałem pisać jak zmontuję:
Moja opinia dla Was, Forumowicze mało warta bo nie jeżdżę VAG'iem ale myślę, że ogólna charakterystyka MTS'ów jest ta sama/na tyle podobna, mają podobne cechy w każdym aucie...
No i zapewne dużo osób czyta ten temat bo to 2 czy tam trzeci wynik w najpopularniejszej wyszukiwarce (po wklepaniu mts technik );
Więc w aucie (Civic V gen, coupe) siedzą sprężyny Eibach ProKit -35/30mm (przód/tył) + teraz założone x4 amory MTS Technik... i :
- przednie amory (przynajmniej w moim przypadku) nie obniżają w ogóle auta... wręcz stawiają je wyżej - z poprawki -35mm mam teraz ~ -20mm z przodu;
Na max obniżeniu na amorze (max podwyższenie amoru owocowało +3cm względem serii, tj ori amor i ori nie obniżająca sprężyna);
- tylne amory na max obniżeniu na nich obniżają auto o dodatkowe ~0.5cm;
Więc narazie przód minimalnie jest wyżej od tyłu;
Więc pierścień zmieni o 1 'oczko' swoją pozycję aby tył był ciut wyżej niż przód
- tylne amory są wyczuwalnie twardsze/sztywniejsze względem amorów na przód, słabiej sobie radzą z nierównościami;
Ale to też zasługa lekkiego auta (1015kg);
Ogólna charakterystyka:
Dla fascynatów gwintu może wełna nie beton;
Ale dla osoby przesiadającej się z oem amorów uczucie co najmniej 'powalające';
Tu też pragnę zaznaczyć, że z każdym kilometrem amory nabierają ogłady...
Więc ostateczny wniosek skrobnę za jakiś niecały miesiąc jak zrobię na nich przynajmniej ten 1000km;
Jak na tę kasę jestem zadowolony... wymagania spełnione - nie oczekiwałem cudu od amorów kosztujących mniej niż zestaw dobrej klasy zamienników do mnie (do serii);
Moja opinia dla Was, Forumowicze mało warta bo nie jeżdżę VAG'iem ale myślę, że ogólna charakterystyka MTS'ów jest ta sama/na tyle podobna, mają podobne cechy w każdym aucie...
No i zapewne dużo osób czyta ten temat bo to 2 czy tam trzeci wynik w najpopularniejszej wyszukiwarce (po wklepaniu mts technik );
Więc w aucie (Civic V gen, coupe) siedzą sprężyny Eibach ProKit -35/30mm (przód/tył) + teraz założone x4 amory MTS Technik... i :
- przednie amory (przynajmniej w moim przypadku) nie obniżają w ogóle auta... wręcz stawiają je wyżej - z poprawki -35mm mam teraz ~ -20mm z przodu;
Na max obniżeniu na amorze (max podwyższenie amoru owocowało +3cm względem serii, tj ori amor i ori nie obniżająca sprężyna);
- tylne amory na max obniżeniu na nich obniżają auto o dodatkowe ~0.5cm;
Więc narazie przód minimalnie jest wyżej od tyłu;
Więc pierścień zmieni o 1 'oczko' swoją pozycję aby tył był ciut wyżej niż przód
- tylne amory są wyczuwalnie twardsze/sztywniejsze względem amorów na przód, słabiej sobie radzą z nierównościami;
Ale to też zasługa lekkiego auta (1015kg);
Ogólna charakterystyka:
Dla fascynatów gwintu może wełna nie beton;
Ale dla osoby przesiadającej się z oem amorów uczucie co najmniej 'powalające';
Tu też pragnę zaznaczyć, że z każdym kilometrem amory nabierają ogłady...
Więc ostateczny wniosek skrobnę za jakiś niecały miesiąc jak zrobię na nich przynajmniej ten 1000km;
Jak na tę kasę jestem zadowolony... wymagania spełnione - nie oczekiwałem cudu od amorów kosztujących mniej niż zestaw dobrej klasy zamienników do mnie (do serii);
witam jakiej firmy polecacie zawias -40/30 do mojego golfa ? chcialbym aby bylo bardzo twardo Poniewaz jezdze czesto z kompletem osob dlatego chce twardy zawias kupic zeby nie obcieralo o nadkola.. Jakiej firmy sa takie dosc twarde kit'y ?
chce wydac tak max 800 zł
Czy MTS spelnia moje oczekiwania ? bo zamierzam sobie je kupic na czasie.
felgi mam 15" 7j et 35
chce wydac tak max 800 zł
Czy MTS spelnia moje oczekiwania ? bo zamierzam sobie je kupic na czasie.
felgi mam 15" 7j et 35
musisz brac po 1 poprawke na to ze te co miales byly wyjechane i auto moglo nie trzymac a wrecz jestempewien ze nie trzymalo serii i dlatego wydaje sie ze nie opada... po 2 powinno jeszcze opasc z prozdu jak troche jeszcze zrobisz kmpingwin4 pisze: - przednie amory (przynajmniej w moim przypadku) nie obniżają w ogóle auta... wręcz stawiają je wyżej - z poprawki -35mm mam teraz ~ -20mm z przodu;
tylne amory zawsze wydaja sie twardsze czy to nawet w gwincie H&R czy tak jak ma KW itp- tylne amory są wyczuwalnie twardsze/sztywniejsze względem amorów na przód, słabiej sobie radzą z nierównościami;
poprostu tyl jest lekki
zaladuj ludzików do auta i do bagaznika cos wloz i od rauz bedzie lepiej tlumic
fajnie ze opisujesz swoje doznania tak szczegolowo!
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Zapewne tak jest, tu kłócić się nie będe;
Zresztą są to 1. wrażenie, podejrzewam, że pojeżdżę z tydzień, dwa i już się kompletnie przyzwyczaje (i nazwę to 'ułożeniem się amorów');
No i zapewne poprzednie amory już osiadły...
Ale zapewne część osób, która kupi (która miała seryjne zawieszenie, nie zwykła do sztywniejszego zawiecha) będzie czuła się podobnie ew. stwierdzi, że towar jest do bani...
Choć też uzupełnię, że nerwowo narazie jest na drobnych nierównościach; Głównie wzdłużnych;
Rozsądne nierówności z naciskiem na poprzeczne jest całkiem rozsądnie;
Ale też niestety takie drogi mamy... albo ori zawias i davaj albo męcz się mniej/bardziej na nie-serii;
Zresztą są to 1. wrażenie, podejrzewam, że pojeżdżę z tydzień, dwa i już się kompletnie przyzwyczaje (i nazwę to 'ułożeniem się amorów');
No i zapewne poprzednie amory już osiadły...
Ale zapewne część osób, która kupi (która miała seryjne zawieszenie, nie zwykła do sztywniejszego zawiecha) będzie czuła się podobnie ew. stwierdzi, że towar jest do bani...
Choć też uzupełnię, że nerwowo narazie jest na drobnych nierównościach; Głównie wzdłużnych;
Rozsądne nierówności z naciskiem na poprzeczne jest całkiem rozsądnie;
Ale też niestety takie drogi mamy... albo ori zawias i davaj albo męcz się mniej/bardziej na nie-serii;
]pingwin4 pisze:Ale zapewne część osób, która kupi (która miała seryjne zawieszenie, nie zwykła do sztywniejszego zawiecha) będzie czuła się podobnie ew. stwierdzi, że towar jest do bani...
nie rozumiem a dlaczego?
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Fragment "do bani" - miałem na myśli właśnie tylne amory;
Bo pierwsze parę km to praktycznie były 'sztywne', zaraz po montażu tył praktycznie nie uginał się; Mocniejszy nacisk na klapę auta prawie, że w ogóle je nie 'wzruszał';
A musiałem akurat przebijać się przez osiedle na około żeby dojechać do głównej (remonty); Więc tył strasznie szarpał/podskakiwał... i ogólnie wzbudzało to uczucie braku kontroli nad autem (przód pracował normalnie);
Stąd osoby które 1. raz przesiadają się na sztywny zawias mogą się przerazić, że to przesada;
Zrobiłem ~15km i amory zaczęły pracować... tzn teraz nacisk na klapę powoduje normalną pracę zawiecha...
Bo pierwsze parę km to praktycznie były 'sztywne', zaraz po montażu tył praktycznie nie uginał się; Mocniejszy nacisk na klapę auta prawie, że w ogóle je nie 'wzruszał';
A musiałem akurat przebijać się przez osiedle na około żeby dojechać do głównej (remonty); Więc tył strasznie szarpał/podskakiwał... i ogólnie wzbudzało to uczucie braku kontroli nad autem (przód pracował normalnie);
Stąd osoby które 1. raz przesiadają się na sztywny zawias mogą się przerazić, że to przesada;
Zrobiłem ~15km i amory zaczęły pracować... tzn teraz nacisk na klapę powoduje normalną pracę zawiecha...
15 to nic musisz zrobic min kilkadziesiat lub kilkaset km zeby zawias sie ulozyl...pingwin4 pisze:Zrobiłem ~15km i amory zaczęły pracować... tzn teraz nacisk na klapę powoduje normalną pracę zawiecha...
dlatego twoje pomiary sa widze zapewne od razu po opuszczeniu auta po montazu zawieszenia czyli sa zupelnie odbiegajace od tego co jest jak sie zawias ulozy...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
No tak... świeżo po montażu
Ale ktoś może mieć podobne odczucia co ja świeżo po założeniu i niepotrzebnie się zrazić;
Wiadomo, że każdy zawias musi się dotrzeć...
Ale może wpadnie myśl typu: "Wiedziałem, że tanie nie może być dobre" czy coś tędy...
Dlatego wolałem to napisać, bo znaczna częśc Was, Forumowiczów temat seryjnego zawieszenia w aucie już dawno zapomniała;
A jednak z postów można zauważyć pytania osób, które dopiero co będą montować takie zabawki...
Jestem świadomy, że za te nawet już 1k km nie poznam zawieszenia;
I dalej podtrzymuje opinię, że produkt jak na swoją kasę warty uwagi...
Zresztą pobujam się na tym do przyszłych wakacji, może zaś gdzieś zląduje grupowe zamówienie na Kity Koni 1010 w sensownej cenie...
Ale ktoś może mieć podobne odczucia co ja świeżo po założeniu i niepotrzebnie się zrazić;
Wiadomo, że każdy zawias musi się dotrzeć...
Ale może wpadnie myśl typu: "Wiedziałem, że tanie nie może być dobre" czy coś tędy...
Dlatego wolałem to napisać, bo znaczna częśc Was, Forumowiczów temat seryjnego zawieszenia w aucie już dawno zapomniała;
A jednak z postów można zauważyć pytania osób, które dopiero co będą montować takie zabawki...
Jestem świadomy, że za te nawet już 1k km nie poznam zawieszenia;
I dalej podtrzymuje opinię, że produkt jak na swoją kasę warty uwagi...
Zresztą pobujam się na tym do przyszłych wakacji, może zaś gdzieś zląduje grupowe zamówienie na Kity Koni 1010 w sensownej cenie...
Ma ktoś może ten kit -60/-35 w MK3? Planuje zakupić, ale boję się troszkę, że będzie za nisko. Jedno auto mam na gwincie i wystarczy, drugie ma być troszkę bardziej nadające się do jazdy
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
wallec,
da sie
z prozdu bez problemu bo masz kapersona a z tylu 5 cm napewno regulacja a wiecej wyjmujac ja
da sie
z prozdu bez problemu bo masz kapersona a z tylu 5 cm napewno regulacja a wiecej wyjmujac ja
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości