Problem z ciśnieniem oleju w TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 02, 2009 22:41

sciemniacz pisze:mam nadzieję że to wymienię i będzie po problemie
Wszystko na to wskazuje,bo 1,6mm to...kosmos :goof:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

sciemniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
Lokalizacja: Książki

Post autor: sciemniacz » czw wrz 03, 2009 09:03

szatanek pisze:sciemniacz napisz jeszczew którym z czujników mierzyłeś cisnienie oleju u mechanika, w podstawie filtra czy w głowicy ? A to 1,5 bara to było na ciepłym silniku?
ciśnienie mierzyłem na pełnym nagrzaniu silnika i w głowicy



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw wrz 03, 2009 12:21

mozliwe tez ze licznik sie uszkodzil i dlatego takie rzeczy sie dzieja , przynajmniej ja tak mialem , wymienilem na dobry i jest spokoj


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

sciemniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
Lokalizacja: Książki

Post autor: sciemniacz » czw wrz 03, 2009 14:35

mam problem z panewką bo te numery co podał MICHAŚ 1977 jest niepełny bo wszystkie numery VW są 9-cyfrowe i pełny numer tej panewki to GCO 026 501 a licznik też wymieniałem od innego jeżdżącego gdzie nic się nie działo
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 21:25 przez sciemniacz, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 03, 2009 18:08

mam problem z panewką bo te numery co podał MICHAŚ 1977 panewka ma średnice 49mm a ja mam wałek 43mm i numer tej panewki(43mm) jest VW-GCO 026 501 a zamiennik ma numer 07 3068 STD jak się mylę to mnie poprawcie a cha licznik też wymieniałem od innego jeżdżącego gdzie nic się nie działo
sciemniacz, nie wiem kto Ci tak mówił,ale źle mówił.
Obrazek Obrazek
Jest to panewka,którą wyjąłem z silnika,nową włożyłem z takim numerem,jaki Ci podałem wcześniej.
Oto dowód:
Obrazek
Ktoś Cię robi w bambuko :chytry:
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 19:50 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

sciemniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
Lokalizacja: Książki

Post autor: sciemniacz » pt wrz 04, 2009 21:30

MICHAŚ 1977 przepraszam za zamieszanie :blush: emocje opadły bo panewke w końcu dostałem tylko musiałem podać ten cały numer miałem troszkę zamieszania w sklepie z tym numerem zamiennika i rozmiarem ale potem sprzedawca się przyznał że się zamotał



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 05, 2009 00:50

Odpaliłeś motorownię?
Jak ciśnienie?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

sciemniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sie 28, 2009 22:06
Lokalizacja: Książki

Post autor: sciemniacz » sob wrz 05, 2009 17:15

panowie ciśnienia nie mierzyłem ale efekt jest taki że przy obrotach 2100 do 2500 nie zapala mi się kontrolka więc jest wszystko ok :bigok:



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » śr cze 30, 2010 23:04

Pozwolę sobie odkopać temat :)
Miałem taki sam problem z kontrolką i oglądałem wałek i się kręcił więc myślę pompa siada.Dzisiaj wymieniłem pompę oleju i jak odpaliłem silnik to obroty spadły i lampka od oleju nie chciała zgasnąć! Wtedy zajrzałem na wałek - a tu stoi w miejscu :goof: Jutro się za to zabiorę ale tak mnie to nurtuję czemu akurat jak wymieniłem pompę to się zaczęło psiuć :grin: Może ktoś podpowie ?



arwam

Post autor: arwam » czw lip 01, 2010 09:34

Biperr0, możesz zrobić foto wałka który stanął?



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » czw lip 01, 2010 09:51

Nie umiałem znaleźć lepszego zdjęcia ale chodzi mi o te koło.Chyba nie ma innego napędu pompy oleju :-k :?:

Obrazek

[ Dodano: 01 Lip 2010 09:58 ]
Zamówiłem sobie ten numer panewki co Michaś podał ale w sklepie powiedzieli że jest za krótki.Ale po zamienniku zamówili.Powiedzieli mi że to jest tulejka jakiegoś zaworu :goof:

[ Dodano: 01 Lip 2010 15:47 ]
Ale pompy nie można inaczej wsadzić ? Czy może tą dziurka co jest w szyjce pompy co wchodzi do środka bloku to trzeba jakoś specjalnie nakierować ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości