bardzo niskie obroty po odpaleniu z rana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

bardzo niskie obroty po odpaleniu z rana

Post autor: Mateoss18 » śr wrz 02, 2009 15:35

Witam, otóż mam taki problem, że jak odpale rano auto, to mam mega niskie obroty na biegu jałowym ok.650, aż budą trzęsie. gdy auto sie zagrzeje do ok. 90stopni, to wtedy obroty wzrastają do 950 tak jak powinny być. co to może być?


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

trebron7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw gru 06, 2007 14:48
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: trebron7 » śr wrz 02, 2009 19:59

a na wyciągniętym przyspieszaczu na zimnym silniku ile masz??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr wrz 02, 2009 19:59

Prawdopodobnie żle ustawiony wydatek szczątkowy w pompie wtryskowej .A przyspieszacza używasz?Spróbuj z wyciągniętym przyspieszaczem ,chociaż przy obecnych temperaturach nie powinien być potrzebny przynajmniej ja nie używam.Tu masz temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

golftd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
Lokalizacja: koluszki

Post autor: golftd » śr wrz 02, 2009 20:32

ja mam to samo po odpaleniu na zimnym obroty 650,700 po paru minutach ,dosłownie 2,3 minuty i juz same wskakują na 950 i jest ok



Awatar użytkownika
Mateoss18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw paź 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KCH
Kontakt:

Post autor: Mateoss18 » śr wrz 02, 2009 21:07

munior, przyspieszacza nigdy nie używałem i było ok, jak sie ustawia ten wydatek szczątkowy? gdzie sie znajduje dokładniej?

golftd, no ja właśnie tak wcześniej miałem, że 700, a po 2 minutach już 950. Teraz musze go dobrze zagrzać żeby mieć te 950 :/


mk1 1.5GX --> mk3 1.9TD --> mk4 1.6SR --> mk3 cabrio 1.8 ABS --> passat B5 FL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości