o ile obciąć sprężyne? golf mk3 1.9 tdi 1z

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

o ile obciąć sprężyne? golf mk3 1.9 tdi 1z

Post autor: arturkw » sob sie 29, 2009 13:25

witam wszystkich na wstępie chce powiedzieć ze wiem ze sie nie obcina sprężyn bo to agrotuning i wies ale niemoge patrzec na ta różnicę w zawieszeniu, na 100% bedzie za około 1,5 miesiąca nowy gwint lub szybciej jakas uzywka ale do trgo czasu musze cos zrobić z tym co mam a więc doradzcie mi o ile skrócić tylna sprężynę zeby tył siedział jak przód.

Obrazek



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » sob sie 29, 2009 14:00

poczekac te 1.5 miesiaca na nowe zawieszenie!!!
chyba ze chesz sie zabic na cietej sprondze:/



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob sie 29, 2009 15:25

Spróbuj jeden zwój. Ja by nie przesadzał z tą gadką, że to niebezpieczne. Niebezpieczne to jest jak mocno obetniesz, a jeden zwój dużo nie zmieni. Jeśli masz z tyłu progresywne to możesz więcej zwoi na górze, tam gdzie one są ciaśniej nawinięte.

[ Dodano: 29 Sie 2009 15:31 ]
Aha przypomniało mi się, że zwoje na górze zmniejszaja srednicę chyba, jeśli tak jest to nie tnij tam.


Obrazek

Awatar użytkownika
Piter26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw cze 18, 2009 19:42
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Piter26 » sob sie 29, 2009 15:39

Witam!!!!!Podajcie mi jakis link gdzie moge kupic krotsze sprezyny do zwyklych seryjnych amortyzatorow do mk3.Dzieki z gory
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 15:40 przez Piter26, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Post autor: skymax » sob sie 29, 2009 16:20

Ja bym nie ryzykował gdyż seria ma duży skok tłoka a mniejsza sprężyna powoduje to że auto niżej siedzi ,ale to samo tłumienie pozostaje co w serii tak więc na dziurach będziesz skakał jak żaba , łatwiej wychaczysz coś misą i auto będzie nie stabilne , ja bym też poczekał i gwinta założył niż się męczyć kombinować rozkręcać a potem coś zrobić sobie lub samochodowi , krótkie sprężyny do utwardzanych amorków innego wyjścia nie widze , tak więc zostaw tak jak jest i dopiero jak kupisz lepsze amory to baw się w zmianie rozmiarów sprężyn....


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob sie 29, 2009 22:42

arturkw pisze:wiem ze sie nie obcina sprężyn bo to agrotuning i wies
to po co zadajesz takei glupie pytania... sam sobie odpowiedziales...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » ndz sie 30, 2009 14:21

a czy ja zadawałem wam wszystkim pytania czy to jest bezpieczne czy nie? na tym forum jak ktoś zadaje pytanie do chce uzyskać odpowiedz a nie milion nie potrzebnych spamów czy to bezpieczne czy nie, jak bys przeczytał ze zrozumieniem to bys wiedział ze na ten okres dopuki nie bede miał nowego zawieszenie chce zeby auto stało tak samo z tyłu jak i z przody w innym wypadku nigdy bym czegoś takiego nie robił. i nie spamujecie ludzie tylko dawajcie konkretne odpowiedzi.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » ndz sie 30, 2009 14:49

arturkw największą głupota to było założenie tego tematu , nie mów mi ze półtora miesiaca albo szybciej jak sam napisałeś nie wytrzymasz na gwint bo tragedi nie ma , a spam to jest przez takie śmieszne tematy jak twój :chytry: chcesz ciąc spręzyne to tnij metoda prób i błedów zacznij od zwoja i po problemie nikt Ci dokładnie nie odpowie ile trzeba uciać po pierwsze na tym zdieciu nic specjalnie nie widac i tez nie wiadomo w jakim stanie masz tam amorki i sprezyny jak dla mnie temat do zamkniecia nie wnoszący nic mądrego na forum


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » ndz sie 30, 2009 15:30

po to jest forum ze jak ktos ma jakis problem to pisze i oczekuje odpowiedzi na pytanie a nie wiele pytań i odpowiedzi pobocznych nie związanych z tematem i to jest spam, i ty jesteś kolejna osobą która zamiast udzielić konkretnej odpowiedzi zaczyna sie kłócic i pokazywać swoje racje.



TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » ndz sie 30, 2009 18:05

Piter26 pisze:Witam!!!!!Podajcie mi jakis link gdzie moge kupic krotsze sprezyny do zwyklych seryjnych amortyzatorow do mk3.Dzieki z gory
Przecież na allegro pełno tego. Albo u Mapeta. Tylko pamietaj, żeby na seryjne amory załozyć sprężyny max -40/-40. Załozysz niższe i masz po amortyzatorach.

arturkw, poczekaj za gwintem i nie obcinaj sprężyn. Jest takie powiedzenie:"Nigdy nie poganiaj mechanika, nigdy nie kłóć się z ludźmi podającymi ci obiad i nigdy nie kombinuj z elementami auta, które trzymają cię na drodze".



Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości