Czy z AAM da sie wyciagnąc 90 km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Czy z AAM da sie wyciagnąc 90 km

Post autor: chojna » pt lut 03, 2006 12:55

Witam mam małe pytano odnosnie silnika 1,8 75km czy da z niego sie jakos wyciagnac pare koni bo chyba motor AAM jest to samo co np ABS chyba ze sie myle z gory dzieki :)



presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » pt lut 03, 2006 13:01

wyciagniesz max kolo 85, musisz wymienic komputer na ten z abs-u, walek rozrzadu i to powinno Ci dac dosc "duzy" wzrost mocy, silniki sie roznia glebokoscia cylindrow czy tlokow nie wiem jak to sie nazywa :D pozdr



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt lut 03, 2006 13:34

presario, dokładnie: średnicą i głębokością wybrania w tłokach, co powoduje, że nawet po założeniu wałka i kompa od ABS 90 KM zmodyfikowany AAM osiąga nieco mniej. Do kompletu należałoby wymienić tłoki i założyć chłodnicę oleju, którą ma np. ABS, a nie ma AAM.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » pt lut 03, 2006 15:29

aha dzieki za pomoc czyli nie warto sie w to bawic a moze ktos z was wie czy duzo jest motki naprzykład zeby 2,0 8v wpakowac wiadomo komputer i elektryke ale czy silnik podchodzi bez przerubek na mocowania??



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pt lut 03, 2006 16:48

musisz sie jednak liczyc ze wzrostem spalania. BTW chyba bardziej oplaci sie swap calego silnika



Awatar użytkownika
krzysio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn sie 15, 2005 06:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysio » pt lut 03, 2006 16:54

To nie lepiej było o tym pomyśleć przy kupowaniu auta? Przecież ceny są porównywalne.


[you] dobrze że jeździsz vw

Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pt lut 03, 2006 17:10

moze koledze kolor nie odpowiadal ;-)



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » pt lut 03, 2006 17:32

kadet pisze:moze koledze kolor nie odpowiadal Wink
ja przyznam sie że jak kupowałem to akurat moc silnika mnie tak nie interesowała jak jego stan i ogólnie całego samochodu oraz rocznik a że nie miałem zastrzeżeń do tego auta poprostu zakupiłem a przynajmniej odpałaca mi sie tym że nie musze do niego ręki przykładać i inwestować pieniedzy oprócz podstawowych wymian oleju itp. możliwe że i kolega bardziej był zaferowany stanem a nie mocą


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt lut 03, 2006 18:27

aha dzieki za pomoc czyli nie warto sie w to bawic a moze ktos z was wie czy duzo jest motki naprzykład zeby 2,0 8v wpakowac wiadomo komputer i elektryke ale czy silnik podchodzi bez przerubek na mocowania??
przepraszam nie lubie tego pisac ale o swapie silnika na tym forum byla masa tematow wystarczy poszukac
pozdro :pub:



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pt lut 03, 2006 18:30

GTomek pisze:
kadet pisze:moze koledze kolor nie odpowiadal Wink
ja przyznam sie że jak kupowałem to akurat moc silnika mnie tak nie interesowała jak jego stan i ogólnie całego samochodu oraz rocznik a że nie miałem zastrzeżeń do tego auta poprostu zakupiłem a przynajmniej odpałaca mi sie tym że nie musze do niego ręki przykładać i inwestować pieniedzy oprócz podstawowych wymian oleju itp. możliwe że i kolega bardziej był zaferowany stanem a nie mocą
i u mnie bylo podobnie. Najbardziej interesowal mnie stan zwlaszcza ze musialem nim 1300km do domu dojechac:)



Awatar użytkownika
chojna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 16, 2005 01:39
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: chojna » sob lut 04, 2006 02:14

kupiłem AAM bo stan był idealny a Abs y jakie oglądałem to wygladały tak ze kot by sie rozpędził i przez nie przeleciał a jezeli chodzi o moc to poprostu ciezko sie przystosowac do 75 km jak sie wczesniej miało 130 :P pocieszam sie tym ze nie bede musiał do niego dokładac



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » sob lut 04, 2006 10:54

ty masz i tak lepiej niz ja b masz AAM w Golfie a moj Ventyl troche ciezszy...



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob lut 04, 2006 12:04

A ja mam 75 KM w Passacie KOMBI i musi być...:):):)

p.s. Zobaczcie na licznik poniżej...:)


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » sob lut 04, 2006 18:47

ale to diesel, nie ma porownania... 75 koni w dieslu chodzi duzo lepiej niz aam.

[ Dodano: Sob Lut 04, 2006 17:49 ]
aaa, i widze ze silnik juz 55 tysiecy po dotarciu :>

moj stary 1.6d mial 580 jak wyciagalem z auta i jeszcze smigal jak ta lala



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 389 gości