opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » śr sie 26, 2009 19:14

Ok, miałem pisać jak zmontuję:

Moja opinia dla Was, Forumowicze mało warta bo nie jeżdżę VAG'iem ale myślę, że ogólna charakterystyka MTS'ów jest ta sama/na tyle podobna, mają podobne cechy w każdym aucie...
No i zapewne dużo osób czyta ten temat bo to 2 czy tam trzeci wynik w najpopularniejszej wyszukiwarce (po wklepaniu mts technik );

Więc w aucie (Civic V gen, coupe) siedzą sprężyny Eibach ProKit -35/30mm (przód/tył) + teraz założone x4 amory MTS Technik... i :

- przednie amory (przynajmniej w moim przypadku) nie obniżają w ogóle auta... wręcz stawiają je wyżej - z poprawki -35mm mam teraz ~ -20mm z przodu;
Na max obniżeniu na amorze (max podwyższenie amoru owocowało +3cm względem serii, tj ori amor i ori nie obniżająca sprężyna);

- tylne amory na max obniżeniu na nich obniżają auto o dodatkowe ~0.5cm;
Więc narazie przód minimalnie jest wyżej od tyłu;
Więc pierścień zmieni o 1 'oczko' swoją pozycję aby tył był ciut wyżej niż przód

- tylne amory są wyczuwalnie twardsze/sztywniejsze względem amorów na przód, słabiej sobie radzą z nierównościami;
Ale to też zasługa lekkiego auta (1015kg);

Ogólna charakterystyka:
Dla fascynatów gwintu może wełna nie beton;
Ale dla osoby przesiadającej się z oem amorów uczucie co najmniej 'powalające';

Tu też pragnę zaznaczyć, że z każdym kilometrem amory nabierają ogłady...
Więc ostateczny wniosek skrobnę za jakiś niecały miesiąc jak zrobię na nich przynajmniej ten 1000km;

Jak na tę kasę jestem zadowolony... wymagania spełnione - nie oczekiwałem cudu od amorów kosztujących mniej niż zestaw dobrej klasy zamienników do mnie (do serii);



kajman_pl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw sty 15, 2009 19:49
Lokalizacja: Polska

Post autor: kajman_pl » śr sie 26, 2009 19:27

witam jakiej firmy polecacie zawias -40/30 do mojego golfa ? chcialbym aby bylo bardzo twardo :jezor: Poniewaz jezdze czesto z kompletem osob dlatego chce twardy zawias kupic zeby nie obcieralo o nadkola.. Jakiej firmy sa takie dosc twarde kit'y ?

chce wydac tak max 800 zł


Czy MTS spelnia moje oczekiwania ? bo zamierzam sobie je kupic na czasie.
felgi mam 15" 7j et 35



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr sie 26, 2009 23:21

pingwin4 pisze: - przednie amory (przynajmniej w moim przypadku) nie obniżają w ogóle auta... wręcz stawiają je wyżej - z poprawki -35mm mam teraz ~ -20mm z przodu;
musisz brac po 1 poprawke na to ze te co miales byly wyjechane i auto moglo nie trzymac a wrecz jestempewien ze nie trzymalo serii i dlatego wydaje sie ze nie opada... po 2 powinno jeszcze opasc z prozdu jak troche jeszcze zrobisz km ;)
- tylne amory są wyczuwalnie twardsze/sztywniejsze względem amorów na przód, słabiej sobie radzą z nierównościami;
tylne amory zawsze wydaja sie twardsze czy to nawet w gwincie H&R czy tak jak ma KW itp
poprostu tyl jest lekki
zaladuj ludzików do auta i do bagaznika cos wloz i od rauz bedzie lepiej tlumic :)

fajnie ze opisujesz swoje doznania tak szczegolowo!
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » czw sie 27, 2009 08:18

Zapewne tak jest, tu kłócić się nie będe;

Zresztą są to 1. wrażenie, podejrzewam, że pojeżdżę z tydzień, dwa i już się kompletnie przyzwyczaje (i nazwę to 'ułożeniem się amorów');
No i zapewne poprzednie amory już osiadły...

Ale zapewne część osób, która kupi (która miała seryjne zawieszenie, nie zwykła do sztywniejszego zawiecha) będzie czuła się podobnie ew. stwierdzi, że towar jest do bani...

Choć też uzupełnię, że nerwowo narazie jest na drobnych nierównościach; Głównie wzdłużnych;

Rozsądne nierówności z naciskiem na poprzeczne jest całkiem rozsądnie;
Ale też niestety takie drogi mamy... albo ori zawias i davaj albo męcz się mniej/bardziej na nie-serii;



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 27, 2009 08:22

pingwin4 pisze:Ale zapewne część osób, która kupi (która miała seryjne zawieszenie, nie zwykła do sztywniejszego zawiecha) będzie czuła się podobnie ew. stwierdzi, że towar jest do bani...
]
nie rozumiem a dlaczego?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » czw sie 27, 2009 09:37

Fragment "do bani" - miałem na myśli właśnie tylne amory;
Bo pierwsze parę km to praktycznie były 'sztywne', zaraz po montażu tył praktycznie nie uginał się; Mocniejszy nacisk na klapę auta prawie, że w ogóle je nie 'wzruszał';
A musiałem akurat przebijać się przez osiedle na około żeby dojechać do głównej (remonty); Więc tył strasznie szarpał/podskakiwał... i ogólnie wzbudzało to uczucie braku kontroli nad autem (przód pracował normalnie);

Stąd osoby które 1. raz przesiadają się na sztywny zawias mogą się przerazić, że to przesada;

Zrobiłem ~15km i amory zaczęły pracować... tzn teraz nacisk na klapę powoduje normalną pracę zawiecha...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 27, 2009 10:15

pingwin4 pisze:Zrobiłem ~15km i amory zaczęły pracować... tzn teraz nacisk na klapę powoduje normalną pracę zawiecha...
15 to nic musisz zrobic min kilkadziesiat lub kilkaset km zeby zawias sie ulozyl...

dlatego twoje pomiary sa widze zapewne od razu po opuszczeniu auta po montazu zawieszenia czyli sa zupelnie odbiegajace od tego co jest jak sie zawias ulozy... ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » czw sie 27, 2009 11:13

No tak... świeżo po montażu :)

Ale ktoś może mieć podobne odczucia co ja świeżo po założeniu i niepotrzebnie się zrazić;
Wiadomo, że każdy zawias musi się dotrzeć...
Ale może wpadnie myśl typu: "Wiedziałem, że tanie nie może być dobre" czy coś tędy...

Dlatego wolałem to napisać, bo znaczna częśc Was, Forumowiczów temat seryjnego zawieszenia w aucie już dawno zapomniała;
A jednak z postów można zauważyć pytania osób, które dopiero co będą montować takie zabawki...

Jestem świadomy, że za te nawet już 1k km nie poznam zawieszenia;

I dalej podtrzymuje opinię, że produkt jak na swoją kasę warty uwagi...
Zresztą pobujam się na tym do przyszłych wakacji, może zaś gdzieś zląduje grupowe zamówienie na Kity Koni 1010 w sensownej cenie...



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » ndz sie 30, 2009 18:13

Ja w piątek w końcu założyłem kit MTS Technik -40/-40 (nabyty niegdyś u Mapeta). Usiadł trochę niżej niż przypuszczałem, ale i tak jest pięknie. Walory wizualny i jezdne są nieocenione!
Tak sobie usiadł:
Obrazek



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » czw wrz 03, 2009 09:23

Ma ktoś może ten kit -60/-35 w MK3? Planuje zakupić, ale boję się troszkę, że będzie za nisko. Jedno auto mam na gwincie i wystarczy, drugie ma być troszkę bardziej nadające się do jazdy :D


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wallec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn maja 11, 2009 20:16
Lokalizacja: 43-300

Post autor: wallec » czw wrz 03, 2009 18:01

Panowie czy na gwincie od mts da radę obniżyć bardziej niż to deklarowane 50mm? Gdzieś o uszy mi się obiło, że ludzie spokojnie zjeżdżają jeszcze niżej ale szukam potwierdzenia.



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » czw wrz 03, 2009 18:10

jeśli chcesz tył obniżyć bardziej, wywalasz nakrętki od gwintu i autko siada dodatkowe 15/18mm



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 03, 2009 19:20

wallec,

da sie
z prozdu bez problemu bo masz kapersona a z tylu 5 cm napewno regulacja a wiecej wyjmujac ja


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
MłodyGT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lip 24, 2007 12:11
Lokalizacja: WadoVWice
Kontakt:

Post autor: MłodyGT » czw wrz 03, 2009 21:10

wallec, Ja na tym gwincie zszedłem do 2.5cm od mocowania wahacza :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości