jak odpalam rano to strasznie dymi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adi19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr paź 03, 2007 14:44
Lokalizacja: Milicz

jak odpalam rano to strasznie dymi

Post autor: adi19 » pn sie 24, 2009 08:22

Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: jak odpalam rano to strasznie dymi

Post autor: doggie » pn sie 24, 2009 09:01

adi19 pisze:Witam,tak jak w temacie,odpalam rano auto to strasznie dymi,stoi w grazu...dym jest bialy...pozniej,np.w poludnie wszystko jest juz ok(no chyba ze z tym odpalaniem,na cieplym nie chce odpalic na raz,a na zimnym bez problemu odpala)ale ten temat juz byl omawiany,chcialbym sie dowiedziec dlaczego tak dymi?
stawiam na parę wodną, nic szczególnego - normalny objaw,



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pn sie 24, 2009 09:06

Pytanie czy biały biały, czy niebiesko-siwobiały. Ten drugi może być już poważny



adi19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr paź 03, 2007 14:44
Lokalizacja: Milicz

Post autor: adi19 » pn sie 24, 2009 09:40

Shmatan pisze:Pytanie czy biały biały, czy niebiesko-siwobiały. Ten drugi może być już poważny
czyli jak powazny?hmm...bede musial go jutro dokladnie sprawdzic jaki to kolor,ale wydaje mi sie ze bialy do konca nie jestem pewien,a jesli te drugi to od czego to kolego?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn sie 24, 2009 15:05

mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu, nie ubywa Ci oleju zbyt dużo i za szybko? Kontroluj bagnet co się na nim dzieje

jak wymieniałem uszczelkę pod głową przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworów, po tym zabiegu ilość puszczanego jasnego dymku minimalnie się zmniejszyła

jeśli nie ubywa oleju zbyt dużo w zastraszających ilościach nie ma co się martwić tym dymkiem, ja u siebie zaobserwowałem, że przy większym butowaniu auta na następny dzień dymek jest bardziej zauważalny :bigok:



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn sie 24, 2009 15:27

pelton1985 pisze:mój puszcza przy odpalaniu z samego rana, stoję na dworze, taki mały jasny dymek ale to dosłownie przez 2 sekundki to normalny objaw przy odpalaniu,
oj para wodna potrafi znacznie dłużej "wylatywać" z tłumika zwłaszcza teraz, kiedy poranki są chłodniejsze i wilgotniejsze, chodzi mi oczywiście o tę widoczną parę, bo tak na marginesie to para leci cały czas
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 15:28 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » pn sie 24, 2009 19:50

Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ;) ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz



adi19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr paź 03, 2007 14:44
Lokalizacja: Milicz

Post autor: adi19 » śr wrz 02, 2009 12:33

hijacker4 pisze:Jeśli dymi mocniej przy daniu gazu (nawet d o2tys obrotów) i to przez dłuższy czas i dym sie utrzymuje w powietrzu i szybko nie znika (nie da się jego barwy jednoznacznie określić)( to leży kolego CI turbina niestety, przerabiałem to przez dłuugi czas ;) ale już jest lux, sprawdz luz na wirniku 5minut roboty ale bedziesz miał odpowiedz
panowie moze ci mi powiedziec dokladnie jak sprawdzic ta turbine bo ze mnie to troche taki lajek jest wiec bede musial powiedziec ojcu zeby mi to sprawdzil tylko chcialbym zebyscie mi wytlymaczyli co dokladnie mam zrobic zeby sprawdzic czy to turbina nie poszla...??z gory dzikeuje za pomoc:)pozdraiwam serdecznie...



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » śr wrz 02, 2009 14:48

adi19, jak chcesz ja sprawdzic to pojedz do mechanika najlepiej i niech zdejmie rure ktora dochodzi jak to najlatwiej powiedziec, od filtra powietrza. i trzeba poruszac wirnikiem (zgaszone auto musi byc !!!!!) jak ma luzy szczegolnie wzdłużny nawet minimalny to turbo do wymiany ew regeneracji



adi19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr paź 03, 2007 14:44
Lokalizacja: Milicz

Post autor: adi19 » śr wrz 02, 2009 15:07

panowie a droga taka sprawa jest?chodzi mi o naprawe tego?



Awatar użytkownika
hijacker4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie

Post autor: hijacker4 » śr wrz 02, 2009 20:56

Regeneracja około 800zł, + wymiana o ile nie robisz tego sam około 200zł,

jeśli znajdziesz dobrą używkę (np z rozbitka itp i sprawdzisz czy nie ma luzów itp) to możesz się zamnkąć w 500zł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości