Wielka prożba do posiadaczy silnika RP golf 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wielka prożba do posiadaczy silnika RP golf 2
Bardzo bym prosił kogoś o porobienie zdjęć weżyków podcisnien w silniku RP. Golf pali fatalnie na benzynie zawsze były z nim problemy. Podpiołem podciśnienie wg schematu na forum chodził zle za po jakims czasie mu przeszło Pojechałem do Holandi zrobiłem 4000 km na benzynie i gazie jezdził super Przyjechałem do polski umyłem go zaczoł wariowac Dziś ledwo odpalił rece opadają ....
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jasne ze wiem
nie ma czegos takiego jak komp MFA , to jest podpięte do licznika
wezyk z licznika idzie do jednego z cycków na wezu ktory jest miedzy kolektorem ssacym , a serwem, tam jest taki mały zawworek ,zółty elment tam jest , w nim sa dwa krocce powinny byc zaslepione kapturkami gumowymi , zielonymi , sciagasz jeden z nich i podpinasz wezyk od licznika
cala magia
nie ma czegos takiego jak komp MFA , to jest podpięte do licznika
wezyk z licznika idzie do jednego z cycków na wezu ktory jest miedzy kolektorem ssacym , a serwem, tam jest taki mały zawworek ,zółty elment tam jest , w nim sa dwa krocce powinny byc zaslepione kapturkami gumowymi , zielonymi , sciagasz jeden z nich i podpinasz wezyk od licznika
cala magia
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
guti, czy chodzi o ten element
Niedawno własnie sie o to pytałem na forum ale nikt mi jasno nie odpisał u mnie to jest zaślepione ale dwona śróbami ;/ ( nie przez mnie )
a odnośnie tego
Za co odpowiada serwo ( rozumie że to okrągłe) dozuje siłe hamowanie ?
Niedawno własnie sie o to pytałem na forum ale nikt mi jasno nie odpisał u mnie to jest zaślepione ale dwona śróbami ;/ ( nie przez mnie )
a odnośnie tego
to co to jest MFA myślałem że komputerguti pisze:nie ma czegos takiego jak komp MFA , to jest podpięte do licznika
Za co odpowiada serwo ( rozumie że to okrągłe) dozuje siłe hamowanie ?
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 19:47 przez krxychu, łącznie zmieniany 2 razy.
guti, tak się przyglądam bo też mam 1,8 mono RP z 1991r. i u mnie jest troche inaczej, może mam coś popieprzone. Króciec do aparatu zapłonowego (ten w dół) jest otwarty a ten co piszesz, żeby ma być otwarty jest zaślepiony plastikową zatyczką, wygląda na fabryczną. Podciśnienie do aparatu zapłonowego brane jest wężykiem z kolektora dolotowego (obok rurki podciśnienia do serwa). Nie wiem, może ktoś tam grzebał przede mną.
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
myślę że to sie przyda
wężyk podciśnienia od MFA powinien być podłączony pod jeden z króćcy zaślepionych zaślepką o tych numerach: 6,10,17
w zależności od modelu silnika. RPku powinien być pierwszy rysunek z 2 fotki
wężyk podciśnienia od MFA powinien być podłączony pod jeden z króćcy zaślepionych zaślepką o tych numerach: 6,10,17
w zależności od modelu silnika. RPku powinien być pierwszy rysunek z 2 fotki
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 20:21 przez marcinek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
u mnie jedna bo urwalem w zime jeden krociec przez przypadek i wkrecilem srubkekrxychu pisze:to jest zaślepione ale dwona śróbami ;/
pomaga Ci hamowac, wzmacnia siłe hamowania wyłacz silnik i sprobuj hamowac zobaczysz jaki pedał bedzie twardy i cieeezko bedzie hamowałokrxychu pisze:Za co odpowiada serwo ( rozumie że to okrągłe) dozuje siłe hamowanie ?
motoreq pisze:ma być otwarty jest zaślepiony plastikową zatyczką, wygląda na fabryczną
tak zazwyczaj bywa, ale podobno zdjecie tgo kapturka pomaga w czyms wtryskowi , nie wiem w czym, ja mam zdjete
najwidoczniej takmotoreq pisze:Nie wiem, może ktoś tam grzebał przede mną.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
guti, MFA jest to wyswietlacz wielofunkcyjny.
motoreq ta zaslepka powinna byc zalozona bo bedzie lapac lewe powietrze silnik
motoreq ta zaslepka powinna byc zalozona bo bedzie lapac lewe powietrze silnik
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co odpowiada za prace silnka od razu po adpaleniu.Pytanie zbyt ogóle ale może ktoś bedzie wiedział. Golf po odpaleniu nierówno pracuje jakby sie krztusił śmierdzi benzyną. Od razu po odpaleniu chodzi dobrze ale jakies 10 sek, potem to co wyżej.Pruba ruszenie konczy sie albo zgasnieciem silnika albo szarpanie. Dodam że podczas jazdy po przełaczeniu na benyne jezdzi jak najbardziej OK. Jak prezełacze na gaz jest wszystko ładnie pieknie.Lista rzeczy które sprawdziłem , wymieniłem
- pociśnienie podpiete poprawinie
- niebieski czujnik tem nowy oryginał hella
- sonda nowa
- wymieniona na nowa podstawa wtrysku
- założony kasownik błedów
co jeszcze może być nie tak kable zapłonowe , palec kopułka - tylko czy wtedy chodziłbby dobrze na gazie od razsu po przegazowaniu
- silniczek krokowy - mysle że tylko gubiłby obroty i gasł na luzie ale nie szarpał i dławił
- pociśnienie podpiete poprawinie
- niebieski czujnik tem nowy oryginał hella
- sonda nowa
- wymieniona na nowa podstawa wtrysku
- założony kasownik błedów
co jeszcze może być nie tak kable zapłonowe , palec kopułka - tylko czy wtedy chodziłbby dobrze na gazie od razsu po przegazowaniu
- silniczek krokowy - mysle że tylko gubiłby obroty i gasł na luzie ale nie szarpał i dławił
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 14:52 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
ta sonda mnie gryzie gosc mi kazał kupić 4 ro przewodowa ;/ i taka kupiłem. Jak sprawdzałem woltomierzem po mnagrzaniu silnika sonda była aktywa tz skakała od 0,2-0,8 wiec myśle ze jest dobra
Spróbuj mi wyjaśnic na jakiej podstawie sonda miała by wpływ na prace zimnego silnika , przecież sonda zaczyna działać jak silnik jest nagrzany , moge sie mylic ale tak słyszałem
Spróbuj mi wyjaśnic na jakiej podstawie sonda miała by wpływ na prace zimnego silnika , przecież sonda zaczyna działać jak silnik jest nagrzany , moge sie mylic ale tak słyszałem
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 14:50 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 396 gości