MK II 1.3 czasami gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » pt gru 31, 2004 19:25

wysłałem PW


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
wladek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 13, 2004 19:26
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: wladek » pt gru 31, 2004 19:42

Chodzi mi o ten przekaźnik i o tą jego końcówkę, którą zaznaczyłem z tym, że tu jest digifant a u mnie w autku digijet.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » sob sty 01, 2005 21:01

sonda lambda na bank mialem identyczne objawy



Awatar użytkownika
wladek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 13, 2004 19:26
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: wladek » sob sty 01, 2005 21:25

collo pisze:sonda lambda na bank mialem identyczne objawy
A masz taki sam silnik?
I też gasł nagle nie dławił sie tylko poprostu gasł?
Bo tak jak pisałem wyżej, u mnie jeśli zgaśnie to brakuje minusa czyli zasilania przekaźnika od pompy paliwa.



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » ndz sty 02, 2005 14:08

mam 1.3 na wielopunkcie /nz/ identyczne objawy mialem ale tego nie wiem czy brakowalo minusa odepnij sonde i pojezdzij bedzie troche wiecej spalal ale nie bedzie gasl. ja poszedlem na latwizne i kupilem sonde nie oryginalna /usa/ i pojezdzilem na niej 8 tys i znow padla teraz mam oryginal boscha za 500 zl i jezdze na razie zrobilem ok 6 tys i jest ok.



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz sty 02, 2005 15:31

wladek pisze:
Egon PŃ pisze:a srubki w przepływomiwzy nie masz za mocno przykręconej. Jest po prawej stronie.

Jak raz chodzi pompa a raz nie to tez tak miałem jak mi komp siadał.
albo nie mogłem zapalać bo tranzystory w kompie sterujące wtryskami sie kończyły.
Najpierw sprawdz całą reszte, a na końcu komp bo to droga inwestycja.
No z tymi śrukami to już za mądre jak dla mnie ;) Chyba jednak gdieś go oddam do sprawdzenia.
A komputer to ile kosztuje uzywany?


Co do Twoich objawów to takich nie miałem i nie mam tylko teraz czasami silnik ma niskie obroty jałowe bo poniżej 500 i potrafi sobei sam zdechnac ale niegdy podczas jazdy , juz cos takiego mialem i wyleczylem go ale znow zalapal :D u mnei byla zapowietrzona pompa od wtrysku może u ciebie ten sam problem warto sprawdzic bo odpowietrzenei nic nie kosztuje heh :D :toimonster:


Obrazek

Awatar użytkownika
wladek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 13, 2004 19:26
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: wladek » ndz sty 02, 2005 18:45

Kolejne odkrycie:
ten minus co mi zanika to wychodzi z komputera z 20 pinu. Na rysunku zaznaczyłem ten pin z tym, że jest to rysunek wtyczki. Jest to przewód czerwony z żółtym paskiem.
Nieraz pompka pompuje w całości 3 sekundy a nieraz po 1,5 sekundy, z króciutką przerwą. Myślę, że to ma jakiś związek. To znaczy, że komputer nieraz daje ten minus na 3 sekundy a nieraz 2x po 1,5 sekundy. Nie sądzę, żeby to był uszkodzony komputer tylko on może z jakiegoś czujnika dostaje złe dane albo coś i od tego zależy, czy ten minus daje czy nie.
Takie tylko domysły snuję. Mam nadzieję, że koś wie na pewno i cos napisze.
POMOCY!!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Post autor: jarek_1313 » ndz sty 02, 2005 19:00

moze ktoś ma schemat całego układu który czujnik gdzie jest wpięty i od czego i czy nie ma tam jakiegoś czujnika od ciśnienia na listwie wtryskiwaczy bo tylko to mi przychodzi do głowy że moze wyłaczać pompe poza tym czy te pompe ci wyłacza podczas jazdy na właczonym silniku czy po przekręceniu silnika zaraz przed rozruchem bo jak przed to normalne że wyłacza



Awatar użytkownika
wladek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 13, 2004 19:26
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: wladek » ndz sty 02, 2005 19:04

Wiem, że tym minusem (lub podobnym) jest również sterowane coś przy wtryskiwaczach bo w tym samym momencie jak przekręcam kluczyk i pompa pompuje to również coś szumi (chyba przy wtryskiwaczach) i jak mi auto nie chciało odpalić (bo tego minusa nie było) to zwarłem obwód pompy, żeby cały czas pompowała ale samochód i tak nie zapalił - teraz wnioskuję, że dlatego, że to coś przy wtryskiwaczach też nie miało zasilania.



Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Post autor: jarek_1313 » ndz sty 02, 2005 19:08

a sprawć jeszcze zasilanie komputera czy nie masz zaników napięcia zarówno po masie jak i po plusie i sterowaniu ze stacyjki



Awatar użytkownika
wladek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob lis 13, 2004 19:26
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: wladek » ndz sty 02, 2005 19:12

No ale gdyby zanikało zasilanie komputera to przypuszczam, że wogóle by się kontrolki nie paliły na desce rozdzielczej co? A u mnie palą się - wszystkie inne przekaźniki działają.
A tak wogóle to wyjąłem komputer i oglądałem styki - wszystkie jak nowe - dodatkowo przedmucałem powietrzem i spryskałem płynem kontakt.
Również te, co są na obudowie komputera - taka kostka chyba od sterowania zapłonem i jeszcze jedno złącze ale nie wiem od czego.



Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Post autor: jarek_1313 » ndz sty 02, 2005 19:17

z tego co wiem to komputer ma co najmniej dwa zasilania nie wiadomo jak dokładnie są kontrolki zasilane zwłaszcza ze nie masz kontrolki od komputera tylko ciśnienia, ładowania, temperatury a one nie muszą przechodzić przez kompa poza tym jakby nawet szła któraś przez niego nie wiadomo z którego zasilania kompa bierze kontrolka. pozatym skoro przekażnik pompy sterowany jest masą sprawdź masy na kompie



Awatar użytkownika
krzysrys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 22:51
Lokalizacja: Żegiestów k/Krynicy Górskiej
Kontakt:

Post autor: krzysrys » sob sty 08, 2005 19:15

ja mam taki problem w mk2 1986r. 1.3 40 kw, i automatyczne ssanie,
jak go zapalam to najpierw musze przycisnac kilka razy na gaz, potem odpala mi bez problemu, pochodzi chwile na ok 1100 obr/min, potem zgasnie, znowu ta sama czynnosc, pare razy na gaz i odpalam, i chodzi, jak wskaznik temp. dojdzie do konca bialego pola i troche wyzej to mam obroty tak kolo 900, ptem znowu skaczai czasem mam 1000 czasem 1200 a czasem przy zmianie biegu podczas jadzy mi gasnie, czy ktos wie so sie dziejei jak bym to mogl naprawic,
uprzedzam jeszcze nie jestem za bardzo zapoznany z obsluga silnika wiec prosze o wyrozumialosc, i dobr rady, pozdrawiam,
Ostatnio zmieniony sob sty 08, 2005 20:10 przez krzysrys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarek_1313
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
Kontakt:

Post autor: jarek_1313 » sob sty 08, 2005 20:00

moze masz coś z tym automatycznym ssaniem ale to musi sie ktoś wypowiedzieć kto ma gażnik i zna jego budowe ja nawet nie wiem jak wyglada gaźnik w golfie więc za wiele ci nie doradze poza tym może spróbuj wyczyścić go



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 261 gości