Gasnie SILNIK 1.8 16v KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawel1.8 16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 19, 2009 23:32
Lokalizacja: Ostrowiec św

Gasnie SILNIK 1.8 16v KR

Post autor: pawel1.8 16V » pt sie 21, 2009 01:36

Wiec mój problem polega na tym ze, na zimnym silniku (1.8 16 v KR)samochód odpala i gaśnie ,no chyba ze dodam gazu to pracuje bez problemu i taki stan trwa przez paręnaście sekund puki się nie zagrzeje. ciepły silnik odpala bez problemu nie muszę go trzymać na wciśniętym pedale gazu. I jeszcze jedno falują mi obroty na luje wskazówka waha się delikatnie od 1000 w dół. Co możne być przyczyna ? Z góry dziękuje za konkretna pomoc .



Awatar użytkownika
red
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 22, 2004 21:53
Lokalizacja: Ciechanowiec
Kontakt:

Post autor: red » sob sie 22, 2009 09:31

sprawdź przełącznik czasowo termiczny pod aparatem zapłonowym. często zdarza się że
odłączy się kabelek od kostki i zimne autko nie zapala
sprawdź też wtryskiwacz rozruchowy (niebieski) i silniczek krokowy (mycie benzyną lub wd40 mu nie zaszkodzi)



pawel1.8 16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 19, 2009 23:32
Lokalizacja: Ostrowiec św

Post autor: pawel1.8 16V » sob sie 22, 2009 17:56

krokowca mam sprawnego niedawno wymieniłem ,niebieski wtryskiwacz tez sprawny dobrze rozpyla (mam nawet dwa nie ma różnicy to na pewno nie to) a ten przełącznik czasowo termiczny gdzie dokładnie jest możesz mi dać foto?silnik wo gule odpala bez problemu gorzej potem bo żeby pracował muszę trzymać nogę na gazie przez pre sekund. jesteś w klubie vw corrado?



Awatar użytkownika
red
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 22, 2004 21:53
Lokalizacja: Ciechanowiec
Kontakt:

Post autor: red » ndz sie 23, 2009 12:29

szukaj pod aparatem zapłonowym kostka na bodaj 2 przewody wygląda jak jakiś czujnik
ma za zadanie uruchomić wtrysk rozruchu na 5s przy uruchamianiu ciepłego silnika (bez tego też ciepły zapali) a kiedy temp. silnika jest poniżej 50 st. to daje dodatkowe paliwo
aż się silnik nagrzeje stąd nazwa - przełącznik czasowo-termiczny
jak coś to dzwoń 608 636 507
w klubie corrado jestem ale nie mogę się zalogować od dłuższego czasu :grrr:



pawel1.8 16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 19, 2009 23:32
Lokalizacja: Ostrowiec św

Post autor: pawel1.8 16V » pn sie 24, 2009 10:01

możne ci się składka skończyła . wiesz co ja możne zrobię zdjęcie i ty mnie naprowadzisz na ten czujnik bo przez tel tez chyba nie dam rady bo słabo się znam

[ Dodano: 25 Sie 2009 21:11 ]

[ Dodano: 25 Sie 2009 22:56 ]
czy to któryś z tych tam pod spodem pod nimi są jeszcze dwa jeden taki sam ja te i drugi taki z wtyczka tylko nie jestem pewien czy to czujnik .Za bardzo nie wiem jak zrobić fotkę bo nie ma podejścia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
red
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt paź 22, 2004 21:53
Lokalizacja: Ciechanowiec
Kontakt:

Post autor: red » wt sie 25, 2009 23:03

jak ma kostkę na 2 kable to jest to
to jest troszkę większy czujnik

[ Dodano: Wto Sie 25, 2009 11:07 pm ]
gg 10858081



pawel1.8 16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 19, 2009 23:32
Lokalizacja: Ostrowiec św

Post autor: pawel1.8 16V » wt sie 25, 2009 23:30

u mnie jest czarny bodajże to możliwe, a nie wiesz ten nie podłączony od czego morze być?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 383 gości