objawy wchodzenia silnika na wysokie obroty po jego odpaleniu to uszkodzony czujnik G62 lub przerwa na kablu sygnałowym lub wtyczce z pinu nr 3 tego czujnika - trzeba sprawdzić styki i spryskać je spray'em do złącz elektrycznych - jeśli problem nie ustąpi - wymienić czujnik,
chwilowy brak wskazań temperatury na zegarach to usterka czujnika G2 lub przerwa na kablu od niego lub wtyczce - pin nr 4,
jeśli u Ciebie występują obydwa problemy to raczej obstawiam, że przerwy w dostawie info do ECU i na zegary z ww. czujników są spowodowane zaśniedziałymi pinami na czujniku lub gniazdami we wtyczce do niego.
Dla wiadomości : czujniki G62 i G2 znajdują się w jednej obudowie zwanej ogólnie czujnikiem temperatury płynu chłodzącego (czteropinowy, znajdujący się pod pompą tandem w kr~óćcu wodnym wychodzącym z głowicy od strony przegrody czołowej samochodu).
[ Dodano: 02 Wrz 2009 12:09 ]
czujnik jest 4-ro pinowy zabezpieczony w króćcu zawleczką.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 11:46 przez
Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.