Czy ten silnik nada sie do mojego golfa ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy ten silnik nada sie do mojego golfa ?
Czy ten silnik nada sie do mojego golfa ? czy jest to silnik na mono wtrysku i co sadzicie o jego cenie z gory wielkie dzieki
[ Dodano: 28 Sie 2009 20:02 ]
cjhyba ze powiecie mi co sie stalo najprawdopodobniej z mim silnikiem bo ostatnio jechalem autem mialem niski poziom oleju i plynu chlodniczego i gdy jechalem po autostradzie nbagle zaswiecila sie kontrolka oleju samochod zgasl i juz nie chce odpalic i tak dziwnie kreci
[ Dodano: 28 Sie 2009 20:05 ]
http://allegro.pl/item718389157_silnk_v ... nzyna.html
[ Dodano: 28 Sie 2009 20:02 ]
cjhyba ze powiecie mi co sie stalo najprawdopodobniej z mim silnikiem bo ostatnio jechalem autem mialem niski poziom oleju i plynu chlodniczego i gdy jechalem po autostradzie nbagle zaswiecila sie kontrolka oleju samochod zgasl i juz nie chce odpalic i tak dziwnie kreci
[ Dodano: 28 Sie 2009 20:05 ]
http://allegro.pl/item718389157_silnk_v ... nzyna.html
Będzie pasował. Ale to tylko cena za silnik... A może się okazać że osprzęt będzie jeszcze potrzebny i cena wymiany silnika wzrośnie. Jaki miałeś silnik?? 1.8 ABS czy AAM?? 75 KM czy 90?? Silnik z aukcji jest na monowtrysku.
Gratki Prawdopodobnie zatarłeś silnikniski poziom oleju i plynu chlodniczego
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 20:25 przez wojteo CK, łącznie zmieniany 2 razy.
No to pozostaje tylko kwestia czy silnik który zakupisz jest w dobrym stanie. Najlepiej jakbyś kupował silnik z możliwością odpalenia go przed zakupem.
Masz 2 wyjścia:
1. Kupić za 500 zł silnik i go przerzucić zamiast swojego (dochodzą koszty robocizny jeśli nie zrobisz tego sam). Więc w sumie jakieś 1500 zł powinieneś mieć lekką ręką( czeka Cię wtedy wymiana oleju, filtru oleju, rozrządu- nie musisz tego robić ale tak byłoby lepiej .
2. Zdiagnozować swój obecny silnik i go remontować. Koszty będą na pewno 2 razy większe niż przy SWAP'ie.
Ja na Twoim miejscu kupiłbym jednak 2 silnik . Zwłaszcza że zostaje Twój osprzęt. Ale to jest moje zdanie i się nim nie sugeruj
Masz 2 wyjścia:
1. Kupić za 500 zł silnik i go przerzucić zamiast swojego (dochodzą koszty robocizny jeśli nie zrobisz tego sam). Więc w sumie jakieś 1500 zł powinieneś mieć lekką ręką( czeka Cię wtedy wymiana oleju, filtru oleju, rozrządu- nie musisz tego robić ale tak byłoby lepiej .
2. Zdiagnozować swój obecny silnik i go remontować. Koszty będą na pewno 2 razy większe niż przy SWAP'ie.
Ja na Twoim miejscu kupiłbym jednak 2 silnik . Zwłaszcza że zostaje Twój osprzęt. Ale to jest moje zdanie i się nim nie sugeruj
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
o robocizne nie chodzi bo to akurat beda bardzo male koszty poniewaz bede robil to sam z kolega tak wiec mysle ze zmieszcze sie w kwocie mniejszej niz podales chce wymieniecx silnik juz rozmawialem z paroma osobami na temat remontu efekt ponoc byl by lepszy ale koszty nie do konca zadowalajace moja kieszen
Koszty liczyłem tak na okrągło Remont silnika to kosztowna przyjemność. A silnika poszukaj tak jak mówiłem Czyli najlepiej aby silnik był w aucie i byłaby możliwość jego sprawdzenia przed zakupem albo chociaż gwarancja rozruchowa. Bo możesz się nadziać i kupić jakąś padlinę.
Mój Variant Yachting viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedający powinien dać Ci gwarancje rozruchową... bez niej nawet nie kupuj motoru...spiszcie ją na papierze bo na 'gębe' zawsze się może wyprzeć..... Pojezdzisz tydz czasu i będziesz wiedział co jest wart.... Co do silnika kluczowa sprawa to czy miałeś silnik o oznaczeniu AAM 75km czy ABS 90km.... silniki są zwrokowo takie same jeżeli np. miałeś AAM i wsadzisz ABS to musisz także zmienić komputer,sterownik silnika...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości