Czy wymiana pompy paliwa to jakiś skomplikowany zabieg??? Czy poradzę sobie z tym?? Czy może mi ktoś wypunktować jak to robić pokolei?
pozdrawiam
wymiana pompy paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: wymiana pompy paliwa
najwazniejsze to tak rozbieraz zeby nie połamac zaczepów w plastikowym koszu pompy,robert14-83 pisze:Czy wymiana pompy paliwa to jakiś skomplikowany zabieg??? Czy poradzę sobie z tym?? Czy może mi ktoś wypunktować jak to robić pokolei?
pozdrawiam
przy odrobinie zdolnosci manualnych nie jest to skomplikowane
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
- Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontakt:
Podłączę się do tematu. Podczas ostatniej wymiany pompki paliwa w moim samochodzie mechanik musiał coś popsuć, gdyż kiedy poziom paliwa w baku dochodzi do ok 1/4 przy skretach w prawo silnik zaczyna przerywać i gasnąć, tak jakby nie dostawał paliwa. Czy może to być spowodowane złym osadzeniem koszyka w baku na skutek połamanych zaczepów? A może to coś innego?
TH
W zbiorniku paliwa masz zaczepy na całą pompę z tymi plastikami itp jak ją źle wsadzisz/zakręcisz na te zaczepy to może ona być nie prosto ale pod skosem i przy małej ilości paliwa pompa zasysa powietrze ( mogą też chyba być złamane, ale często jest że się nie wcelowało na wszystkie te zaczepy i pompa jest krzywo ). Kumpel w Mk3 1.8 AAM maił tak że na zakręcie też mu się dławił, ale przy jakiej ilości paliwa to nie wiem i winne było złe osadzenie pompy ( nie wcelował na wszystkie te zaczepy )
wracając do tematu to wymiana pompy wyglada nastepująco
-odkrywaSZ wykladzine bagaznika w prawym gornym rogu jest czarny dekeil na 3 srobach odkrecasz je i beda tam 2 przewody dojscie i powrot odczepiasz je najlepiej zaciski zdjac kombinerkami nastepnie odkrecasz nakretke taka duza plastikowa jamusialem uzyc mlotka i przecinaka bo nieszlo od reki jak odkrecisz i odchylisz dekiel bedziesz widzial bialy kosz w ktorym jest pompa najlepiej odlaczyc jeszcze waz zasilajacy i odlaczyc kable, lapiesz za kosz i przekrecasz go w lewo u mnie musialem uzyc troche sily zeby sie przekrecil jak sie przekreci to wyciagasz caly kosz do gory wtedy zostaja tylko 4 zatrzaski na gornym deklu kosza jak je odczepisz to masz juz sprawe zalatwiona wyciagasz stara pompe wstawiasz nowa tylko pamietaj o wszystkich uszczelkach aha musissz przygotowac sobie odrazu 3 opaski zaciskowe to te orginalne po sciagnieciu mozna tylko wyrzucic
-odkrywaSZ wykladzine bagaznika w prawym gornym rogu jest czarny dekeil na 3 srobach odkrecasz je i beda tam 2 przewody dojscie i powrot odczepiasz je najlepiej zaciski zdjac kombinerkami nastepnie odkrecasz nakretke taka duza plastikowa jamusialem uzyc mlotka i przecinaka bo nieszlo od reki jak odkrecisz i odchylisz dekiel bedziesz widzial bialy kosz w ktorym jest pompa najlepiej odlaczyc jeszcze waz zasilajacy i odlaczyc kable, lapiesz za kosz i przekrecasz go w lewo u mnie musialem uzyc troche sily zeby sie przekrecil jak sie przekreci to wyciagasz caly kosz do gory wtedy zostaja tylko 4 zatrzaski na gornym deklu kosza jak je odczepisz to masz juz sprawe zalatwiona wyciagasz stara pompe wstawiasz nowa tylko pamietaj o wszystkich uszczelkach aha musissz przygotowac sobie odrazu 3 opaski zaciskowe to te orginalne po sciagnieciu mozna tylko wyrzucic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości