VW GOLF 1.3 G40 MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
wszystko dobrze, tylko Mamy doczynienia z Golfem. co nie zmienia faktu ze do polo tez wchodzi....................................Lukassso pisze:punkvw przecież gołym okiem widać, że w Polo jest mniej miejsca na kompresor dlatego zastanawiałem się czy wejdzie, ale teraz wiemy, że wejdzie, bez nerwów
T4 Doka ACV 130ps..................
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob sie 29, 2009 06:54
- Lokalizacja: Szczecin
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
dokladnie tak. i powinienes raczej zadac pytanie co mozna z niego wyciagnacwasiak pisze:przejrzyj tematy w działach AUTA [ nasze auta, projekty]
tylko jeżeli chcesz latać na ćwiartkę to moim zdaniem auto powinno być jak najlżejsze wiec klima i dodatkowe wypasy nie są wskazane
poza tym "jeżeli chcesz latać na ćwiartkę" to golfem z 1.3 kariery nie zrobisz.....................
T4 Doka ACV 130ps..................
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
A zwróciłeś uwagę na to w jaki sposób montowany i nachylony jest silnik G60 a jak G40? Różnica w kącie montażu jest zasadnicza (1,3 jest mocno pochylony w stronę chłodnicy i jednocześnie ma wydech skierowany w stronę chłodnicy). Ja bym nie zaryzykował stwierdzenia, że da się to zrobić całkowicie bezproblemowo.punkvw pisze:powtarzam odnosnie Ad.2 da sie !!!!!!!!!!!!!! nietrzeba nic mierzyc i sprawdzac czy wejdzie,skoro PG jest wiekszy i ma wiekszy kompresor byl w orginale to jakim cudem w 1.3 ma sie nie dac.........................................
Na pewno się da, ale moim zdaniem jest ryzyko, że będzie potrzebne trochę rzeźby.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
bugalon pisze:A zwróciłeś uwagę na to w jaki sposób montowany i nachylony jest silnik G60 a jak G40? Różnica w kącie montażu jest zasadnicza (1,3 jest mocno pochylony w stronę chłodnicy i jednocześnie ma wydech skierowany w stronę chłodnicy). Ja bym nie zaryzykował stwierdzenia, że da się to zrobić całkowicie bezproblemowo.punkvw pisze:powtarzam odnosnie Ad.2 da sie !!!!!!!!!!!!!! nietrzeba nic mierzyc i sprawdzac czy wejdzie,skoro PG jest wiekszy i ma wiekszy kompresor byl w orginale to jakim cudem w 1.3 ma sie nie dac.........................................
Na pewno się da, ale moim zdaniem jest ryzyko, że będzie potrzebne trochę rzeźby.
bez rzeźby to sie auta w salonie kupuje...............
pewnie ze trzeba troche rzezbic ale to nie takie trodne...................
[ Dodano: 30 Sie 2009 22:04 ]
no i ciagle mamy do czynienia z golfem a nie polo......................
T4 Doka ACV 130ps..................
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Panowie jestem nowy ale muszę rozwiać pewien mit... To jest blok zwykłego 1.3, spójrzcie na łapę silnika... na 3 śróby. jest to jakaś rzeźba z osprzętem od PY żeby z turbo ładnie chodził. tak to wygląda.
2. jasne jeśli chcesz mieć ponad 200ps, potrzebny jest haltplat pod G60 i koła pasowe. jakieś 150euro
6.jeśli w ogóle się da to niema reguły, za G40 po regeneracji wołają od 2500 do 3500zł za G60 nawet 5-6tyś.
9.w zależności od tego co chcesz zrobić to możliwe że mogę pomóc. gg 9240945
Eaton sprawia wrażenie jak byś miał pod machą wiertarkę. Poza tym ile on nadmucha? bo mp90 w 2-3l silniku to jakies 0,5 bara. wydaje mi się że 45tka to max 0.8 dmuchnie jak g40 na kółku 70mm.
Zamontuj turbo-ale to nie tak hop siup, to ze turbo daje max moc niby większą to wcale nie znaczy że ta moc jest do wykorzystania, a kompresor jednak ciągnie z dołu.
Generalnie pomysł rasowania 1.3 nie jest głupi bo ten silnik jest sporo lżejszy od np 9A czy KR a moc całkiem zbliżona, zresztą 1.3 jest znacznie prostszą konstrukcją.
2. jasne jeśli chcesz mieć ponad 200ps, potrzebny jest haltplat pod G60 i koła pasowe. jakieś 150euro
6.jeśli w ogóle się da to niema reguły, za G40 po regeneracji wołają od 2500 do 3500zł za G60 nawet 5-6tyś.
9.w zależności od tego co chcesz zrobić to możliwe że mogę pomóc. gg 9240945
Eaton sprawia wrażenie jak byś miał pod machą wiertarkę. Poza tym ile on nadmucha? bo mp90 w 2-3l silniku to jakies 0,5 bara. wydaje mi się że 45tka to max 0.8 dmuchnie jak g40 na kółku 70mm.
Zamontuj turbo-ale to nie tak hop siup, to ze turbo daje max moc niby większą to wcale nie znaczy że ta moc jest do wykorzystania, a kompresor jednak ciągnie z dołu.
Generalnie pomysł rasowania 1.3 nie jest głupi bo ten silnik jest sporo lżejszy od np 9A czy KR a moc całkiem zbliżona, zresztą 1.3 jest znacznie prostszą konstrukcją.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 00:06 przez Jedras1991, łącznie zmieniany 1 raz.
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
mity to wlasnie przeczytalem...........Jedras1991 pisze:Panowie jestem nowy ale muszę rozwiać pewien mit... To jest blok zwykłego 1.3, spójrzcie na łapę silnika... na 3 śróby. jest to jakaś rzeźba z osprzętem od PY żeby z turbo ładnie chodził. tak to wygląda.
2. jasne jeśli chcesz mieć ponad 200ps, potrzebny jest haltplat pod G60 i koła pasowe. jakieś 150euro
6.jeśli w ogóle się da to niema reguły, za G40 po regeneracji wołają od 2500 do 3500zł za G60 nawet 5-6tyś.
9.w zależności od tego co chcesz zrobić to możliwe że mogę pomóc. gg 9240945
Eaton sprawia wrażenie jak byś miał pod machą wiertarkę. Poza tym ile on nadmucha? bo mp90 w 2-3l silniku to jakies 0,5 bara. wydaje mi się że 45tka to max 0.8 dmuchnie jak g40 na kółku 70mm.
Zamontuj turbo-ale to nie tak hop siup, to ze turbo daje max moc niby większą to wcale nie znaczy że ta moc jest do wykorzystania, a kompresor jednak ciągnie z dołu.
Generalnie pomysł rasowania 1.3 nie jest głupi bo ten silnik jest sporo lżejszy od np 9A czy KR a moc całkiem zbliżona, zresztą 1.3 jest znacznie prostszą konstrukcją.
czym sie roznia bloki, bardzo chcialbym wiedziec.........
MP 90 dmucha 1 bara+, a MP45 dmucha tyle co G40 (ori-0,65 bar, 68mm-0,8 bar, 65mm- 1,2 bar i co 10 000 km regeneracja)..............
G40- 115 ps, 9a lub KR doladowany +/- 200 ps... moc zblizona ????? NA 1,3- 55/75 ps, NA 9a,KR- 136/139ps.............moc zblizona ?????
i na koniec, w czym 1,3 jest prostsza konstrukcja ..........................."Generalnie pomysł rasowania 1.3 nie jest głupi" generalnie z tym sie tylko zgodze...
T4 Doka ACV 130ps..................
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości