Turbina daje 2,5 bar przy przyspieszeniu na 4 biegu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbina daje 2,5 bar przy przyspieszeniu na 4 biegu.
Nadal nie moge zrobić tych logów, bo nie mam sprzętu. U mechanika , na szybko obserwowaliśmy jak cisnienie chodzi podczass jazdy. Wszystko było ok. do 4 biegu gdzie ciśnienie skoczyło ponad 2 bary a po mocniejszym przyciśnięciu dochodziło do 2,7Bar ! i wtedy nastepował notlauf. Podmienialiśmy też na nowe N75, EGR, przepływomierz........ bez skutku. Na starych i tych nowych auto łapało notlauf przy ok. 3,5K obr na 4 biegu oraz 3K na piątym. Jest jeszcze jakiś czujnik / kostka, koło lewej lampy ( przed pasażerem) który też odpowiada za ciśnienie (podobno) i współpracuje z komputerem ?
Mechanik też powiedział ,że jak turbina takie daje ciśnienie to nie jest padnięta. Juz sam zgłupiałem.
Jeżeli ktoś przeczytał tą moją lekturę, to niech się też wypowie, będę wdzięczny.
Tak czy inaczej przepływka oraz czujniki są ok. A więc co powoduje notlauf ?
Mechanik też powiedział ,że jak turbina takie daje ciśnienie to nie jest padnięta. Juz sam zgłupiałem.
Jeżeli ktoś przeczytał tą moją lekturę, to niech się też wypowie, będę wdzięczny.
Tak czy inaczej przepływka oraz czujniki są ok. A więc co powoduje notlauf ?
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 15:29 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Sprawdz sztange jak chodzi. Mozliwe ze bedzie trzeba ja wyczyścić. Daje troszke za duzo. Wiadomo jak delikatnie przeładowywuje to jest fajnie bo ma wiekszego kopa przy niskich obrotach ale Ty masz stanowczo za duzo. I dlatego wpada w tryb awaryjny. Nawet po wirach tyle nie maja.
Pozdro
ZC
P.S. Chyba ze to jest "nowa" turbina to moze być podkręcona na sztandze, lub mieć nie ten wirnik do danego typu. I wtedy tez bedą szopki.
Pozdro
ZC
P.S. Chyba ze to jest "nowa" turbina to moze być podkręcona na sztandze, lub mieć nie ten wirnik do danego typu. I wtedy tez bedą szopki.
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 18:10 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 2 razy.
to oryginalna od nowości turbina, czyszczona jakies 1K km temu. ale problem powrócił i nadal notlauf. Ok > dzięki za sugestię, wyczyszczę tą sztangę.
dziwne tylko ,że na niskich obr. wszystko raczej ok.( nie wrzuca awaryjnego) bo nie ciągnę obrotów rzędu 4K na 1 czy 2 biegu...
dziwne tylko ,że na niskich obr. wszystko raczej ok.( nie wrzuca awaryjnego) bo nie ciągnę obrotów rzędu 4K na 1 czy 2 biegu...
Ostatnio zmieniony pt sie 28, 2009 18:23 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Wyczyścić sztangi sie nie da. Ona steruje geometrią co mówisz ze został wyszyszczona. Chodzi mi o to ze ktoś moze podkręcił te sztangei dlatego za duzo wali.dark972 pisze:to oryginalna od nowości turbina, czyszczona jakies 1K km temu. ale problem powrócił i nadal notlauf. Ok > dzięki za sugestię, wyczyszczę tą sztangę.
dziwne tylko ,że na niskich obr. wszystko raczej ok.( nie wrzuca awaryjnego) bo nie ciągnę obrotów rzędu 4K na 1 czy 2 biegu...
Pozdro
ZC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości