jak odpalam rano to strasznie dymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak odpalam rano to strasznie dymi
Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: jak odpalam rano to strasznie dymi
stawiam na parę wodną, nic szczególnego - normalny objaw,adi19 pisze:Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?
mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu, nie ubywa Ci oleju zbyt dużo i za szybko? Kontroluj bagnet co się na nim dzieje
jak wymieniałem uszczelkę pod głową przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów, po tym zabiegu ilość puszczanego jasnego dymku minimalnie się zmniejszyła
jeśli nie ubywa oleju zbyt dużo w zastraszających ilościach nie ma co się martwić tym dymkiem, ja u siebie zaobserwowałem, że przy większym butowaniu auta na następny dzień dymek jest bardziej zauważalny
jak wymieniałem uszczelkę pod głową przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów, po tym zabiegu ilość puszczanego jasnego dymku minimalnie się zmniejszyła
jeśli nie ubywa oleju zbyt dużo w zastraszających ilościach nie ma co się martwić tym dymkiem, ja u siebie zaobserwowałem, że przy większym butowaniu auta na następny dzień dymek jest bardziej zauważalny
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
oj para wodna potrafi znacznie dłużej "wylatywać" z tłumika zwłaszcza teraz, kiedy poranki są chłodniejsze i wilgotniejsze, chodzi mi oczywiście o tę widoczną parę, bo tak na marginesie to para leci cały czaspelton1985 pisze:mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu,
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 15:28 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- hijacker4
- Użytkownik
- Posty: 324
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
- Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie
Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz
panowie moze ci mi powiedziec dokladnie jak sprawdzic ta turbine bo ze mnie to troche taki lajek jest wiec bede musial powiedziec ojcu zeby mi to sprawdzil tylko chcialbym zebyscie mi wytlymaczyli co dokladnie mam zrobic zeby sprawdzic czy to turbina nie poszla...??z gory dzikeuje za pomoc:)pozdraiwam serdecznie...hijacker4 pisze:Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 60 gości