Wymiana uszczelniaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 18:48
Lokalizacja: cieszanów
Kontakt:

Wymiana uszczelniaczy

Post autor: matelko » ndz sie 30, 2009 20:26

Witam mam problem z moim mk 4 1,9 tdi pd 2003 axr mianowicie czeka mnie wymiana uszczelniaczy zaworowy gdyz puszcza bialego dyma ale wylacznie przy odpaleniu .W czasie jazdy zadnego dymka nie widac .i tu moje pytanie co jeszcze ewentualnie wymienic w trakcie wymiany uszczelniaczy .Mam jeszcze maly problem z wyciekiem oleju z silnika ale nie jestem pewien skad widac tylko ten wyciek jak samochod jest na podnosniuku wyglada na to ze cieknie z samej gory moze jakas uszczelka z gury dzekuje za wszystkie odpowiedzi i sugestie


matelko

Kaczor 1.6 TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Kaczor 1.6 TDI » ndz sie 30, 2009 20:40

wymien od razu uszczelniacz na walku i uszczelke pod pokrywa zaworow:) a przed rozebramiem wymyj dokladnie silnik i co jakis czas zagladaj i zlokalizujesz wyciek:)


sprzedam wtryski, pompe, turbo, glowice i pare innych gratów silnika od TDI 110km

leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » ndz sie 30, 2009 20:45

jestes pewien ze to uszczelniacze ja mam identyczny obiaw ale u mnie jest to turbina ile oleju ci ubywa



matelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 18:48
Lokalizacja: cieszanów
Kontakt:

Post autor: matelko » ndz sie 30, 2009 21:16

leoncio pisze:jestes pewien ze to uszczelniacze ja mam identyczny obiaw ale u mnie jest to turbina ile oleju ci ubywa
dokladnie to nie wiem ale jak zmienilem olej to gosc wlal 4 litry i tak jezdzilem 13 tys i zjadl 0,7 oleju. Wydaj mi sie ze nie jest to turbo bo zakopci wylacznie przy odpaleniu


matelko

leoncio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:05
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: leoncio » ndz sie 30, 2009 22:16

takie zjadanie jest oki nic bym nie robil !!



matelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 18:48
Lokalizacja: cieszanów
Kontakt:

Post autor: matelko » ndz sie 30, 2009 22:20

[quote="leoncio"]takie zjadanie jest oki nic bym nie robil !![/quote Tak ale bardzo mnie denerwoje ten dymek przy odpalaniu wiec zrobie to tym bardziej ze jeszcze ciknie gdzies z jakiejsz uszczelki.pozdro


matelko

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » ndz sie 30, 2009 22:24

matelko pisze:
leoncio pisze:jestes pewien ze to uszczelniacze ja mam identyczny obiaw ale u mnie jest to turbina ile oleju ci ubywa
dokladnie to nie wiem ale jak zmienilem olej to gosc wlal 4 litry i tak jezdzilem 13 tys i zjadl 0,7 oleju. Wydaj mi sie ze nie jest to turbo bo zakopci wylacznie przy odpaleniu
Kolego 0,7l na 13 tyś km to nic jak norma mówi 1l na 10k km. Tak ze daj sobie spokój i smigaj jak zły. A jak zacznie kopcić na siwo jak juz sie zagrzeje to nie uszczelniacze tylko turbo pomału pada. Proponowałbym tylko nie co 13 tys zmieniac olej tylko co 10 tys. TDIki maja ciężką prace własnie przez dołądowani i poptrzebuja dobrego pełnosyntetycznego oleju wymienianego raz na 10 tyś km.

Pozdro

ZC



Kaczor 1.6 TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Kaczor 1.6 TDI » ndz sie 30, 2009 22:53

Zimny Chirurg, Popierma ja wymieniam co 7tys:)


sprzedam wtryski, pompe, turbo, glowice i pare innych gratów silnika od TDI 110km

matelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 18:48
Lokalizacja: cieszanów
Kontakt:

Post autor: matelko » pn sie 31, 2009 11:31

Zimny Chirurg pisze:
matelko pisze:
leoncio pisze:jestes pewien ze to uszczelniacze ja mam identyczny obiaw ale u mnie jest to turbina ile oleju ci ubywa
dokladnie to nie wiem ale jak zmienilem olej to gosc wlal 4 litry i tak jezdzilem 13 tys i zjadl 0,7 oleju. Wydaj mi sie ze nie jest to turbo bo zakopci wylacznie przy odpaleniu
Kolego 0,7l na 13 tyś km to nic jak norma mówi 1l na 10k km. Tak ze daj sobie spokój i smigaj jak zły. A jak zacznie kopcić na siwo jak juz sie zagrzeje to nie uszczelniacze tylko turbo pomału pada. Proponowałbym tylko nie co 13 tys zmieniac olej tylko co 10 tys. TDIki maja ciężką prace własnie przez dołądowani i poptrzebuja dobrego pełnosyntetycznego oleju wymienianego raz na 10 tyś km.SAm nie wiem olej jaki leje jest to CASTROL EDGE 5W-30
LONG LIVE wiec wydaje mi sie ze zmiana co 13 nie jest taka najgorsza Pozdro

ZC


matelko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości