jakie są różnice w zawiasie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

jakie są różnice w zawiasie?

Post autor: piotrek991 » pt lut 03, 2006 13:42

mam takie pytanie czy jest różnica w zawieszeniu między mk3 np CL czy GTi ?

jak tak to jaka? i czy jest sens wymiany jeśli jest różnica na to z Gti? dużo z tym zabiegu? jakie koszty? jakie są różnice w wysokości?
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 23:01 przez piotrek991, łącznie zmieniany 1 raz.


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » pt lut 03, 2006 17:12

GTI jest o 20mm niższy i ma z tyłu gazowe amory, dane z prospektu ;)
ale trochę zależy też do jakiego silnika chcesz to wsadzić, bo jak będzie lżejszy to auto się mniej obniży ;)
roboty z tym niewiele, spokojnie można samemu zrobić.....
czy warto......zależy co chcesz osiągnąć, auto napewno będzie się trochę lepiej prowadziło, a komfort pozostanie dość spory, napewno dużo większy niż na typowo sportowym zawieszeniu ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: jakie są różnice w zawiasie? ( w zawieszeniu w mk trójka

Post autor: pieko » pt lut 03, 2006 17:30

[quote="piotrek991"]mam takie pytanie czy jest różnica w zawieszeniu między mk3 np CL czy GTi ?

Dokładnie tak jak mówi przedmówca.



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt wrz 23, 2008 16:13

Podchodząc do tematu

jakie są różnice w zawieszeniu GT i GTI??



hary86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:15
Lokalizacja: Lublin/ Snopków

Post autor: hary86 » wt wrz 23, 2008 17:15

Z tego co mi wiadomo w wiekszosci CL nie był montowany drążek stabilzatora. Poprawia on zachowanie sie samochodu przy pokonywaniu zakrętów (nie przechyla sie tak na boki). W GTI i VR6 były tez inne wahacze ale nie wiem jakie sa ich właściwości #-o
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 08:17 przez hary86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » śr wrz 24, 2008 08:29

to lipa bo bym chciał zrobić orginalnie bardziej twarde moje GT



hary86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:15
Lokalizacja: Lublin/ Snopków

Post autor: hary86 » śr wrz 24, 2008 10:36

Proponuje Ci jakies progresywne springi i sportowe amorki (dedykowane do twojego modelu ponieważ producenci projektuja je miendzy innymi w oparciu o ciezar silnika). Ale warto pamietac, ze zbyt twarde zawieszenie podczas codziennej jazdy jest jednak meczące i mało komfortowe (a jesli chodzi o nasze drogi to czasem mozna nawet zgubic plomby :chytry: :grin: ). Wpływa to tez negatywnie na takie czesci samochodu jak: tulejki, mocowania amortuzatorów itd. ... No ale jak kto lubi :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości