jakie powinno być ciśnienie w cylindrach??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jakie powinno być ciśnienie w cylindrach??
witam moje vento trochę ciężko pali z rana jeszcze sprawdzę świece.
ale jeszcze chciałbym się spytać jakie ma byś ciśnienie w cylindrach- ponieważ kolega ma przyrząd i bym sprawdził ale nie wiem ile ma być:( jakie powinno być??
[ Dodano: 23 Sie 2009 16:21 ]
rok '94
[ Dodano: 23 Sie 2009 16:22 ]
1.9 TDI 90KM
ale jeszcze chciałbym się spytać jakie ma byś ciśnienie w cylindrach- ponieważ kolega ma przyrząd i bym sprawdził ale nie wiem ile ma być:( jakie powinno być??
[ Dodano: 23 Sie 2009 16:21 ]
rok '94
[ Dodano: 23 Sie 2009 16:22 ]
1.9 TDI 90KM
Ostatnio zmieniony ndz sie 23, 2009 16:23 przez Robert695, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam pisze:ilio,u siebie mam 25 , 27 , 28 , 29
niecałe 300 000 przebiegu i auto chodzi bez problemu
skoro masz takie ciśnienia i takie rozrzuty śmiem wątpić że to auto ma tylk 300 tys przebiegu.
moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .
takie ciśnienia to miał ojca JR po 450tys km przebiegu to raz a dwa to ile u Ciebie stron brakuje w książce servisowej ?ilio pisze:moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .
po 600tys km miał już po około 20barów na każdym garze a różnice nie sięgały 2barów.
jak jeździsz spokojnie to cylindry zużywają się w miarę równo.
no chyba że było katowane i oleje nie koniecznie porządne tylko "porządne" 15W40 były lane to się mogę sgodzić bo przy dbającym właścicielu nie powinno być problemu ze zrobieniem 500 tys km przebiegu z ciśneiniem w garach lepszym niz u Ciebie i nie powino być przedewszystkim aż takich rozrzutó że nie ma dwóch garów z podobnym ciśnieniem i ledwo mieszczącym się w dopuszczalnej granicy rozrzutem ciśnień.
i nie powiesz że TDI nie jest tak trwałe albo że TD jest takim fenomenem pod względem wytrzymałości.
Co ty na to?
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 09:04 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.
arwam pisze:takie ciśnienia to miał ojca JR po 450tys km przebiegu to raz a dwa to ile u Ciebie stron brakuje w książce servisowej ?ilio pisze:moze masz racje , może ma a może niema
oleju nie bierze , turbo pompuje do 1 bara , kierownica jest niepowycierana
a ostatnie przebiegi z faktur z 2007 roku z niemiec były w okolicach 220000 wiec pewnie ma 1 300 000 Herloku Sholmsie .
nie wiem bo jej niedostałem
po 600tys km miał już po około 20barów na każdym garze a różnice nie sięgały 2barów.
jak jeździsz spokojnie to cylindry zużywają się w miarę równo.
podejrzewam ze spokojnie choć nie wiem bo nie ściągałem głowicy po zakupie i po 2 latach mojej jazdy
no chyba że było katowane i oleje nie koniecznie porządne tylko "porządne" 15W40 były lane to się mogę sgodzić bo przy dbającym właścicielu nie powinno być problemu ze zrobieniem 500 tys km przebiegu z ciśneiniem w garach lepszym niz u Ciebie i nie powino być przedewszystkim aż takich rozrzutó że nie ma dwóch garów z podobnym ciśnieniem i ledwo mieszczącym się w dopuszczalnej granicy rozrzutem ciśnień.
napewno masz racje
i nie powiesz że TDI nie jest tak trwałe albo że TD jest takim fenomenem pod względem wytrzymałości.
Co ty na to?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości