Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								piter13							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 481
 		- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter13 » ndz lut 05, 2006 22:08
			
			
			
			
			witam posiadaczy diesli ,pytanie jak w temacie czym sie różnią silniki 1,6D JK od np JP? bo JR to ma juz chyba turbo, tylko datą produkcji czy juz sa bardziej zmodyfikowane?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								naum							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 108
 		- Rejestracja: śr mar 23, 2005 22:54
 		
		
																- Lokalizacja: Hajnówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: naum » ndz lut 05, 2006 22:16
			
			
			
			
			Z tego co wiem to w mk2 były JP, JR, RA, SB, 1V, ME i MF. O JK nie słyszałem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » ndz lut 05, 2006 22:38
			
			
			
			
			JK to silnik 1.6D wsadzany do golfa mk1
i ma te same parametry co JP czyli
1588ccm
54PS
100Nm 
rozni sie tylko tym ze ma zawory regulowane podkladkami a JP ma hydraulicznie 
tylko tym sie rozni ten silnik 
ale co on robi w mk2??
moze poprzedni sie zajechal i byl pod reka taki wiec go wsadzili
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » ndz lut 05, 2006 22:38
			
			
			
			
			Niczym.Może tym ze częsciej montowane były do Audi. 
[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 21:41 ]
Krzylu pisze:JP ma hydraulicznie 
Na pewno?A nie chodzi o JR?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								piter13							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 481
 		- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter13 » pn lut 06, 2006 15:08
			
			
			
			
			moj golf to byl 1.8 benz i wsadzili 1,6d JK ,silnik ponoć z passata, dlatego pytam czym sie rózni od tych z golfów ? to zawory trzeba regulowac w nim ręcznie?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » pn lut 06, 2006 15:10
			
			
			
			
			napewno JP ma hydrosy 
a JK szczeliniomierz i jazda z ustawka
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								piter13							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 481
 		- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter13 » pn lut 06, 2006 15:24
			
			
			
			
			a co jaki przebieg trzeba tak ustawiać?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » pn lut 06, 2006 15:34
			
			
			
			
			luz zaworowy sie sprawdza po przejechaniu cos okolo 30tys km
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » pn lut 06, 2006 16:24
			
			
			
			
			Krzylu pisze:napewno JP ma hydrosy 
Chmmm..Według książki którą posiadam to silnik JP ma regulacje zaworów przez podkładki.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								endru_85							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 6
 		- Rejestracja: pn maja 23, 2005 14:59
 		
		
																- Lokalizacja: Ruda Śląska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: endru_85 » śr lut 08, 2006 01:13
			
			
			
			
			witam ja mam passata 87r. z silnikiem jk i mam hydrosy  

 
			
									
									
		
		
				żółty szerszeń the best
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								piter13							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 481
 		- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter13 » śr lut 08, 2006 11:47
			
			
			
			
			no to ten sam silnik co ja,tylko w tabeli patrzalem ze te silniki byly produkowane w latach 82-84 ???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kopciuch							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 153
 		- Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
 		
		
																- Lokalizacja: Radom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kopciuch » śr lut 08, 2006 13:36
			
			
			
			
			Chmmm..Według książki którą posiadam to silnik JP ma regulacje zaworów przez podkładki.
Ja mam JP i na pewno ma hydrauliczne zawory  

 
			
									
									
		
		
				A wszystko przez kobiete....:D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								bongo							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7767
 		- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
 		
		
																- Lokalizacja: Londyn
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bongo » śr lut 08, 2006 14:52
			
			
			
			
			kopciuch pisze:Ja mam JP i na pewno ma hydrauliczne zawory 
Skoro tak mówicie to chyba macie racje.Pozdro.  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości