Problem z wspomaganiem kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Problem z wspomaganiem kierownicy
Witam!
Mam problem z vw golfem 4 1.9TDI mianowicie od wczoraj niema wspomagania gdy skrecam w prawo i wtedy cos syczy jakby na tym przewodzie co idzie od pompy w kierunku wnetrza samochodu,gdy krece w lewo to wspomaganie jest i nic nie syczy,co to może byc???prosze o pomoc i z góry dziekuje
Mam problem z vw golfem 4 1.9TDI mianowicie od wczoraj niema wspomagania gdy skrecam w prawo i wtedy cos syczy jakby na tym przewodzie co idzie od pompy w kierunku wnetrza samochodu,gdy krece w lewo to wspomaganie jest i nic nie syczy,co to może byc???prosze o pomoc i z góry dziekuje
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 00:31 przez lukaszmacher, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z wspomaganiem kierownicy
a czy kolega sprawdzał poziom płynu wspomagania, możliwe że gdzieś jest jakaś nieszczelność... jeśli nie nieszczelność to całkiem możliwe, że coś nie tak z maglownicą.lukaszmacher pisze:Witam!
Mam problem z vw golfem 4 1.9TDI mianowicie od wczoraj niema wspomagania gdy skrecam w prawo i wtedy cos syczy jakby na tym przewodzie co idzie od pompy w kierunku wnetrza samochodu,gdy krece w lewo to wspomaganie jest i nic nie syczy,co to może byc???prosze o pomoc i z góry dziekuje
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam!!
płyn w spomaganiu jest,a jak sprawdzic ta maglownice i pompe???chciałbym podkreslic ze wspomagania niema tylko wtedy gdy krece w lewo i wtedy słychac głosne syczenie jakby przy maglownicy,przy skrecaniu w prawo wspomaganie działa i nie syczy,co to moze byc??
płyn w spomaganiu jest,a jak sprawdzic ta maglownice i pompe???chciałbym podkreslic ze wspomagania niema tylko wtedy gdy krece w lewo i wtedy słychac głosne syczenie jakby przy maglownicy,przy skrecaniu w prawo wspomaganie działa i nie syczy,co to moze byc??
Ostatnio zmieniony sob sie 29, 2009 08:32 przez lukaszmacher, łącznie zmieniany 1 raz.
nic innego jak nieszczelność cylindra maglownicy , zaworek przesuwny w maglownicy przy skręcaniu , puszcza ciśnienie płynu w jeden lub drugi cylinder maglownicy , wspomagając w ten sposób obrót kierownicą jednocześnie płyn który pozostał w drugim cylindrze wraca do zbiorniczka przewodem powrotnym , w którym nie ma ciśnienia , masz po prostu nieszczelność w jednym cylindrze maglownicy , a tam niestety ciśnienie dochodzi do 60 atmosfer
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
to nie będzie wina zaworka , zaworek przesuwny jest w środku maglownicy i jest połączony mechanicznie z z układem kierowniczym , ale on tylko odpowiada za otwarcie danej strony maglownicy w zależności w którą stronę kręcisz kierownicą , u Ciebie będzie raczej nieszczelność między cylindrem maglownicy , a tłokiem listwy zębatej
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 288 gości