Dokladnie, chodzi o dwumaseszatanek pisze:Zauważcie ze obecne najnowsze diesle na CR nie odpalają od strzału tak jak TDI sprzed kilku lat. U jednych producentów widac to wyraźniej (Fiat) u innych mniej.Dlaczego? To celowa robota i tak stworzone mapy wtrysku aby silnik odpalał po kliku obr. wału korbowego . Taki rozruch eliminuje duze szarpnięcie masy wtórnej dwumasu.
Dlugo odpala na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
OK super !
Fajnie było poczytać . Podsumowując moje zmagania ;
Wszelkie ślady na niebie i ziemi , włącznie z kilkoma serwisami firmowanymi przez BOSCHa wskazały na padająca pompę ! .
Pierwsza wizyta u sprawdzonych "pompiarzy " zakończyła się tekstem ;
"...to normalna usterka w AHF , to nie pompa ..." Trzask prask kompa odpalili .....i.... !!
PANOWIE i PANIE ...........MAPY ...MAPY ...i jeszcze raz MAPY !!! żałuje ze męczyłem się z tym ponad pół roku ! Borka nakręciła już 250 tys km ! Jest DOBRZE ! Pozdrawiam
Fajnie było poczytać . Podsumowując moje zmagania ;
Wszelkie ślady na niebie i ziemi , włącznie z kilkoma serwisami firmowanymi przez BOSCHa wskazały na padająca pompę ! .
Pierwsza wizyta u sprawdzonych "pompiarzy " zakończyła się tekstem ;
"...to normalna usterka w AHF , to nie pompa ..." Trzask prask kompa odpalili .....i.... !!
PANOWIE i PANIE ...........MAPY ...MAPY ...i jeszcze raz MAPY !!! żałuje ze męczyłem się z tym ponad pół roku ! Borka nakręciła już 250 tys km ! Jest DOBRZE ! Pozdrawiam
[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]
Witam
ja mam dziwny przypadek z moim golfem TDI AJM, nie wiem c oto może byc na ciepłym odpala bardzo długo, natomiast na zimnym pali dobrze tylko jest odgłos jakby się zapowietrzał gdzieś, tylko nie iwm jak do tego dojsc gdzie to może być? odgłos jakby nie łapał od razu na wszystkie gary. I jeszcze taka drobnostka troche dziwna dla mnie wiec pytam dlaczego tak jest autko odstawiam o godzinie 18 stoi w garazu rano odpalam kręci jakieś 2-3 sekundy, a jak autko stoi na dworze rano odpala na pół obrotu? miesiąc sierpien tak jak teraz jest jak stoi na dworze swiec nie grzeje jest ponad 5 stopni. dlaczego tak jest? garaz nie ocieplany murowany z pustaków tylko jest w nim o duzo cieplej niz na dworze.
ja mam dziwny przypadek z moim golfem TDI AJM, nie wiem c oto może byc na ciepłym odpala bardzo długo, natomiast na zimnym pali dobrze tylko jest odgłos jakby się zapowietrzał gdzieś, tylko nie iwm jak do tego dojsc gdzie to może być? odgłos jakby nie łapał od razu na wszystkie gary. I jeszcze taka drobnostka troche dziwna dla mnie wiec pytam dlaczego tak jest autko odstawiam o godzinie 18 stoi w garazu rano odpalam kręci jakieś 2-3 sekundy, a jak autko stoi na dworze rano odpala na pół obrotu? miesiąc sierpien tak jak teraz jest jak stoi na dworze swiec nie grzeje jest ponad 5 stopni. dlaczego tak jest? garaz nie ocieplany murowany z pustaków tylko jest w nim o duzo cieplej niz na dworze.
Witam
Miałem to samo co Ty.
Ja to sobie tłumaczyłem tak:
W garażu miałem 23 stopnie,a na zewnątrz np. o 6 rano 10 i auto mi paliło lepiej przy tych 10 stopniach niż 23.
Przewertowałem całe forum i wyszło że lekarstwem na złe palenie będzie zmiana map startowych na ciepłym silniku. Od 2 dni mam zmienione mapy,autko pal tak samo na zimnym jak i na ciepłym.W niektórych przypadkach pomaga regeneracja rozrusznika i dobra bateria.
Jeśli coś nie tak napisałem proszę mnie poprawić.
Miałem to samo co Ty.
Ja to sobie tłumaczyłem tak:
W garażu miałem 23 stopnie,a na zewnątrz np. o 6 rano 10 i auto mi paliło lepiej przy tych 10 stopniach niż 23.
Przewertowałem całe forum i wyszło że lekarstwem na złe palenie będzie zmiana map startowych na ciepłym silniku. Od 2 dni mam zmienione mapy,autko pal tak samo na zimnym jak i na ciepłym.W niektórych przypadkach pomaga regeneracja rozrusznika i dobra bateria.
Jeśli coś nie tak napisałem proszę mnie poprawić.
oki dzięki za odpowiedx a takie pytanie można wiedzieć ile cie to kosztowało? i robilles to u jakiegoś tunera czy w ASO?
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 22:46 przez romanek84, łącznie zmieniany 1 raz.
- cashtetzky
- semper fidelis
- Posty: 168
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
- Kontakt:
szatanek, dzięki za wyprowadzenie z błędu.
wcześniej pisałem, że pomogła regeneracja nastawnika. gó*** prawda, było ok ale przez 2-3 miesiące - czyli te 700 zl, poszło w błoto. chciałem jechać do tego "mechanika", ale nic mi to nie da, jedynie bardziej się zciśnieniuje.
teraz robię przymiarkę na zmianę map u jakiegoś dobrego fachmann'a.
ps. nie wiem czy jest jakieś powiązanie z tymi mapami, ale zauwazylem że golf ma tendecje (choć nie zawsze) do kopcenia podczas przyspieszania delikatnie z niższych biegów (w mieście), w trasie też to się czasem zdarza. aaa i żadnego notlaufa nie zauważyłem.
wcześniej pisałem, że pomogła regeneracja nastawnika. gó*** prawda, było ok ale przez 2-3 miesiące - czyli te 700 zl, poszło w błoto. chciałem jechać do tego "mechanika", ale nic mi to nie da, jedynie bardziej się zciśnieniuje.
teraz robię przymiarkę na zmianę map u jakiegoś dobrego fachmann'a.
ps. nie wiem czy jest jakieś powiązanie z tymi mapami, ale zauwazylem że golf ma tendecje (choć nie zawsze) do kopcenia podczas przyspieszania delikatnie z niższych biegów (w mieście), w trasie też to się czasem zdarza. aaa i żadnego notlaufa nie zauważyłem.
ogólnie jest tak ze starsze przechodzone TDI lepiej palą gdy jest zimno i grzeją świece niz w temp np 12 st w której swiece juz nie grzeją a mimo to jest dosc chłodno. u Ciebie przy 10 st. pewnie juz ster. załączał grzanie swiec i palił lepiej niz przy 23 st.
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 22:55 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
to samo ...belcho99 pisze:9 za mała dawka startowa (chyba najmniej prawdopodobne skoro nic nie było grzebane i nagle zrobiło się źle)
10 wadliwe mapy startowe (chyba najmniej prawdopodobne skoro nic nie było grzebane i nagle zrobiło się źle)
dla PD kąt synchronizacjibelcho99 pisze:czy coś jeszcze?
poza tym filtry , czasami g28
silników na pompowtryskachbelcho99 pisze:do czego odnosi się kąt synchronizacji?
140-150st ? gdzie taką wartość widziałeś ? w 007, czy np. w TDI Timming ?belcho99 pisze:jaka powinna byc mniej więcej prawidłowa wartość wyświetlana przez czujnk temperatury paliwa? 140-150 stopni jak to ktoś napisał(może akurat nie w tym temacie ale w którymś z poprzednich które czytałem) ?
- cashtetzky
- semper fidelis
- Posty: 168
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
- Kontakt:
Dlugo odpala na cieplym
sorry że wykopuję temat , ale ja u siebie rozwiązałem ten problem - i myślę, że warto się podzielić. może komuś też pomoże.
tydzień temu samochód odmówił posłuszeństwa. przekręcam kluczyk - cisza.
po wyciągnięciu i "zregenerowaniu" rozrusznika problem rozwiązano, dodatkowo pali tak samo dobrze na zimnym jak i na ciepłym.
tydzień temu samochód odmówił posłuszeństwa. przekręcam kluczyk - cisza.
po wyciągnięciu i "zregenerowaniu" rozrusznika problem rozwiązano, dodatkowo pali tak samo dobrze na zimnym jak i na ciepłym.
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
Dlugo odpala na cieplym
Czy podobny problem w AFNie to też wina dawki rozruchowej. Niedawno regenerowałem rozrusznik w moim AFN (szczotkotrzymacze,tulejki, szczotki) bo strasznie "hamował" przy odpalaniu, praktycznie motor momentami stawał. Teraz pojawiły się te problemy z rozruchem na ciepłym i zastanawiam się, ćzy to zbieg okoliczności czy nadal coś z rozrusznikiem.
Toyota RAV4 II D-4D 2005
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991
dawniej:
VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997
VW Golf II 1,6 TD 1V 1991
dawniej:
VW Passat B4 1,9 TDI AFN 1996
VW Golf II 1,6 D JP 1991
VW Golf III 1,6i + LPG ABU 1993
VW Golf III 1,9 TD Variant 1997
Dlugo odpala na cieplym
gdzie w lublinie mozna wgrac mape?
bo mam podobny problem... na cieplym dłużej niz zawsze...
i ile taka zabawa i czy nie lepiej odrazu wgrac program?
bo mam podobny problem... na cieplym dłużej niz zawsze...
i ile taka zabawa i czy nie lepiej odrazu wgrac program?
walcz by wygywac!!!
Re: Dlugo odpala na cieplym
Właśnie wczoraj jestem po wgraniu mapy bo też odpalał na ciepłym gorzej i żałuje bo jestem uboższy o 400 stówy a efekt marny.Chyba że ktoś w rejonie gliwic poleci mi dobrego tunera to sie zastanowie jeszcze raz i zaryzykuje.
Pozdr.
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 178 gości