nastawnik pompy tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

molak20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 02, 2006 22:15
Lokalizacja: Czarnków
Kontakt:

nastawnik pompy tdi

Post autor: molak20 » sob lut 04, 2006 13:51

Zdjagnozowałem usterke w moim aucie za pomocą porad z forum i wynika z tego ze jest to nastawnik pompy. Podobno mozna go przeczyscic. Jak to sie robi czy jest to możliwe we własnym zakresie czy lepiej odstawic auto do mechanika złodzieja który wymyśli jeczsze kilka innych usterek? Mam pojecie o mechanice ale nigdy tego nie rozbierałem i nie wiem czy czasem czegoś nie sp.....le. I ile kosztuje nowy lub dobry używany?



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob lut 04, 2006 13:56

sprobuj poszukac bylo co nieco na forum na ten temat, ale nie jest to latwa robota

p.s.
szrapie fura czy co??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lut 04, 2006 14:16

Uzywana pompa wtryskowa z nastawnikiem to koszt minimum 400zl..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lut 04, 2006 14:24

nastawnik mozna przczyscic ale nie jest to latwe i bez VAGa ani rusz. Na forum Mastersa byl poradnik jak to zrobic.

a tak w podobnym temacie: czy podobne objawy moga byc przyczyna zlego ustawienia zaplonu, lub wtrysku?
slyszalem ze po kazdej wymianie rozrzadu nalezy to ustawiac a mam co do tego watpliwosci.
i jeszcze jedno czy da rade to ustawic samemu (oczywiscie za pomoca VAGa) i jsli tak to w jaki sposob i jakie wartosci powinny byc (Silnik 1Z)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » sob lut 04, 2006 15:35

bez VAG'a też rusz ale nie będzie tak dokładnie ustawione jak przed demontarzem
tak to się czyści http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... nastawnika


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

molak20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 02, 2006 22:15
Lokalizacja: Czarnków
Kontakt:

Post autor: molak20 » sob lut 04, 2006 17:24

na niskich obrotach na postoju silnik przerywa i szarpie. a podczas jazdy czasami zaczyna szarpac ale po kilku *#cenzura#* pedałem gazu wraca do normy albo po zmianie biegu.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lut 04, 2006 19:30

Jak pamietam problem moze tkwic w samym pedale gazu.. Jakie masz obroty na jalowym?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob lut 04, 2006 19:55

umnietez szarpalo podczas jazdy i mial nierowne obroty na jałowym, zmiana pompy rozwiazala probklem



molak20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 02, 2006 22:15
Lokalizacja: Czarnków
Kontakt:

Post autor: molak20 » pn lut 06, 2006 16:42

na jałowym silnik ma ok. 930 obr.min silnik zaczyna chodzic normalnie przy ok. 960



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 07, 2006 12:55

Jesli masz mozliwosc podpiecia drugiej pompy wtryskowej, zrob to i sprawdz czy na wolnych bedzie szarpal.. Ja tez mam 930 na luzie no ale nie szarpie..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości