problem z przyspieszeniem golf III GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z przyspieszeniem golf III GTI
witam.
szukalem w szukajce ale nic tam nie znalazlem moze urzywalem zlych okreslen .
problem polega na tym ze auto praktycznie nie przyspiesza rozpedza sie jak slimak , moj poprzedni golfik 1.8 8v zapi**** w porownaniu do tego auta , gdzie moze tkwic problem . bylem na diagnostyce i wykazalo tylko blad czujnika ABS, tak pozatym diagnosta powiedzial jest ok.
gdzie powinienem kontynuowac poszukiwania problemu??
z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi
Serek
szukalem w szukajce ale nic tam nie znalazlem moze urzywalem zlych okreslen .
problem polega na tym ze auto praktycznie nie przyspiesza rozpedza sie jak slimak , moj poprzedni golfik 1.8 8v zapi**** w porownaniu do tego auta , gdzie moze tkwic problem . bylem na diagnostyce i wykazalo tylko blad czujnika ABS, tak pozatym diagnosta powiedzial jest ok.
gdzie powinienem kontynuowac poszukiwania problemu??
z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi
Serek
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jaki masz silnik?? bo w MK3 GTI na Europę to było kilka benzyn 2.0 8V 2E, ADY, AGG oraz 2.0 16V ABF i Kultowy już 1.9 TDI AFN montowany w 20 jahre które to było GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
chodzi o to ze to nie jest moje auto. znajoma prosila zebym popatrzyl przy min.
auto ma przejechane 137000mil, przewody wegladaja na orginalne jeszcze, wykrecilem swiece, wygladaja ok
filtr powietrza wymieniony na nowy
rozrzad patrzylem wyglada na ustawiony poprawnie
nie zwrucilem uwagi na filtr paliwa .
w sobote podjade do mich zeby popatrzac i ewentualnie posprwadzac cos wiecej.
dzieki za podpowiedzi
serek
auto ma przejechane 137000mil, przewody wegladaja na orginalne jeszcze, wykrecilem swiece, wygladaja ok
filtr powietrza wymieniony na nowy
rozrzad patrzylem wyglada na ustawiony poprawnie
nie zwrucilem uwagi na filtr paliwa .
w sobote podjade do mich zeby popatrzac i ewentualnie posprwadzac cos wiecej.
dzieki za podpowiedzi
serek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
daj chociaż fotkę silnika, w milach przebieg to pewnie amerykaniec, a tam by7ły inne silniki jak na europę, bez tego ciężko poradzić poza ogólnymi rzeczami dotyczacymi każdego silnika typu rozrząd świece itp
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
sądząc po podpisie użytkownikaserekMV6, to mi wygląda na anglie, więc mile i wersja en. silniki te co u nas.Paweł Marek pisze:daj chociaż fotkę silnika, w milach przebieg to pewnie amerykaniec, a tam by7ły inne silniki jak na europę, bez tego ciężko poradzić poza ogólnymi rzeczami dotyczacymi każdego silnika typu rozrząd świece itp
Witam chciałbym podpiąc się pod ten temat bo mam taki sam problem w swoim ABF.
Wymieniłem już filtr paliwa, powietrza, świece, kopółke, palec sprawdziłem ciśnienie na cylindrach jest w granicach 8-9 atmosfer. komputer nie pokazuje żadnych błędów a jednak samochód nie chce jechac tak jak trzeba. Co może byc jeszcze przyczyną?
Pozdrawiam
Wymieniłem już filtr paliwa, powietrza, świece, kopółke, palec sprawdziłem ciśnienie na cylindrach jest w granicach 8-9 atmosfer. komputer nie pokazuje żadnych błędów a jednak samochód nie chce jechac tak jak trzeba. Co może byc jeszcze przyczyną?
Pozdrawiam
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Program w ASO to prawie dokładnie to samo co VAG 740.01 lub VCDS,a nawet coś o mniejszych możliwościach.serekMV6 pisze:pomyslalem zeby wybrac sie do ASO na diagnostyke moze oni cos znajda , przeciaz maja najlepsze do tego programy
Silniki z MK III to nie są jeszcze silniki przystosowane do pełnej komputerowej diagnozy.
Jeśli VAG nie pokazuje błędów to pozostaje Ci tylko prawdziwy mechanik fachowiec które za pomocą miernika i kontrolki zmierzy wszystkie podzespoły elektryczne i znajdzie usterkę.
Wizyta w aso i odpytanie tam błędów nic nie pomoże.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 232 gości