wtyczka od czujnika temperatury?? gdzie jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 24, 2009 07:50

gniazdo OBD - http://images.google.com/imgres?imgurl= ... start%3D36

czujnik G62/G2 - http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 49c501d311

kłopoty z uruchomieniem zimnego silnika - w pierwszej kolejności sprawdzić wartość kąta wyprzedzenia wtrysku bo może być zbyt późny, jeśli wartość kąta będzie OK to przyczyn należy szukać w cofającym się paliwie - profilaktycznie zastosować zaworek jednokierunkowy na wężu paliwowym przed filtrem paliwa.
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 07:56 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Robert695
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 15, 2009 18:31
Lokalizacja: Janów lubelski

Post autor: Robert695 » pn sie 24, 2009 19:51

dziękuję dziś zmieniłem świece (wszystkie 4 były do bani) oraz fachowiec rzobił mi rozrusznik. pali znacznie lepiej.
Ale jeszcze odczuwam jak jest zimny że mógłby jeszcze trochę szybciej załapać.
Może dlatego tak jest bo teraz świece nie grzeją.
zobaczę jutro rano jak będzie palić.
i jeszcze chciałem dodać że mam bardzo mało paliwa może za mało?????? i nie może załapać??



brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » pn sie 24, 2009 20:24

rano zawsze zapali inaczej niz jak jest cieply, olej nie ma temp, jest gestszy i inaczej zapala auto. swiece nie grzeja wogole przy temp ponad ok 8 st C


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn sie 24, 2009 23:39

Wspominałeś o rozruszniku , przeczyść przewód plusowy na elektrowłączniku , akumulatorze , alter... i minusowy na aku.... , nadwoziu i skrzyni / na rozr... czasem warto przeciąć nakrętkę jak nie chce się odkręcić /
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 23:42 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości