pompa 11 jaki nr vw audi

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

pompa 11 jaki nr vw audi

Post autor: psikuta19 » śr wrz 02, 2009 16:23

koledzy czy pompa 11 wystepuje tylko z jednym nr tj 038130107j
czy sa jakies inne w etce jeszcze cos jest 038130107jx i 038130107h
jakiej szukac aby dobrze znalesc:D
wiem ze silnik ahh audi a4 lub passat b5 lub alh w automacie (golf a3 leon garbus)
z gory dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr wrz 02, 2009 17:04

psikuta19,

szukaj diesla w automacie oczywiście z 1.9, jeśli w etce masz inne nr to może po pewnym czasie wyszły pod innym numerem. Tylko nie dawaj za nią dużo kasy bo nie jest wg mnie warta tyle ile sobie za nią życzą sprzedawcy


Obrazek

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » śr wrz 02, 2009 18:32

KonradzikIV pisze:psikuta19,

szukaj diesla w automacie oczywiście z 1.9, jeśli w etce masz inne nr to może po pewnym czasie wyszły pod innym numerem. Tylko nie dawaj za nią dużo kasy bo nie jest wg mnie warta tyle ile sobie za nią życzą sprzedawcy

co do ceny doskonale sobie zdaje sprawe ze niejest warta tyle co niektozy sobie krzycza jesli 10 kosztuje 400-600zl to chyba 11 niepowinna wiele drozej mowie oczywiscie o uzywanej sprawnej
pozdrawiam



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » śr wrz 02, 2009 19:38

ale wiecie, ze to nie jest taka prosta sprawa kupic taka pompe. wiec cena jest odpowiednio wyzsza... to chyba jasne



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr wrz 02, 2009 20:01

masakra pisze:ale wiecie, ze to nie jest taka prosta sprawa kupic taka pompe. wiec cena jest odpowiednio wyzsza... to chyba jasne
wiemy ale jak spotkasz kogoś kto się nie zna to CI ją pogoni za normalną cene, ja np kupiłem swoją za 400 zł


Obrazek

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » śr wrz 02, 2009 21:11

a ja znam parę osób które kupiło "okazyjnie" jedenastkę za 700-800pln i nie dało się wycisnąć z pampy więcej niż 150-160KM, a tyle i nawet więcej to na zdrowej 10 można



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw wrz 03, 2009 06:30

co do numerów nie pomoże nikt? jest tylko ten jeden nr. tj 038 130 107 j? wydaje mi się ze powinny być jeszcze inne .

mam jeszcze jedno pytanko jak wyprowadzić map sensor z ecu ?
chciałbym założyć zewnętrzny np golf 4 (chciałbym więcej dmuchnąć jak 1,5) trzeba wylutować ten w ecu i wyprowadzić kabelkami wiązkę ? ma ktoś jakiś schemat??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 03, 2009 07:52

psikuta19, map sensor o nr z koncowka 051 B

piny w map sensorze
1 masa
2 temperatura
3 napiecie zasilajace +5v
4 cisnienie doladowania

ECU majac wylot / wlot cisnienia po lewej stronie
1 napiecie zasilajace +5v
2 cisnienie doladowania
3 masa
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 07:53 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw wrz 03, 2009 16:35

Adamm pisze:psikuta19, map sensor o nr z koncowka 051 B

piny w map sensorze
1 masa
2 temperatura
3 napiecie zasilajace +5v
4 cisnienie doladowania

ECU majac wylot / wlot cisnienia po lewej stronie
1 napiecie zasilajace +5v
2 cisnienie doladowania
3 masa
Mistrzu masz moze jakies fotki ??
z skąd pociągnąć temperaturę?? z tego czujnika ktory jest na ecu w podszybiu?
czy ten map sensor w golfie 4 mierzy tez temperature w dolocie?
jesli mierzy to czy moge zostac przy starym czujniku temperatury czy musze podlaczyc??

[ Dodano: 03 Wrz 2009 16:44 ]
tak jak na zdjeciu ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 16:46 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 03, 2009 17:37

dokladnie tak, map sensor w mk4 mierzy i cisnienie i temp,

ja u siebie tez bede go podlaczal ale od temperatury zostaje stary czujnik :)

rozklad pinow tak jak podales


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » czw wrz 03, 2009 17:40

Ja wczoraj u siebie w AFN zakładałem mapa 51C i czujnik temperatury stary wywaliłem i wpoiłem się do tego nowego map sensora :) Działa jak trzeba tylko po zmianie konieczna od razu korekta bo na vagu pokazuje mniej a w rzeczywistości ładuje jakieś 0.2 więcej.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw wrz 03, 2009 23:31

Adamm pisze:dokladnie tak, map sensor w mk4 mierzy i cisnienie i temp,

ja u siebie tez bede go podlaczal ale od temperatury zostaje stary czujnik :)

rozklad pinow tak jak podales

super wielkie dzięki jak zdobędę mapa to biorę się za krzesanie iskier tylko muszę jakoś fajnie zrobić wyjście z obudowy ecu aby nie dostawała się woda polecicie jakieś rozwiązanie

czy musi być koniecznie map sensor z końcówką 051b?

jeszcze tylko muszę wyrwać gdzieś ta pompę11 i nie wiem jak z tymi nr było? czy faktycznie występowała tylko z nr 038 130 107 j czy były jeszcze jakieś inne
gdzieś na necie piszą ze od renault od 1.9 dti pompa boscha ma 11 mm w standardzie wiec pewno podchodzi ma nr bosch 0460414987


pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 00:00 przez psikuta19, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 04, 2009 08:06

psikuta19, rozwiercasz lekko otwor gdzie wczepiasz wezyk do ecu wprowadzasz kable i uszczelniasz silikonem :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt wrz 04, 2009 19:00

psikuta19 pisze:jeszcze tylko muszę wyrwać gdzieś ta pompę11 i nie wiem jak z tymi nr było? czy faktycznie występowała tylko z nr 038 130 107 j
0 381 301 07J i 0 381 301 07JX tylko te to 11
psikuta19 pisze:gdzieś na necie piszą ze od renault od 1.9 dti pompa boscha ma 11 mm w standardzie wiec pewno podchodzi ma nr bosch 0460414987
ten nr to to samo co 0 381 301 07J i 0 381 301 07JX z VAG a nie renault , bo tam inny nr :wink:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości