Alarm
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak ja zakładam z kolegą alarmy , kiedyś kolega nam przyniósł do paska ten alarm , okazało się że nowa centralka miała popalone ścieżki nie polecam , jak chcesz kup ten montujemy nie ma problemu
http://www.allegro.pl/item712989835_ala ... t4_t5.html
http://www.allegro.pl/item712989835_ala ... t4_t5.html
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam.
dzisiaj właśnie zamawiam alarm bo w zeszłą niedzielę kupiłem golfa IV z 99 roku 1.6 benzyna 105KM. Również zastanawiam się nad alarmem VEYRON (nigdy go nie montowałem) montowałem już natomiast wielokrotnie alarmy STIG i SPY nigdy nie miałem z nimi problemu i chyba zdecyduję się na ten http://allegro.pl/item724289058_alarm_c ... iloty.html a to dlatego że nie jest z kluczykiem, podobno kluczyki szybko się rozpadają.
Pomijając fakt zakupu alarmu i żeby nie zakładać nowego tematu mam pytanie odnośnie samego podłączenia alarmu, mianowicie mam wersję bez modułu komfortu, szyby nie domykają się przy przytrzymaniu kluczyka, centralny tylko z kluczyka. Szukałem na forum i znalazłem kilka informacji które chciałbym się upewnić czy są poprawne, żebym nie musiał ciachać całej instalacji w aucie.
Kierunki --> w progu kable biało/czarny i zielono/czarny
centralny --> w drzwiach kierowcy kable żółto/niebieski - zamkniecie zielono/czerwony - otwarcie
nigdzie nie mogłem znaleźć konkretnie takiego modelu jak ja mam dlatego pyutam tutaj na forum czy ktoś może potwierdzić że to właśnie te kabelki.
Jeszcze jedno w jaki kabelek się wpiąć jeżeli chodzi o domykanie szyb i na jakim kablu pojawia się sygnał przy otwartych drzwiach ?
W weekend będę zakładał więc zrobię jakąś fotorelację z zakładania dla potomnych
Pozdrawiam
Rafał
dzisiaj właśnie zamawiam alarm bo w zeszłą niedzielę kupiłem golfa IV z 99 roku 1.6 benzyna 105KM. Również zastanawiam się nad alarmem VEYRON (nigdy go nie montowałem) montowałem już natomiast wielokrotnie alarmy STIG i SPY nigdy nie miałem z nimi problemu i chyba zdecyduję się na ten http://allegro.pl/item724289058_alarm_c ... iloty.html a to dlatego że nie jest z kluczykiem, podobno kluczyki szybko się rozpadają.
Pomijając fakt zakupu alarmu i żeby nie zakładać nowego tematu mam pytanie odnośnie samego podłączenia alarmu, mianowicie mam wersję bez modułu komfortu, szyby nie domykają się przy przytrzymaniu kluczyka, centralny tylko z kluczyka. Szukałem na forum i znalazłem kilka informacji które chciałbym się upewnić czy są poprawne, żebym nie musiał ciachać całej instalacji w aucie.
Kierunki --> w progu kable biało/czarny i zielono/czarny
centralny --> w drzwiach kierowcy kable żółto/niebieski - zamkniecie zielono/czerwony - otwarcie
nigdzie nie mogłem znaleźć konkretnie takiego modelu jak ja mam dlatego pyutam tutaj na forum czy ktoś może potwierdzić że to właśnie te kabelki.
Jeszcze jedno w jaki kabelek się wpiąć jeżeli chodzi o domykanie szyb i na jakim kablu pojawia się sygnał przy otwartych drzwiach ?
W weekend będę zakładał więc zrobię jakąś fotorelację z zakładania dla potomnych
Pozdrawiam
Rafał
Czy pod kable żółto/niebieski - zamkniecie zielono/czerwony - otwarcie trzeba dać 12V czy tylko podpiąć przewody od przekaźników z centralki?
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 18:57 przez Qbsztyk, łącznie zmieniany 1 raz.
..:: QBA ::..
MK7
^
MK4
MK7
^
MK4
Tak zamek jest sterowany masą. Podłączałem jedynie sterownik otwierania drzwi z pilota. Nie znam tego alarmu. nie umiem ci pomóc, przykro mi. Np. plus po stacyjce i kierunkowskazy podlącza się do przewodów kostki radia i kostki światel awaryjnych ze względu na łatwy dostęp. Poszukaj dobrze na forum, wszystko jest dobrze opisane
- scss
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
- Lokalizacja: GWE
- Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0
biały - tak do kierunków. do złapania np przy kostce wyłączników kierunków)
żółty - +12V po stacyjce złapiesz np w skrzynce bezpieczników mniej więcej po środku bezpieczników taki gruby czarny
pomarańczowym sterujesz twój przekaźnik do przerywania np pompy paliwa, wtrysków, czy czego tam chcesz, (np. bezpiecznik nr.29),
zielony (o ile na rysunku jest - , bo słabo widać) do lampki oświetlenia (szaro-niebieski moduł komf. nieb wtyczka nr 16.) lub lepiej ale więcej roboty do krańcówek zamków (biało brązowy wtyczki przy zamkach nr 8 lub czasami do złapania w kostkach czarnych w słupkach zależy od wersji auta
fioletowy (o ile na rysunku jest + , bo słabo widać) olewasz
szary - jeżeli chcesz mieć np samo otwieranie bagażnkia lub wlewu paliwa , do sterowania przekaźnikiem odpowiedniego sygnału nie wiem czy to cie interesuje
niebieski - bagażnik wtyczka mod komf. niebieska brązowo-czarny pin 15, maska o ile masz czujnik maski to brązowo-czerwony pin 1 wtyczka mod komf. niebieska lub 8 w mniejszej 15 pinowej kostce.
szaro-czarny jak szary.
Sygnały spinasz diodami by się nie krzaczyło (paskiem w stronę auta)
To chyba tyle. Szukaj jeszcze na forum wiem, ze kiedyś coś było na temat alarmu.
żółty - +12V po stacyjce złapiesz np w skrzynce bezpieczników mniej więcej po środku bezpieczników taki gruby czarny
pomarańczowym sterujesz twój przekaźnik do przerywania np pompy paliwa, wtrysków, czy czego tam chcesz, (np. bezpiecznik nr.29),
zielony (o ile na rysunku jest - , bo słabo widać) do lampki oświetlenia (szaro-niebieski moduł komf. nieb wtyczka nr 16.) lub lepiej ale więcej roboty do krańcówek zamków (biało brązowy wtyczki przy zamkach nr 8 lub czasami do złapania w kostkach czarnych w słupkach zależy od wersji auta
fioletowy (o ile na rysunku jest + , bo słabo widać) olewasz
szary - jeżeli chcesz mieć np samo otwieranie bagażnkia lub wlewu paliwa , do sterowania przekaźnikiem odpowiedniego sygnału nie wiem czy to cie interesuje
niebieski - bagażnik wtyczka mod komf. niebieska brązowo-czarny pin 15, maska o ile masz czujnik maski to brązowo-czerwony pin 1 wtyczka mod komf. niebieska lub 8 w mniejszej 15 pinowej kostce.
szaro-czarny jak szary.
Sygnały spinasz diodami by się nie krzaczyło (paskiem w stronę auta)
To chyba tyle. Szukaj jeszcze na forum wiem, ze kiedyś coś było na temat alarmu.
Pozdrawiam Grzesiek.
Dzieki wielkie za tak konkretna odpowiedz!!
ad. 1- interesuje mnie otwieranie bagaznika na tym kanale
ad 2- wyczytalem ze ten kabel jest odpowiedzialny za komfort/domykanie szyb gdzie w takim przypadku go podlaczyc??
Moduł komfortu mam z jedna wtyczna niebieska tylko
1- "szary - jeżeli chcesz mieć np samo otwieranie bagażnkia lub wlewu paliwa , do sterowania przekaźnikiem odpowiedniego sygnału nie wiem czy to cie interesuje"
2- szaro-czarny jak szary.
ad. 1- interesuje mnie otwieranie bagaznika na tym kanale
ad 2- wyczytalem ze ten kabel jest odpowiedzialny za komfort/domykanie szyb gdzie w takim przypadku go podlaczyc??
Moduł komfortu mam z jedna wtyczna niebieska tylko
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 17:40 przez Qbsztyk, łącznie zmieniany 1 raz.
..:: QBA ::..
MK7
^
MK4
MK7
^
MK4
- scss
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
- Lokalizacja: GWE
- Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0
Wtedy bierzesz sobie przekaźnik od świateł samochodowych (np od poldka kupisz w sklepie)Qbsztyk pisze: ad. 1- interesuje mnie otwieranie bagaznika na tym kanale
i tak np. dla masowego (vw) sygnału sterującego zaciski przekaźnika oznaczone 86 i 30 spinasz do +12V, zacisk 87 dajesz na siłownik klapy (nie wiem jaki kolor trzeba by dostać się do zamka bagażnika i znaleźć masowy sygnał sterujący otwieranie), a zacisk 85 podłączasz do wyjścia centrali ozn. kanał II.
do sygnału zamykania zamków(żółto-nieb) , zależy od alarmu czasem spinasz go równolegle z sygnałem zamknij centrali, czasem sam wystarczy.Qbsztyk pisze: ad 2- wyczytalem ze ten kabel jest odpowiedzialny za komfort/domykanie szyb gdzie w takim przypadku go podlaczyc??
Jeżeli twój alarm nie ma ustawianego opóźnionego zazbrajania (nie znam tego alarmu) to czeka cię trochę pracy - sprawdź kostki w słupku A (nogi kierowcy) taka czarna 10 pinów, zobacz czy masz w niej brązowo-żółty przewód (to z krańcówki drzwi - stawiam, że nie ma) jeżeli nie masz to musisz ciągnąć z każdej krańcówki drzwi przewód do wejścia centrali, bo jeżeli dopniesz się do oświetlenia a te ma opóźnione wyłączanie to alarm będzie ci albo piszczał, że masz coś niezamkniętego, albo będzie reagował że intruz w aucie.Qbsztyk pisze:Moduł komfortu mam z jedna wtyczna niebieska tylko
Pozdrawiam Grzesiek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 224 gości