[mk 2] Wytrzymałość silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk 2] Wytrzymałość silnika AAZ
Witam.
Zastanawiam się nad wytrzyamałością maechaniczną układu korbowo tłokowego w silnikach AAZ.
I tutaj mam prośbę do osób zorientowanych w tym temacie.
CZy wie któś przy jakich mocach i momencie obrotowym poddają się fabryczne elementy w AAZ'cie?
Mam jeszcze jedną prośbę.
czy posiada ktoś link do tematu o 260konnym AAZ'cie w Finlandii?
dla pomocnych czekają
PozdraVWiam
Zastanawiam się nad wytrzyamałością maechaniczną układu korbowo tłokowego w silnikach AAZ.
I tutaj mam prośbę do osób zorientowanych w tym temacie.
CZy wie któś przy jakich mocach i momencie obrotowym poddają się fabryczne elementy w AAZ'cie?
Mam jeszcze jedną prośbę.
czy posiada ktoś link do tematu o 260konnym AAZ'cie w Finlandii?
dla pomocnych czekają
PozdraVWiam
Quatro7 pisze:wydaje mi sie ze największa przeszkodą jest sprzęgło.. trzeba by wymienić na hydrauliczne wieksze z tdi
to jest w planach jednak obecne moce raz z mniejszym a raz z większym powodzeniem przenosi to czeskie sprzęgło.
świetna alternatywa dla tych który nie planują bardzo dużych modyfikacji ale fabryczne sprzęgło już nie wydala.
czyli mam rozumieć że nikt nic nie wie na temat wytrzymałości tych silników?
podpytaj zaprzalaczy posiada ktoś link do tematu o 260konnym AAZ'cie w Finlandii?
lepiej pisz co wiesz a nie co Ci sie wydajemrozoo pisze:mi sie wydaje ze do pulapu 260km to malo co tam zostanie z seryjnego dolu silnika
wał jest praktycznie identyczny jak w TDI, nie wiem jak korby... ale moim zdaniem spokojnie wytrzyma 200-220 KM , wiadomo że TD nie bedzie miał momentu na dole tylko go trzeba zakręcić do 5 tys rpm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości