Coś piszczy-prezentacja avi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Coś piszczy-prezentacja avi
Witam.
Mam oto taki problem
Takie piszczenie mam tylko rano po odpaleniu auta,piszczy ok 2 min i potem przestaje.
Takie coś pojawiło mi się już wcześniej,po wymianie paska wielorowkowego ustało,aby powrócić ponownie.Pasek Continental.
Dodam jeszcze że jak przestaje piszczeć to słychać taki delikatny szmer.
Wiem że to może być napinacz,rolka alternatora,a może jakaś rolka w rozrządzie,myślę że pasek jest ok.
Z góry przepraszam za jakość filmu.
Może ktoś zdiagnozuję problem.
Mam oto taki problem
Takie piszczenie mam tylko rano po odpaleniu auta,piszczy ok 2 min i potem przestaje.
Takie coś pojawiło mi się już wcześniej,po wymianie paska wielorowkowego ustało,aby powrócić ponownie.Pasek Continental.
Dodam jeszcze że jak przestaje piszczeć to słychać taki delikatny szmer.
Wiem że to może być napinacz,rolka alternatora,a może jakaś rolka w rozrządzie,myślę że pasek jest ok.
Z góry przepraszam za jakość filmu.
Może ktoś zdiagnozuję problem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
W moim aucie po wymianie paska pojawił się identyczny pisk, a dokładniej pasek piszczał o rolkę kompresora do klimy. Ja piszczenie zdiagnozowałem szybszym nagrzewaniem się rolki. Teoretycznie jak występuje pisk to jest i tarcie a tarcie to ciepło. dodam jeszcze że wina był poluzowany kompresor
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 12:35 przez sakuratorek, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI-To Dopiero Idzie
Nadal nie można zlokalizować problemu.
Byłem u 2 mechaników,jeden wykluczył problem któregoś z łożysk.Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.Drugi natomiast podejrzewa napinacz,mówi że jak to piszczy to minimalnie napinacz drga.
Tak więc nic konkretnego się nie dowiedziałem.w obydwu przypadkach po 20,chyba za parkowanie przez noc.
Problem zostaje nierozwiązany.Może ktoś jeszcze miał podobną sytuacje,lub ma jakieś podejrzenia?
Byłem u 2 mechaników,jeden wykluczył problem któregoś z łożysk.Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.Drugi natomiast podejrzewa napinacz,mówi że jak to piszczy to minimalnie napinacz drga.
Tak więc nic konkretnego się nie dowiedziałem.w obydwu przypadkach po 20,chyba za parkowanie przez noc.
Problem zostaje nierozwiązany.Może ktoś jeszcze miał podobną sytuacje,lub ma jakieś podejrzenia?
Kolego proponuję tobie się zapoznać z postem z innego forum u mnie miałem to samo co u ciebie identyczny dźwięk pojawił się po pewnym czasie po wyminie rozrządu.
Opis wykonany przez Pana Bogumiła z forum Tdi Tuning
Opis wykonany przez Pana Bogumiła z forum Tdi Tuning
Witam. Kolego miałem to samo. Wymieniłem pasek i jest git ale wiem że muszę wymienić jeszcze napinacz. Jak napinacz drga to rolka napinacza uderza w pasek i po jakimś czasie niszczy go a on zaczyna piszczeć. Ja na pierwszym pasku zrobiłem 10 tyś km i piszczał jak u Ciebie na zimnym. Mechanik wymienił na drugi ale innego producenta i od tamtej pory jest spokój choć czym chłodniej rano to potrafi zapiszczeć przez sekunde. Jak przyjdą mrozy to pewnie pasek momentalnie szlak trafi.
Najlepiej wymienić napinacz i pasek i powinien być spokój.
Najlepiej wymienić napinacz i pasek i powinien być spokój.
Ostatnio zmieniony pn sie 31, 2009 20:16 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisałeś :
Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.
Z tego wynika że to pasek jest do d...
Niesprawny napinacz może zniszczyć pasek nawet po kilku tysiącach km. Ja stawiam w twoim przypadku na pasek. Na pewno jak wymienisz pasek będzie spokój przez parę tyś km. Pisałeś że napinacz drga czyli uderza w pasek a na rowkach w pasku pojawiają się takie małe pęknięcia. Czym rano jest zimniej tym bardziej guma jest twarda. Ja też doszukiwałem się dziwnych przyczyn a okazało się że to tylko pasek i padający napinacz.
Jeśli zamierzasz dłuższy czas jeżdzić tym golfem to wymień se napinacz, pasek i będziesz miał ciszę z rana.
Powiedział że jak minimalnie podał wd na rowki paska to wszystko ustało.
Z tego wynika że to pasek jest do d...
Niesprawny napinacz może zniszczyć pasek nawet po kilku tysiącach km. Ja stawiam w twoim przypadku na pasek. Na pewno jak wymienisz pasek będzie spokój przez parę tyś km. Pisałeś że napinacz drga czyli uderza w pasek a na rowkach w pasku pojawiają się takie małe pęknięcia. Czym rano jest zimniej tym bardziej guma jest twarda. Ja też doszukiwałem się dziwnych przyczyn a okazało się że to tylko pasek i padający napinacz.
Jeśli zamierzasz dłuższy czas jeżdzić tym golfem to wymień se napinacz, pasek i będziesz miał ciszę z rana.
Ostatnio zmieniony wt wrz 01, 2009 14:38 przez erikt65, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości