Mk [III] - SPRINGI CZY KLAMRY?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk [III] - SPRINGI CZY KLAMRY?
Witam
Własnie ściągnąłem cały kit sportowy z mojego golfa. Niestety kręgosłup juz nie wytrzymywał po naszych drogach . Teraz cała buda stoi na seryjnym zawiasie jednak za ciekawie to to nie wyglada. Conajmniej tak jakbym przygotowywał sie do startu z Hołowczycem w Rajdzie Dakar . Fura poszła do góry i stoi jak na szczudłach. Koła 195/50 R15 na 15-to calowych obręczach zrobiły się małe jak 13-to calówki! Takie przynajmniej mam złudzenie.
Na razie w zimie jeździ sie super bo przynajmniej nie odgarniam śniegu za nasz Zarząd Dróg Powiatowych , jednak troche buja w zakrętrach i mam wrażenie, że któtregos razu w końcu fura przewróci mi sie na bok .
Nosze się z zamiarem kupienia springów obniżających o -30 mm tak aby podeszły pod standardowe amory (wczesniej miałem obniżenie -40/60, albo nawet -60/60 - sam nie jestem już pewnien). Bo w lecie to będzie trochę wstyd jeździć taka terenówką. Kumpel namawia mnie jednak na klamry, które ściągają i obniżają seryjne springi. Nie jestem przekonany do tego pomysłu, ale może nie jest to takie złe?
Może ktoś z was się wypowie w tej kwestii i rozwieje moje wątpliwości. Jeśli kupować klamry to dlaczego, a jesli nie to tez proszę o uzasadnienie.
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Własnie ściągnąłem cały kit sportowy z mojego golfa. Niestety kręgosłup juz nie wytrzymywał po naszych drogach . Teraz cała buda stoi na seryjnym zawiasie jednak za ciekawie to to nie wyglada. Conajmniej tak jakbym przygotowywał sie do startu z Hołowczycem w Rajdzie Dakar . Fura poszła do góry i stoi jak na szczudłach. Koła 195/50 R15 na 15-to calowych obręczach zrobiły się małe jak 13-to calówki! Takie przynajmniej mam złudzenie.
Na razie w zimie jeździ sie super bo przynajmniej nie odgarniam śniegu za nasz Zarząd Dróg Powiatowych , jednak troche buja w zakrętrach i mam wrażenie, że któtregos razu w końcu fura przewróci mi sie na bok .
Nosze się z zamiarem kupienia springów obniżających o -30 mm tak aby podeszły pod standardowe amory (wczesniej miałem obniżenie -40/60, albo nawet -60/60 - sam nie jestem już pewnien). Bo w lecie to będzie trochę wstyd jeździć taka terenówką. Kumpel namawia mnie jednak na klamry, które ściągają i obniżają seryjne springi. Nie jestem przekonany do tego pomysłu, ale może nie jest to takie złe?
Może ktoś z was się wypowie w tej kwestii i rozwieje moje wątpliwości. Jeśli kupować klamry to dlaczego, a jesli nie to tez proszę o uzasadnienie.
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
- pewex.olek
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:09
- Lokalizacja: wielkopolska/aktualnie UK
- Kontakt:
daj sobie spokoj z takimi copami!!! to jest dobre dla samobujcow ;] ja zalozylem sobie niemieckie zawieszenie GT cupline. auto zeszlo o 30-40mm i nie stracilo zabardzo na komforcie a duuuzo lepiej sie trzyma w zakrentach no i o wiele lepij wyglada. (no i przynajmniej nie musze sie martwic,ze jakas klamra strzeli na zakrecie hehe)
olek
- Kuntekinte
- Użytkownik
- Posty: 340
- Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
- Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
- Kontakt:
Witam
Widzę, że wszyscy są jednomyślni. Tez mi się tak zdawało, że to będzie jakiś badziew, ale zapytać nie zaszkodziło .
To teraz szukam springów -30 mm. Wie ktos gdzie można takie w miarę tanio dostać? Widziałem, że nowy komplet Eibacha na allegro szedł za ponad 380 zł. Może ktoś z was wie gdzie można dostać używane w dobrym stanie?
No chyba, że w końcu powiecie mi ile te moje H&R obniżają bo jak oba -40mm to sobie zostawię. Oznaczenia do tych springów ktróre zdjąłem to FK 41-HA - tył oraz FK 41-VA przód.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Widzę, że wszyscy są jednomyślni. Tez mi się tak zdawało, że to będzie jakiś badziew, ale zapytać nie zaszkodziło .
To teraz szukam springów -30 mm. Wie ktos gdzie można takie w miarę tanio dostać? Widziałem, że nowy komplet Eibacha na allegro szedł za ponad 380 zł. Może ktoś z was wie gdzie można dostać używane w dobrym stanie?
No chyba, że w końcu powiecie mi ile te moje H&R obniżają bo jak oba -40mm to sobie zostawię. Oznaczenia do tych springów ktróre zdjąłem to FK 41-HA - tył oraz FK 41-VA przód.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
powiedz koledze co ci proponuje klamry zeby szedl do szpitala... sie podleczy i moze nie bedzie namawial cie na samobojstwo...
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
zapomniales o blokadzie na biegi tak zeby byla na 5 biegu zapieta
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 316 gości