pytanie odnosnie srub imbusowych z zacisku hamulca przod
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pytanie odnosnie srub imbusowych z zacisku hamulca przod
witam- dzis wymienialem klocki hamulcowe i zauwazylem przy odkrecaniu srub z zacisku tych imbusowych w swojej jecie 2 /golf 2 ze tulejki w ktorych znajduja sie te sruby mocujace zacisk do piasty -ze sa zuzyte i maja luzy( tak sie ma tylko prawy zacisk) i czy z luzem mozna jezdzic ? czy raczej jest wskazane wymienic te tulejki ( o ile wogole idzie je wymienic ) i jeszcze jedno pytanie - klocki wymienialem 2 lata temu na nowe i dzis przy wymianie ponownie na nowe - zauwazylem ze z prawej strony grubosc wynosi 2 mm a z lewej strony ( czyli lewej piasty) ponad 5 mm - czy to normalne ze az tak nie rownomiernie sie one zuzywaja? czasem to wlasnie odnosze przy hamowniu wrazenie ze mi sciaga go na prawo
no tak taki plastik - racja- a idzie jakos ten plastik kupic albo nie wiem- po prostu w moich tulejkach jest jego brak ..dziejo pisze:w tulejce powinien byc plastik cienka warstwa i to własnie powoduje ze nie zapieka się tuleja i automatycznie kasuje luz
[ Dodano: Sob Sie 29, 2009 13:52 ]i to jest odpwoiedz na twoje pytanie dot róznicy zużycia klockówczasem to wlasnie odnosze przy hamowniu wrazenie ze mi sciaga go na prawo
no ale co moze byc powodem ze go sciaga i ze wystepuje roznica w sile hamownia pomiedzy lewym a prawyk kołem.. jest jakas rada na ten ból ?
jest rozruszać dobrze tłoczysko cylinderka to najprostsza czynnoscesio10 pisze:jest jakas rada na ten ból ?
-uwzgledniając oczywiscie sprawną pompę hamulcową
-drozne przewody hamulcowe (giętkie)
kiedys spotakałem się z czyms takim ze giętki przewód ham. idący do zacisku po prostu wewnątrz się rozwarstwił puszczał płyn tylko w jedną strone częsciowo efekt był taki ze cylinderek się nie chował
aby dojsc do tego musiałem rozebrac pompe zastosować zestaw naprawczy (niepotrzebnie ) wykonałem qpe niepotrzebnej nikomu roboty ale niestety rentgena w oczach się nie ma
piszę o tym dlatego poniewaz czesto jest tak ze szukamy przyczyny gdzies głęboko a wystarczyło po prostu dotknąc przewód kiedy jest po cisnieniem
człowiek uczy się na błedach
ok
powracajac do tematu zacznij od wyczyszczenia tłoczyska cyl
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 14:17 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
czy ten plastik nie znajduje się raczej między tulejką a gumą w której to wszystko pracuje a nie między śrubą u tulejką?? jak dokręcisz śrubę to dociskasz tym samym tulejką to mocowania w zwrotnicy, więc śruba nie pracuje w tulejce tylko tulejka w gunie.dziejo pisze:w tulejce powinien byc plastik cienka warstwa
w oryginale jest stosowany taki cienki plastik biały, próbowałem go kupić ale jest nie osiągalny teraz robią zestaw naprawczy który ma takie prowadzenie tych tulejek w gumie,
esio10,
więc zależy jaki masz system tych gum u siebie w hamulcach
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
191698447 TULEJA USTALAJACA =64,4 zł
jak to te tuleje to w ASO nie mało kosztuje
jak to te tuleje to w ASO nie mało kosztuje
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
to wyglada troszke inaczejdziejo pisze:w tulejce powinien byc plastik cienka warstwa i to własnie powoduje ze nie zapieka się tuleja i automatycznie kasuje luz
sruba, dookola niej tuleja, dokoła tulei plaszcz z teflonu , to wszystko wsadzone jest w gume, ktora jest w zacisku na przestrzał wsadzona
ale są tez zstawy ktore nie maja tego teflonu, sa drozsze, a roznica polega na tym , ze tuleja metalowa jest wiekszej srednicy zewnetrznej , dopasowana juz do gumy
kiedys wymieniałem ale na ta wersje z teflonem powiem szczerze ze troszke sie trzeba napocic zeby ten teflon nie wyłaził podczas wsadzania tulei, ale po paru chwlilach sie udało no i okolo 50 zł zaoszczedzone, bo tyle mniej wiecej wynosi roznica w cenie za komplet na dwa koła tych dwu roznych zestawów
[ Dodano: Nie Sie 30, 2009 1:24 pm ]
marcinek84 pisze:191698447 TULEJA USTALAJACA =64,4 zł
jak to te tuleje to w ASO nie mało kosztuje
tak to to to jest na jedno koło
a wiesz co jest w zestawie ? ten teflon, plus guma
w IC to kosztuje okolo 40 zł na jeden zacisk
http://ekatalog.intercars.com.pl/993532 ... lang_id=PL
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 400 gości