przekładka silnika z golfa do T2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

przekładka silnika z golfa do T2

Post autor: daro46 » ndz sie 30, 2009 17:23

witam szykuje mi się przekładka motoru 1.6td(jr) do transportera t2 obecnie jet w nim silnik 1.6D,i moje pytania są następujące co muszę zmienić prócz miski i smoka??



Awatar użytkownika
nikusss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:16
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nikusss » ndz sie 30, 2009 19:20

łapy, zamach z sprzeglem, dekiel z wlewem musi zostac bo odma jest inna w wolnossacym. kolektory w transporterze sa inne niz w golfie (bodaj sa takie jak w passacie b2) wydech w turbo jest wiekszy i ma inny kształt, jakas puszka filtra by sie przydała czasem



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn sie 31, 2009 11:27

Jeszcze chyba podstawa filtra oleju z tego co się orientuję jest inna.



Awatar użytkownika
nikusss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:16
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nikusss » pn sie 31, 2009 13:22

golf i transporter maja takie same, w passacie jest skosna...



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pn sie 31, 2009 13:27

to moze powiem inaczej mam kpl jeżdzące mk2 z silnikiem jr i transportera z padniętym Dieslem ,czego przy przekładce mi zabraknie



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn sie 31, 2009 13:31

nikusss pisze:golf i transporter maja takie same, w passacie jest skosna...
Wolnossący tak, ale turbo-diesel chyba jednak ma skośną podstawę, może dlatego, że dochodzi chłodnica oleju: http://moto.allegro.pl/item721149197_si ... tanio.html

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 1:36 pm ]
daro46, generalnie wszystko sobie poprzekładasz ze starego silnika bo jest prawie taki sam, największa różnica to turbina, w transporterach była mocowana niżej i musisz sprawdzić czy się zmieści. No i jeszcze ta podstawa filtra oleju, jeśli mam rację z tym co wcześniej pisałem.



Awatar użytkownika
nikusss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:16
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nikusss » pn sie 31, 2009 15:12

ja w wolnossacym mialem chlodnice oleju i podstawa byla taka jak w golfie...
widac zalezy od posiadanych węży.
bedzie ci potrzebna misa z powrotem oleju, odpowiednie kolektory - z tego co wiem z golfa nie pasują. dekiel na glowicy zostaw z TD- ma inną odmę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości