problem z przyspieszeniem golf III GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

problem z przyspieszeniem golf III GTI

Post autor: serekMV6 » wt wrz 01, 2009 21:41

witam.
szukalem w szukajce ale nic tam nie znalazlem moze urzywalem zlych okreslen .

problem polega na tym ze auto praktycznie nie przyspiesza rozpedza sie jak slimak , moj poprzedni golfik 1.8 8v zapi**** w porownaniu do tego auta , gdzie moze tkwic problem . bylem na diagnostyce i wykazalo tylko blad czujnika ABS, tak pozatym diagnosta powiedzial jest ok.
gdzie powinienem kontynuowac poszukiwania problemu??
z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi
Serek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt wrz 01, 2009 23:05

jaki masz silnik?? bo w MK3 GTI na Europę to było kilka benzyn 2.0 8V 2E, ADY, AGG oraz 2.0 16V ABF i Kultowy już 1.9 TDI AFN montowany w 20 jahre które to było GTI


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » wt wrz 01, 2009 23:09

sorki. to jest 2.0 16v



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr wrz 02, 2009 10:27

Przewody, świece, filtr powietrza, filtr paliwa - sprawdzałeś to wszystko.
Może rozrząd masz źle ustawiony. może być dużo przyczyn opisz czy masz jeszcze jakieś problemy z działaniem silnika.



serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » śr wrz 02, 2009 11:01

chodzi o to ze to nie jest moje auto. znajoma prosila zebym popatrzyl przy min.
auto ma przejechane 137000mil, przewody wegladaja na orginalne jeszcze, wykrecilem swiece, wygladaja ok
filtr powietrza wymieniony na nowy
rozrzad patrzylem wyglada na ustawiony poprawnie
nie zwrucilem uwagi na filtr paliwa .
w sobote podjade do mich zeby popatrzac i ewentualnie posprwadzac cos wiecej.

dzieki za podpowiedzi
serek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 02, 2009 11:11

daj chociaż fotkę silnika, w milach przebieg to pewnie amerykaniec, a tam by7ły inne silniki jak na europę, bez tego ciężko poradzić poza ogólnymi rzeczami dotyczacymi każdego silnika typu rozrząd świece itp


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr wrz 02, 2009 11:56

Paweł Marek pisze:daj chociaż fotkę silnika, w milach przebieg to pewnie amerykaniec, a tam by7ły inne silniki jak na europę, bez tego ciężko poradzić poza ogólnymi rzeczami dotyczacymi każdego silnika typu rozrząd świece itp
sądząc po podpisie użytkownikaserekMV6, to mi wygląda na anglie, więc mile i wersja en. silniki te co u nas.



serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » śr wrz 02, 2009 12:06

dokladnie jak kolega powyzej napisal, auto jest z Anglii . na weekend postaram sie wrzucic jakis fotki
pozdro
Serek



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » śr wrz 02, 2009 18:41

Witam chciałbym podpiąc się pod ten temat bo mam taki sam problem w swoim ABF.
Wymieniłem już filtr paliwa, powietrza, świece, kopółke, palec sprawdziłem ciśnienie na cylindrach jest w granicach 8-9 atmosfer. komputer nie pokazuje żadnych błędów a jednak samochód nie chce jechac tak jak trzeba. Co może byc jeszcze przyczyną?
Pozdrawiam



serekMV6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 21:18
Lokalizacja: huntingdon

Post autor: serekMV6 » śr wrz 02, 2009 23:00

pomyslalem zeby wybrac sie do ASO na diagnostyke moze oni cos znajda , przeciaz maja najlepsze do tego programy
pozdro
Serek



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr wrz 02, 2009 23:30

serekMV6 pisze:pomyslalem zeby wybrac sie do ASO na diagnostyke moze oni cos znajda , przeciaz maja najlepsze do tego programy
Program w ASO to prawie dokładnie to samo co VAG 740.01 lub VCDS,a nawet coś o mniejszych możliwościach.

Silniki z MK III to nie są jeszcze silniki przystosowane do pełnej komputerowej diagnozy.
Jeśli VAG nie pokazuje błędów to pozostaje Ci tylko prawdziwy mechanik fachowiec które za pomocą miernika i kontrolki zmierzy wszystkie podzespoły elektryczne i znajdzie usterkę.

Wizyta w aso i odpytanie tam błędów nic nie pomoże.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: paku69 » czw wrz 03, 2009 10:38

Waż od odmy macie sprawny ? Tzn bez dziur ?


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » czw wrz 03, 2009 15:41

A przepływomierz sprawdzałeś? odepnij wtyczkę od niego i zobacz jak auto jeździ.



Awatar użytkownika
marol_10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:01
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: marol_10 » czw wrz 03, 2009 18:00

Beszczyk pisze:A przepływomierz sprawdzałeś? odepnij wtyczkę od niego i zobacz jak auto jeździ.
W ABF-ie nie ma przepływomierza powietrza


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=219213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości