półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint kw

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt sie 25, 2009 20:31

Frykas pisze:a wiesz moze jakie mniej wiecej sa koszta takich stabilizatorow
KW nowe to jest troche do wydania 600-1000zł.
A od 4motion to na allegro widziałem od 80 do 150 zł :bigok:
od czasu do czasu sie pojawiaja.
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » wt sie 25, 2009 22:36

Ponior pisze:KW nowe to jest troche do wydania 600-1000zł.
Gdzieś Ty widział tak tanio? Nowe H&R czy Eibach to koszt około 1800 pln. Czyżby markowe KW było aż tak tanie ? Za 600-1000 ulala to chciałbym kupić.
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 22:37 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt sie 25, 2009 22:42

cena prosto z cennika
KW stabi do mk4 np to koszt 1 001,39 zł


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » wt sie 25, 2009 23:02

a ten od 4 motion pasuje bez problemu ?? bo ktos cos pisal ze uchwyty przy amorku trzeba miec ale to sie chyba tylko S3 tyczy tak ??


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw sie 27, 2009 09:41

KriSSo pisze:Czyżby markowe KW było aż tak tanie ? Za 600-1000 ulala to chciałbym kupić
Nowy to koszt jak Mapet napisał 1000zł, a ja na ebay widziałem raz w przeliczenieu na zł za ok 700zł (+ przesyłka) :bigok:
Przestałem się w to bawić, jak micha olejowa mi po ziemi szurała na koleinach, szkoda gadać. U mnie przód można zglebić ok 5cm. Jak zglebie więcej to strach jechać, taki urok diesli. :bigok:
Pozdro.

Ps. Od 4motion podobno pasi bez problemów, ale ja go nie zakładałem.
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 09:42 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt sie 28, 2009 06:19

mam przygarnięty stabilizator od wersji 4Motion identyczny jak w s3, montaż bezproblemowy, trzeba dodatkowo zmienić mocowania tulei stabilizatora też na wersję z 4Motion, ponieważ gumka ma dodatkowo garb, koszta w porównaniu do stabi KW znikome 100zł :bigok:



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt sie 28, 2009 09:02

szczep2008 pisze:4Motion identyczny jak w s3
Od s3 podobno trzeba mieć specjalne mocowanie na amorku, a w 4motion miało tego nie być, mocowłeś łączniki stabilizatora na ori miejsca, czy na amorek.?????


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt sie 28, 2009 15:50

mocowałem do seryjnego łącznika :helm: , a powinny być mocowane długimi łącznikami do amorka :chytry:



Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » pt sie 28, 2009 15:58

ja chyba zakupie te regulowane laczniki od MAPETa ;) ale mam inny problem, mam felgi 18x8,5 cala i niestety felga lub opona dotyka gwintu.. kupilem dystanse 5 mm ale nadal jest za ciasno.. musze chyba 8 kupic albo 1cm ale 1cm to juz chyba nie sa przelotowe?? a Ty SZCZEP2008 jaka masz szerokosc felg z przodu ?? ;)


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt sie 28, 2009 16:21

szerokość alu to 7.5" ET38 dodatkowo dystanse 15mm przód i 20mm tył



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint kw

Post autor: KoJ@K » pt cze 21, 2013 23:07

Odgrzejemy trochę. ;)
Orientuje się ktoś czy przy tak skręconym gwincie, jak na zdjęciu, na 17' , opona 215/45, założone podkładki podnoszące silnik, (nie dawno wyjąłem jeden odbój z przodu) może już napierac półoska o podłużnicę ?? :chytry: :-k
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Re: półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint k

Post autor: Frykas » sob cze 22, 2013 10:06

KoJ@K pisze:Odgrzejemy trochę. ;)
Orientuje się ktoś czy przy tak skręconym gwincie, jak na zdjęciu, na 17' , opona 215/45, założone podkładki podnoszące silnik, (nie dawno wyjąłem jeden odbój z przodu) może już napierac półoska o podłużnicę ?? :chytry: :-k
Obrazek
nie znam dokładnie konstrukcji tego zawiasu ale według mnie może delikatnie postukiwać szczególnie jak będą osoby na pokładzie i przy skręcie szybszym w lewo ;) ;)


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chodak01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint kw

Post autor: chodak01 » pn cze 24, 2013 23:29

Witam ,dobijanie prawej półosi to znany temat ,podobno pojawia się przy obniżeniu auta powyżej -40 mm ja mam u siebie w A3 r 1.8t na glebie -50mm (MTS + HR sprężyny ) dokładnie tą samą sytuację i też mi stuka prawa półoś o podłużnicę ,podobno to normalne ,i najlepszym sposobem jest wycięcie kawałka podłużnicy i wspawanie "półrurki" ,wtedy półoś ma gdzie się chować i już nie stuka .Można też założyć cieńszą półoś od 1,6 ,ale wytrzymałość takiej półosi jest na pewno mniejsza .



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

półoś puka o podłuznice przy glebie golf IV tdi gwint kw

Post autor: KoJ@K » pn cze 24, 2013 23:56

U mnie dźwiękiem stukania chyba jednak nie jest stukanie o podłużnicę, jutro to podmienię, ale najprawdopodobniej winowajcą jest łącznik stabi, a tyle co założyłem nowe ... :shock: Za jednym zamachem wyjąłem po jednym odboju z gwintu i wymieniłem łączniki na nowe - wtedy zaczęło się stukanie. Byłem przekonany, że to przez te odboje - przód bardziej amortyzuje, więc pewnie dlatego stuka na hopkach o podłużnicę, a tu du pa, po założeniu odboji tak jak były, stukanie jest nadal, a dźwięk wydobywa się gdzieś z koła. :-k


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości