jak wymontować turbinę w ASV?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak wymontować turbinę w ASV?
witam. chciałbym sie zabrac za czyszczenie turbiny w moim tdiku tylko niewiem jak ją najłatwiej wymontować. czy z kanału czy od góry. ogólnie co i jak pokoleji robić. z góry wielkie dzieki. za pomoc oczywiscie mega punkt. pozdro
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 22:08 przez luban88, łącznie zmieniany 3 razy.
luban
wystarczy przecież w wyszukiwarkę google wpisać kilka kluczowych haseł np. "demontaż turbiny" i masz tematy - choćby ten :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3089081
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3089081
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 09:30
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
jak wymontować turbinę w ASV?
Witam.
Koledzy pytanko stanie się coś jak nie zamontowałem podkładek miedzianych pod śrubki do kolektora wydechowego? zaginęły w akcji i jakoś wyleciały mi z głowy...
Koledzy pytanko stanie się coś jak nie zamontowałem podkładek miedzianych pod śrubki do kolektora wydechowego? zaginęły w akcji i jakoś wyleciały mi z głowy...
passat b5 115KM AZM 2003r
jak wymontować turbinę w ASV?
Damian3942, nic się nie stanie, jedynie co, mogą się po prostu poluzować śruby, a raczej nakrętki, bo tam są szpilki
luban88, co chcesz dokładnie wiedzieć? można wyciągnąć do góry, jedynie musisz poleżeć na ziemi, aby odkręcić wydech od turba, spływ oleju z turba odkręcisz od góry na spokojnie,
ale jeśli turbo nie było (bądź było, ale dawno) ruszane może być cięzko i niewygodnie odkręcić ten wydech, dlatego proponuje zaopatrzyć się w dobre przecinaki do odkręcania wydechu od turbo...
Jeśli masz jakieś pytania wal śmiało
CO do tego jak zacząć, lecisz po kolei, rura od egr do intercoolera na pierwszy ogień, potem podcisnieniowka z n75 do gruszki i z egr'a, zaworek z egr zdejmij (n239), następnie egr, kolektor dolotowy(tego proponuje od razu moczyc i czyścić bo są przypadki ze kilka dni z czyszczeniem schodzi, od siebie proponuje zanieść do czyszczenia wanienka ultradzwiękową )
potem spływ oleju od turba(od spodu na dwie śrubki z łepkiem 10mm, bądź torxem w środku) potem odkręcasz wydech od turba 3x 13mm albo 3x 12mm, no i zostanie kolektor i łapa kolektora/turba do bloku, wyciągasz do góry bądź w dól- jak wolisz
luban88, co chcesz dokładnie wiedzieć? można wyciągnąć do góry, jedynie musisz poleżeć na ziemi, aby odkręcić wydech od turba, spływ oleju z turba odkręcisz od góry na spokojnie,
ale jeśli turbo nie było (bądź było, ale dawno) ruszane może być cięzko i niewygodnie odkręcić ten wydech, dlatego proponuje zaopatrzyć się w dobre przecinaki do odkręcania wydechu od turbo...
Jeśli masz jakieś pytania wal śmiało
CO do tego jak zacząć, lecisz po kolei, rura od egr do intercoolera na pierwszy ogień, potem podcisnieniowka z n75 do gruszki i z egr'a, zaworek z egr zdejmij (n239), następnie egr, kolektor dolotowy(tego proponuje od razu moczyc i czyścić bo są przypadki ze kilka dni z czyszczeniem schodzi, od siebie proponuje zanieść do czyszczenia wanienka ultradzwiękową )
potem spływ oleju od turba(od spodu na dwie śrubki z łepkiem 10mm, bądź torxem w środku) potem odkręcasz wydech od turba 3x 13mm albo 3x 12mm, no i zostanie kolektor i łapa kolektora/turba do bloku, wyciągasz do góry bądź w dól- jak wolisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości