Bardzo duza utrata plynu chlodniczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo duza utrata plynu chlodniczego
od kilku tygodni dolewam tylko wody demineralizowanej bez dodatku plynu i jak silnik sie rozgrzeje to cieknie mi ciurkiem ze zbiorniczka wyrownawczego (tam jest jakies odprowadzenie zeby nadmiar usunac i to z tego leci) jak odkrece karek to widze ze bardzo paruje ta woda i sie ogolnie gotuje. to mozliwe ze az tak paruje ze ciurkiem z tego odprowadzenia leci? czy moze cos nie tak z korkiem lub z tym zbiorniczkiem? ewentualnie moze termostat? uszczelka pod glowica raczej nie poszla(oleju nie przybywa, nie kopci, w zbiorniczku nie ma tlustych plam, na korku nie ma osadu) 1.9 tdi 110
przewody sa miekkie sprawdzalem, wydaje mi sie ze to raczej nie uszczelka pod glowica... ewidentnie widac jak woda w zbiorniczku sie gotuje i bardzo paruje jaka moze byc tego przyczyna? moze to byc od ego ze ciagle zalewam woda bez dodatkow i teraz praktycznie jest tam sama woda wiec temp wrzenia moze byc nizsza? czy to moze termostat?
uszczelka około 90PLN, sama robota z 300, średnio z 500 wołają,wojtekma pisze:mniej wiecej ile kosztuje taka uszczelka i wymiana?
ale jakby się okazało że coś jeszcze cza porobić to dla przykładu płaciłem 1270 za: uszczelniacze,pierścienie, szlif głowicy, uszczelkę głowicy i klawiatury inne pierdołki olej,płyn chłodniczy
[ Dodano: 25 Sie 2009 07:11 ]
wszystko zależy od typu silnika, ja mam 1.6 8V SR AKL, najlepiej uzupełnij profil
Re: Bardzo duza utrata plynu chlodniczego
wojtekma looknij do mnie do profilu i zobacz ostatni post tam masz poglądowe ceny części przy wymianie uszczelki pod głowicąwojtekma pisze:od kilku tygodni dolewam tylko wody demineralizowanej bez dodatku plynu i jak silnik sie rozgrzeje to cieknie mi ciurkiem ze zbiorniczka wyrownawczego (tam jest jakies odprowadzenie zeby nadmiar usunac i to z tego leci) jak odkrece karek to widze ze bardzo paruje ta woda i sie ogolnie gotuje. to mozliwe ze az tak paruje ze ciurkiem z tego odprowadzenia leci? czy moze cos nie tak z korkiem lub z tym zbiorniczkiem? ewentualnie moze termostat? uszczelka pod glowica raczej nie poszla(oleju nie przybywa, nie kopci, w zbiorniczku nie ma tlustych plam, na korku nie ma osadu) 1.9 tdi 110
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 388 gości