Coś piszczy-prezentacja avi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Grzegorz#
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 23, 2008 09:33
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Coś piszczy-prezentacja avi

Post autor: Grzegorz# » sob sie 22, 2009 20:57

Witam.
Mam oto taki problem

Takie piszczenie mam tylko rano po odpaleniu auta,piszczy ok 2 min i potem przestaje.
Takie coś pojawiło mi się już wcześniej,po wymianie paska wielorowkowego ustało,aby powrócić ponownie.Pasek Continental.
Dodam jeszcze że jak przestaje piszczeć to słychać taki delikatny szmer.
Wiem że to może być napinacz,rolka alternatora,a może jakaś rolka w rozrządzie,myślę że pasek jest ok.
Z góry przepraszam za jakość filmu.
Może ktoś zdiagnozuję problem.



Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: Speedr001 » sob sie 22, 2009 23:22

Za dużo możliwych przyczyn najlepiej udać się do jakiegoś dobrego warsztatu


Speedr001

sakuratorek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
Lokalizacja: okolice Krosna

Post autor: sakuratorek » ndz sie 23, 2009 09:25

W moim aucie po wymianie paska pojawił się identyczny pisk, a dokładniej pasek piszczał o rolkę kompresora do klimy. Ja piszczenie zdiagnozowałem szybszym nagrzewaniem się rolki. Teoretycznie jak występuje pisk to jest i tarcie a tarcie to ciepło. dodam jeszcze że wina był poluzowany kompresor
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 12:35 przez sakuratorek, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI-To Dopiero Idzie

Grzegorz#
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 23, 2008 09:33
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: Grzegorz# » pn sie 31, 2009 16:59

Nadal nie można zlokalizować problemu.
Byłem u 2 mechaników,jeden wykluczył problem któregoś z łożysk.Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.Drugi natomiast podejrzewa napinacz,mówi że jak to piszczy to minimalnie napinacz drga.
Tak więc nic konkretnego się nie dowiedziałem.w obydwu przypadkach po 20,chyba za parkowanie przez noc.
Problem zostaje nierozwiązany.Może ktoś jeszcze miał podobną sytuacje,lub ma jakieś podejrzenia?



batu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 28, 2008 08:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: batu » pn sie 31, 2009 19:45

Kolego proponuję tobie się zapoznać z postem z innego forum u mnie miałem to samo co u ciebie identyczny dźwięk pojawił się po pewnym czasie po wyminie rozrządu.


Opis wykonany przez Pana Bogumiła z forum Tdi Tuning



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pn sie 31, 2009 20:14

Witam. Kolego miałem to samo. Wymieniłem pasek i jest git ale wiem że muszę wymienić jeszcze napinacz. Jak napinacz drga to rolka napinacza uderza w pasek i po jakimś czasie niszczy go a on zaczyna piszczeć. Ja na pierwszym pasku zrobiłem 10 tyś km i piszczał jak u Ciebie na zimnym. Mechanik wymienił na drugi ale innego producenta i od tamtej pory jest spokój choć czym chłodniej rano to potrafi zapiszczeć przez sekunde. Jak przyjdą mrozy to pewnie pasek momentalnie szlak trafi.
Najlepiej wymienić napinacz i pasek i powinien być spokój.
Ostatnio zmieniony pn sie 31, 2009 20:16 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.



Grzegorz#
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 23, 2008 09:33
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: Grzegorz# » pn sie 31, 2009 20:27

Pasek wymieniałem ok 15 tyś temu,zobaczę co wykaże ranna diagnoza u mechanika.
Możliwe że to napinacz hałasuje,tylko dlaczego na zimnym?.właściwie na ciepłym też jest delikatny szmer.Jak co to założę pasek innej firmy,może pomoże.



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » wt wrz 01, 2009 14:32

Napisałeś :
Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.

Z tego wynika że to pasek jest do d...
Niesprawny napinacz może zniszczyć pasek nawet po kilku tysiącach km. Ja stawiam w twoim przypadku na pasek. Na pewno jak wymienisz pasek będzie spokój przez parę tyś km. Pisałeś że napinacz drga czyli uderza w pasek a na rowkach w pasku pojawiają się takie małe pęknięcia. Czym rano jest zimniej tym bardziej guma jest twarda. Ja też doszukiwałem się dziwnych przyczyn a okazało się że to tylko pasek i padający napinacz.
Jeśli zamierzasz dłuższy czas jeżdzić tym golfem to wymień se napinacz, pasek i będziesz miał ciszę z rana.
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 14:38 przez erikt65, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 21 gości